ریمل خشک شده | بازسازی ریمل خشک شده | تازه کردن ریمل خشک شده

با این ترفندها، ریمل خشک شده رو مثل روز اول قابل استفاده کنین!

ریمل های خشک شده رو دور نریزین، با ترفندهای عالی بازسازی و احیا کردن ریمل خشک شده از اون ها دوباره استفاده کنین!
با این ترفندها، ریمل خشک شده رو مثل روز اول قابل استفاده کنین!

با گذشت زمان، بعضی از ریمل ها خشک می شوند. در این موقعیت معمولا خانم ها به دنبال راه حلی هستند که بتوانند مجددا از ریمل خشک شده خود استفاده کنند، اگر می خواهید ریمل خشک شده را دوباره استفاده کنید، چندین گزینه وجود دارد. در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با ترفندهای لازم برای احیا کردن ریمل خشک شده آشنا میکنیم! 

1- برداشتن پوشش پلاستیکی از روش های بازسازی ریمل خشک شده

یک راه جالب برای تازه کردن ریمل خشک برداشتن درب پلاستیکی ابتدای ریمل است . برای هر بار استفاده از ریملتان به وسیله یک چاقو حلقه لاستیکی را در بیاورید. با کمال تعجب خواهید دید مقداری زیادی از ریملتان باقی مانده است

2- بازسازی ریمل خشک شده با ریختن روغن زیتون داخل ریمل

برای رفع خشکی ریمل، چند قطره روغن زیتون داخل آن بریزید و خوب تکان دهید ، با این روش مژه هایتان را نیز تقویت می کنید.

3- بازسازی ریمل خشک شده با ریختن چای درون ریمل خشک شده

یکی از معروف‌ترین روش‌های بازسازی ریمل‌های خشک‌شده، استفاده از چای سیاه  است. چای در همه خانه‌ها وجود دارد و به‌همین خاطر این روش ساده‌ترین و دردسترس‌ترین راهکار است. نحوه رقیق کردن ریمل خشک شده با چای به این صورت است که باید چای تازه‌دم‌شده را از صافی رد کنید و اجازه دهید خنک شود. سپس یک یا دو قطره از آن را به ریمل اضافه کنید. توجه داشته باشید که این روش تنها در مواقع اضطراری استفاده شود؛ چرا که ممکن است برای برخی از افراد حساسیت‌زا باشد.

بیشتر بخوانید: با این ریمل های خانگی مژه هات همیشه پرپشت میمونه! + آموزش

4- بازسازی ریمل خشک شده با ریختن قطره چشمی داخل ریمل

اضافه کردن 2 تا 3 قطره چشمی به ریمل برای رفع خشکی ریمل بسیار موثر است . بعد از ریختن قطره های چشمی درون ریمل درب آن را ببندید و خوب تکان دهید سپس می توانید دوباره از این ریمل استفاده کنید.

5- گلاب برای خشک نشدن ریمل

اضافه‌کردن چند قطره گلاب به محفظه ریمل، یکی از روش‌های مرسوم بازسازی ریمل خشک شده محسوب می‌شود. گلاب یک ماده ضدعفونی‌کننده است؛ بنابراین مانع از ایجاد عفونت در چشم‌های شما می‌شود و همچنین می‌تواند به تقویت مژه‌ها کمک کند.

6- قراردادن ریمل در یخچال

قرار دادن ریمل خشک شده در یخچال کم‌خطرترین روش برای بازسازی آن است. نگهداری ریمل در طبقه بالای یخچال می‌تواند به نرم‌ماندن آن کمک کند؛ چرا که در این حالت مایع موجود در محفظه کم‌تر به دیواره‌ها می‌چسبد. اگر به‌مدت طولانی از ریمل استفاده نمی‌کنید، بهتر است به‌جای کیف لوازم آرایش، آن را در طبقه بالای یخچال نگهداری کنید. این کار خشک‌شدن مایع ریمل را به تاخیر خواهد انداخت و از فاسدشدن آن جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) با این 3 اشتباه ریملت زود خشک میشه!

7- احیا ریمل خشک شده با روغن بادام

برای استفاده مجدد از ریمل خشک شده یک قطره روغن بادام شیرین داخل تیوپ ریمل بریزید و خوب تکان دهید ، خواهید دید ریملتان دوباره احیا می شود.

8- ژل آلوئه‌ورا

ژل آلوئه‌ورا یکی از بهترین مواد طبیعی برای بازسازی ریمل خشک شده است. حتما برای رقیق‌کردن آن از ژل موجود در گیاه اصلی استفاده کنید؛ چرا که محصولات شرکتی حاوی نگه‌دارنده هستند و ممکن است باعث ایجاد حساسیت چشمی شوند.

منبع: نمناک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27qdd3

اخبار داغ