علت حذف میلیونی کاربران همستر کامبت مشخص شد!!

همستر کامبت بیش از 2.3 میلیون حساب کاربری را از این بازی حذف و مسدود کرد که برای کاربران سوال پیش آمده که علت این کار چیست؟
1403/07/04 09:44
علت حذف میلیونی کاربران همستر کامبت مشخص شد!!

بازی همستر کامبت برای حفاظت از کاربران واقعی خود، بیش از 2.3 میلیون حساب کاربری متقلب را مسدود کرد. این تعداد معادل جمعیت شهر رم است. سیستم ضد تقلب بازی همستر کامبت توانسته است رفتارهای مشکوکی نظیر ارتباط 400 حساب با یک آدرس بایننس (Binance) و دعوت 2000 دوست ساختگی را شناسایی کند. در این عملیات، 6.8 میلیارد توکن از متقلبان بازپس گرفته شد که نیمی از آن بین کاربران واقعی توزیع و نیمه دیگر سوزانده خواهد شد. در ادامه توضیحات بیشتر در مورد حذف کاربران توسط همستر کامبت را بخوانید.

در حالی که پیش از این در رسانه‌ها اعلام شده بود ۶۳٪ از کاربران بخاطر تقلب از ایردراپ محروم شده‌اند، همستر کامبت (Hamster Kombat) به این موضوع واکنش نشان داد. در آخرین اطلاعیه منتشر شده در کانال رسمی تلگرام همستر، حدود ۲.۳ میلیون نفر به دلیل تخلفات و تقلب‌های گسترده از دریافت ایردراپ این بازی محروم شده و از لیست شرکت‌کنندگان حذف شده‌اند.

به نقل از میهن بلاکچین، این افراد نتوانستند شرایط لازم را برای شرکت در این ایردراپ رعایت کنند و به عنوان متقلب شناسایی شدند.

حذف ۲.۳ میلیون نفر از ایردراپ همستر کامبت

همستر کامبت در اطلاعیه به نتایج نهایی فصل اول ایردراپ خود اشاره کرد. طبق نتایج اعلام شده، از زمان شروع این بازی در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۳ (۲۶ مارس ۲۰۲۴)، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر به جامعه این بازی پیوسته‌اند. از این تعداد، ۱۳۱ میلیون نفر واجد شرایط دریافت ایردراپ در ۵ مهر (۲۶ سپتامبر) شده‌اند. با این حال، ۲.۳ میلیون نفر به دلیل تقلب از این فرآیند حذف شده و به عنوان متقلب شناسایی شده‌اند.

حذف این کاربران باعث ایجاد موج نارضایتی از همسترکامبت در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی شده است. سیستم ضد تقلب برای مقابله با کاربرانی که سعی دارند با استفاده از ابزارهایی تقلب کنند، طراحی شده است. تیم توسعه همستر کامبت به‌تازگی این مکانیزم را فعال کرده و به کاربران اخطارهایی مانند «تقلب بد است» داده بود.

یکی از نکات قابل توجه این است که ۳۰.۶ میلیون نفر از کاربرانی که برای ایردراپ واجد شرایط بودند، تا پایان مهلت تعیین شده، روش برداشت خود را انتخاب نکرده‌اند. با این وجود، این دسته از کاربران هنوز هم امکان مطالبه توکن‌های خود را دارند و می‌توانند همزمان در روز عرضه، به صورت مستقیم (Direct claim) به کیف پول خود ارسال کنند.

از کل عرضه ۱۰۰ میلیارد توکن همستر، ۷۵٪ برای جامعه کاربری این بازی در نظر گرفته شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، ۶۰٪ از این توکن‌ها بعد از پایان فصل اول بین کاربران توزیع خواهد شد. از این مقدار، ۸۸.۷۵٪ آن بلافاصله در طی ایردراپ توزیع می‌شود و ۱۱.۲۵٪ باقیمانده، به مدت ده ماه پس از لیست شدن توکن‌ها به صورت دوره‌ای آزاد می‌شود.

علاوه بر این، ۱۵٪ دیگر از توکن‌های HMSTR در فصل دوم بازی و در طول ایردراپ‌های آینده به کاربران داده خواهد شد. این برنامه نشان می‌دهد همستر کامبت با هدف جذب و حفظ کاربران خود، برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای فصل دوم و همچنین دوره اینترلود (فاصله بین دو فصل) در نظر گرفته است.

در این مدت، تیم توسعه‌دهنده نیز اعلام کرده که ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران آماده کرده‌اند تا تجربه بازی در فصل دوم جذاب‌تر و تعاملی‌تر شود. این برنامه‌ها می‌تواند شامل امکانات جدید، جوایز و فرصت‌های بیشتر برای تعامل کاربران با بازی و جامعه همستر کامبت باشد.

منبع: ترینی ها 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3nrxvx

اخبار داغ