کیف برای خانوم چاق | انتخاب کیف زنانه مناسب خانم های چاق

خانومای چاق از چه کیف هایی استفاده کنن؟!

در این بخش از سایت سبک زندگی با ما همراه باشید تا با مدل های کیف مناسب برای بانوان چاق آشنا شوید.
خانومای چاق از چه کیف هایی استفاده کنن؟!

کیف مناسب برای بانوان چاق باید چه مدلی باشد؟ هنگام خرید کیف زنانه، شما نباید انتخاب خود را صرفاً براساس روند مد و ظاهر کیف انجام دهید، بلکه باید نخست به شکل بدن خود نگاه کنید! در بررسی موضوع کیف مناسب برای بانوان چاق ، باید بگوییم: «نه تنها اندازه دور شکم، حتی مقدار قد، اندازه دور باسن، سینه و حتی ران‌ها نیز در گزیش کیف مناسب تأثیرگذار هستند.» بنابراین، برای زنان و دختران جوان که شکل بدن‌شان پُر و چاق و به اصطلاح سایز بزرگ هستند، انتخاب کیف مناسب برای بانوان چاق به مدل و ویژگی‌های آن بستگی دارد.

کیف مناسب برای بانوان چاق

کیف‌های دستی و رودوشی یک مهمترین لوازم جانبی هر خانمی است. کیف‌ها استایل زنان را کامل می‌کنند و ظاهری شیک و متشخص به آن‌ها می‌دهند. یک کیف می‌تواند تأکید بر بهترین ویژگی‌های ظاهری شخص داشته باشد، و یا اصلاً نواقص ظاهری او را پنهان کند. همیشه به یاد داشته باشید که روی دوش انداختن یک کیف متناسب با شکل بدن، بهترین راه برای افزایش جذابیت ظاهری شما است. بیایید انواع کیف‌ها و نحوه سازگاری آن‌ها با بدن‌های چاق را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: خاص بودن رو با این مدل کیف های طرح پاپیون تجربه کن + ایده

کیف مناسب برای خانم‌های چاق و کوتاه قد

دختران و زنان کوتاه قامت فقط باید کیف‌های کوچک را انتخاب کنند. هرگز وسوسه نشوید از یک کیف بزرگ شیک، که در آن می‌توانید نوت بوک، جعبه کامل لوازم آرایش و یا برخی از لباس‌های اضافی خود را حمل کنید، استفاده کنید. چنین کیف‌هایی باعث می‌شود کوتاه‌تر و چاق‌تر از آنچه که هستید به نظر برسید. گزینه ایده‌آل، انتخاب یک کیف کوچکِ زیبا و چهارگوش (مربعی یا مستطیلی) است. اگر یک مدل کیف رودوشی را انتخاب کردید، ارتفاع بَند کیف نباید تا زیر باسن امتداد پیدا کند. در مورد کیف‌های دستی، آن‌ها باید تا ارتفاع نیم تنه شما آویزان شوند تا قدتان بلندتر به نظر برسد.

کیف مناسب برای خانم‌های چاق و بلند قد

برای زنان بلند قامتِ چاق، اندازه کیف نباید کوچک باشد، مگر اینکه در مراسم عروسی یا مهمانی‌های خیلی رسمی حضور دارید. از بین کیف رودوشی و دستی نیز بهترین گزینه کیف دستی است. کیف دستی با سایز متوسط که معمولاً وقتی روی شانه قرار می‌گیرد تا نیم تنه بدن پایین می‌آید و گاهی اوقات نیز در دست گرفته می‌شود، به کشیده نشان دادن بدن کمک شایانی می‌کند. همچنین شکل مدل کیف نیز باید مربعی یا مستطیلی باشد، از خرید کیف‌های بیضی شکل یا گِرد خودداری کنید.

کیف مناسب برای خانم‌های چاق با باسن پهن

وظیفه شما این است که توجه را از باسن خود به قسمت بالایی بدن منتقل کنید. بهترین گزینه یک کیف دستی رنگارنگ با اندازه متوسط خواهد بود. بَندهای کیف باید کوتاه باشند، زیرا کیف باید درست زیر بازوی شما بنشیند. هرگز کیفی با بَند بلند را انتخاب نکنید که به قسمت میانی بدن یا تا تراز باسن شما پایین بیاید، زیرا این کار باعث می‌شود که باسن شما حتی پهن‌تر نیز به نظر برسد. همچنین از کیف‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیز دوری کنید. مدل کیف نیز حتماً مربعی یا مستطیل شکل باشد، به این دلیل که به کاهش ظاهر گرد بدن شما کمک می‌کند!

کیف مناسب برای خانم‌های چاق با سینه‌های بزرگ

زنان چاق که سینه‌هایی بزرگ دارند، باید کیف‌های رودوشی با بَند کوتاه و دستی کوچک را به کل فراموش کنند. شما باید توجه را به  و نیم تنه پایینی خود متمرکز کنید. بنابراین، به دنبال کیف‌های بزرگ با بَند و دسته بلندتر باشید، به‌طورکلی کیف را وقتی بر روی دوش انداختید، تا سطح باسن شما پایین بیاید. این مدل کیف باعث می‌شود بین نیم تنه بالا و پایین شما تناسب ظاهری ایجاد شود. شکل کیف نیز در همه موارد باید مربعی و مستطیلی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: 13 مدل کیف زنانه جادار و سایز بزرگ که این روزها همه دنبالشن!+ عکس

نکات مهم در خرید کیف زنانه

دوخت: نحوه دوخت کیف باید باکیفیت بوده و منظم باشد. شل بودن و یا پُرز داشتن دوخت کیف، نشان از بی‌کیفیت بودن آن دارد. اگر کیف دارای طرح و یا الگوی خاصی است، این الگو باید با دوخت در هماهنگ کامل باشد. همچنین روی کیف اگر از هر نوع تزئیناتی مانند حلقه آویز یا زنجیر آویزان استفاده شده است، مطمئن شوید که آن‌ها سست یا بی‌کیفیت نباشند.

منبع: رنو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27qbr6

اخبار داغ