طرز تهیه شربت خواستگاری | مواد لازم شربت خواستگاری

با زعفران یه شربت شیک و مجلسی برای مراسم خواستگاری درست کن + طرز تهیه

طرز درست کردن شربت خواستگاری شیک و مجلسی را در این مطلب از سایت سبک زندگی بیاموزید.
با زعفران یه شربت شیک و مجلسی برای مراسم خواستگاری درست کن + طرز تهیه

اما اگر دوست دارید شربت خواستگاری منحصر به فردی داشته باشید حتما این پست را دنبال کنید تا به شما یاد دهیم با چند قلم مواد می توانید شربت خواستگاری بسیار هیجان انگیز با ظاهر فوق العاده در این شب مهم تهیه کنید و از مهمانی ها خود پذیرایی کنید تا پذیرایی خاصی در این شب داشته باشید. در ادامه با همراه باشید تا طرز تهیه شربت خواستگاری مجلسی را بیاموزید.

مواد لازم

شربت زعفران به مقدار لازم
شربت بیدمشک به مقدار لازم
گل پنیرکی ۴ ق غذا خوری
آبلیموترش تازه به مقدار لازم
تخم شربتی ۲  ق غذا خوری
یخ به مقدار دلخواه

 

بیشتر بخوانید: با لیمو عمانی یه شربت خوشرنگ و خوشمزه درست کن + دستور تهیه

مرحله اول: آماده سازی

گل پنیرک را از عطاری تهیه کردم، گل پنیرک خشک را یک بار با آب سرد زود بشورید تا رنگ آن نرود بعد روش یک لیوان آب سرد بریزید و اجازه دهید تا برای نیم ساعت بماند و رنگ پس دهد و بعد از یک صافی رد کنید و فشار دهید تا آب گل پنیرکی باقی بماند. تخم شربتی را نیز با آب گرم خیس کنید و کنار قرار دهید تا پف کند و آب را به خودش جذب کند.

مرحله دوم: تهیه شربت خواستگاری با شربت بیدمشک

شما می توانید از شربت های مختلف استفاده کنید و برای این کار یک لیتر آب را با نصف پیمانه شربت بیدمشک مخلوط کنید و به همراه ۲ ملاقه شکر داخل یک پارچه بریزید و هم بزنید. حالا عصاره پنیرکی تهیه شده را به اندازه ۱/۳ لیوان ها بریزید و روی آن شربت بیدمشک بریزید و اگر کمی آبلیمو ترش اضافه کنید رنگ آن صورتی پر رنگ می شود و اگر مقدار پنیرکی را کمتر بریزید رنگ شربت آب کاربتی می شود و اگر آبلیمو اضافه کنید آبی کمرنگ می شود.

بیشتر بخوانید: با چند تا برگ ریحان یه شربت خوشرنگ درست کن! + طرز تهیه

مرحله سوم: تهیه شربت خواستگاری با شربت زعفران

می توانید شربت زعفران آماده استفاده کنید یا خودتان در منزل تهیه کنید را با کمی آب رقیق کنید و به همراه پنیرکی مخلوط کنید تا به رنگ سبز بریزید و با کم و زیاد کردن مقدار پنیرک و زعفران می توانید به رنگ های مخلفی برسید و با تخم شربتی و یخ تزیین و سرو کنید. 

منبع: شما نیوز

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27qbl6

اخبار داغ




دیدگاه ها


بهرام مبینی10 روز پیش

سلام.بسیار خوب .ممنون