هش براون | طرز تهیه هش براون | مواد لازم هش براون | دستور تهیه هش براون

هش براون، صبحونه لذیذ آمریکایی فقط با 4 عدد سیب زمینی!

هش برون یه صبحونه لذیذ و خوشمزه آمریکاییه که از سیب زمینی خرد شده تشکیل میشه، دستور تهیه راحتی داره و علاوه بر صبحونه تو وعده شام و ناهار هم میتونین اون رو میل کنید!
هش براون، صبحونه لذیذ آمریکایی فقط با 4 عدد سیب زمینی!

هش براون، یه غذای اصلی تو صبحانه آمریکای شمالیه. این غذا با سیب زمینی درست میشه، اما در جنوب ایالات متحده از ذرت، چیلی و سیر هم داخل اون استفاده می‌ کنن و بعضی اوقات با گوآکامولی و سالسا می‌ خورن. از اونجا که هش براون با ذائقه ایرانی‌ها خیلی جوره، تو وعده های مختلف میتونن این غذا رو میل کنن. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با دستور تهیه هش براون آشنا می کنیم!

مواد لازم برای تهیه هش براون

  • سیب زمینی: ۴ عدد
  • نمک، فلفل: به مقدار لازم
  • پاپریکا و پودر سیر: به مقدار لازم
  • آرد: ۲ قاشق غذا خوری

مراحل طرز تهیه هش براون

مرحله اول

برای تهیه هش براون صبحانه خوشمزه به روش امریکایی در ابتدای کار، سیب زمینی ها را شسته و پوست می کنیم. سپس آن ها را با رنده درشت، رنده می ‌کنیم. حالا سیب زمینی رنده شده را در داخل آب سرد می ریزیم.

مرحله دوم

برای اینکه نشاسته موجود در سیب زمینی آنرا ٣ بار درون آب می ریزیم و آبکشی می کنیم. پس از بار سومف سیب زمینی های رنده شده را روی یک دستمال تمیز می ریزیم و اجازه می دهیم رطوبت و نم سیب زمینی ها به طور کامل گرفته شود

مرحله سوم

در این مرحله سیب زمینی رنده شده را به همراه آرد و ادویه ها درون یک کاسه مناسب با هم ترکیب می کنیم تا کاملا یکدست شوند و حالتی منسجم پیدا کنند، حالا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و کمی روغن مایع اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

پس از اینکه روغن به خوبی داغ شد، به اندازه یک نارنگی از مواد بر می داریم و با دست آنرا به صورت کتلت شکل می دهیم، سپس درون روغن داغ سرخ می کنیم. پس از سرخ شدن یک سمت هش براون، آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود.

منبع: چی شی 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/279ln4

اخبار داغ