شال قشنگتره یا روسری | شال یا روسری

شال بپوشم یا روسری؟ | برای استایل کردن شال و روسری دونستن این نکات واجبه!

برای این که استایلتون شیک باشه باید بدونین که برای لباسی که پوشیدین شال بهتره یا روسری؟ با سبک زندگی همراه باشین.
شال بپوشم یا روسری؟ | برای استایل کردن شال و روسری دونستن این نکات واجبه!

برای خیلی ها سواله که شال بهتره یا روسری که خب مشخصه هر دو از پوشش های سر بشمار میرن و اگر نباشن نمیشه ولی خب افراد در برخی از اوقات بین دوراهی انتخاب این که شال بهتره یا روسری میمونن و نمیدونن که بهتره برای یه سری از موقعیت ها و یا با یه سری استایل ها به سراغ کدومشون برن که در ادامه یه سری اطلاعات بهتون میدیم تا انتخاب اون ها رو براتون راحت کنیم، پس با ما همراه باشید ال بهتون بگیم شال بهتره یا روسری!

برای انتخاب شال یا روسری استایلتون رو در نظر بگیرید

دقت کرده باشید هر کسی برای خودش در استایل سبک خاصی داره به عنوان مثال یه سری از افراد به کلی استایل های کژوال رو میپسندن و طرفدار پوشیدن کتونی هستن و شما این افراد رو برای یکبار هم که شده توی زندگیشون به عنوان مثال با کفش پاشنه بلند نمیبینید و یا یه عده ای همیشه دوست دارن که اتو کشیده و رسمی تیپ بزن و حتی از لباس های خیلی رنگی هم استفاده نمیکنن که خب این موضوع کاملا سلیقه ای هست ولی خب شما باید قبل از هر چیزی سبک خودتون رو بشناسید و با توجه به اون به سراغ انتخاب شال و یا روسری برید مثلا در صورتی که طرفدار استایل های راحت و به قولی کژوال هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ شال هست چون راحت تره و به صندل و کتونی هم بیشتر میاد.

ولی در صورتی که استایل های خانومانه و رسمی رو دوست دارید و بیشتر مواقع اونا رو تست میکنید توصیه ما به شما رفتن به سراغ انواع روسری هست که رنگ و طرح اون رو می بایست با توجه به آیتم های موجود در استایلتون انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خوشگلترین شال های مجلسی مرواریدی مخصوص مجالس

برای انتخاب شال یا روسری موقعیت رو در نظر بگیرید

در صورتی که به یه مهمونی دعوت شدید که باید در اون حجاب داشته باشید بنا به جو باید یه لباس اسپرت و یا نیمه رسمی انتخاب کنید که در این حالت باید پوشش سر هم داشته باشید که توصیه میشه در این حالت به سراغ یه روسری برید که رنگش با سایر آیتم های موجود در استایلتون مچ باشه و بیاد و در این بین دقت کنید که خیلی رنگ روسریتون روشن و شاد نباشه. در صورتی هم که در یه موقعیت نیمه رسمی حاضر میشید مثلا برای یه قرار ملاقات به کافه دعوت میشید میتونید هم به سراغ شال و هم روسری برید.

پس با این حساب میشه گفت که موقعیت های رسمی همراه با تیپ های رسمی بیشتر روسری میطلبن که میتونه ساده و یا طرحدار باشه و در موقعیت های نیمه رسمی هم بسته به علاقه و استایلتون میتونید هم به سراغ شال و هم به سراغ روسری برید.

توجه به سن و سال برای انتخاب شال یا روسری

با وجود این که در این سال ها خیلی تلاش شده که افراد با وجود بالا رفتن سنشون هم هنوز به سراغ لباس های رنگ روشن و شاد برن ولی باز هم خیلی ها این ذهنیت رو دارن که باید با توجه به سن و سال لباس پوشید و از یه سنی به بعد هدف باید سرسنگین بودن لباس باشه که خب باید زیبایی رو قربانی این موضوع نکنید و به شیک بودن لباس هم توجه کنید. حالا در مورد شال و روسری هم خیلی از افراد میگن که بهتره شما در صورت جوون بودن بیشتر از شال استفاده کنید ولی با بالاتر رفتن سن به سراغ روسری برید که خب این موضوع رو هم میتونید در انتخابتون مدنظر قرار بدید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27q89v

اخبار داغ