تعریف شلوار مام فیت | تعریف شلوار مام استایل | مقایسه شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ | شلوار مام فیت به فرم بدنم میاد یا مام استایل؟

دو نوع شلوار جین مام داریم که حسابی ترند شدند. شما باید متناسب با فرم بدنتان مشخص کنید که شلوار جین مام فیت بپوشید یا مام استایل.
تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ | شلوار مام فیت به فرم بدنم میاد یا مام استایل؟

اگر از طرفداران سبک کژوال هستید، شلوار جین مام قطعا یکی از شلوارهای دائمی در کمد لباس شماست. شلوار جین مام بسیار پرطرفدار است و مدل ها و انواع مختلفی دارند. هر یک از این انواع برای سبک خاصی مناسب است. همچنین باید با توجه به فرم بدن خود شلوار مناسب پیدا کنید. از مدل های شلوار جین که امروزه بسیار مد شده اند می توان به شلوار جین مام فیت و مام استایل اشاره کرد. حالا برای اینکه بدانید فرق شلوار جین مام فیت و شلوار مام استایل چیست، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

شلوار مام فیت چیست؟ 

خرید شلوار مام فیت یکی از ترندهای قدیمی شلوار جین است که چندی پیش فراموش شد. اما مدتی است که دوباره آثار شلوارهای مام فیت را در دنیای مد می بینید. شلوار جین مام استایل فاق بلندی دارد که در قسمت کمر بالای ناف بسته می شود. از این رو، باسن شما کشیده تر و برجسته تر به نظر می رسد. همچنین در ران ها و پاها شل می شود و در مچ پا سفت می شود. یکی دیگر از ویژگی های خرید شلوار مام فیت، کشی نبودن پارچه آن است. بنابراین در هنگام خرید شلوار به این نکته توجه کنید و حتما سایز خود را خریداری کنید. 

شلوار مام فیت برای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است زیرا بسته شدن کمر بلند کنار شلوار شکم را کوچک تر و جمع تر نشان میدهد و دیگر نیازی به پوشیدن شلوار جین نیست. اما توجه داشته باشید این مدل هرگز برای خانم های لاغر و کوتاه قد توصیه نمی شود. می توانید این شلوار جین جذاب را با ژاکت، تی شرت رنگی یا سفید و شلوار جین سفید ست کنید. با فرا رسیدن فصل پاییز می توانید ژاکت بافتنی یا کت گشاد خود را با این شلوار بپوشید. 

بیشتر بخوانید:اگه یه استایل خاص میخوای شلوار طرحدار بپوش + عکس

 شلوار مام فیت برای چه تیپ بدنی مناسب است؟ 

شلوار مام فیت در گذشته های دور ترند بود، اما دوباره به دنیای مد بازگشته و طرفداران خاص خود را دارد. به خصوص در بین خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند تمایل بیشتری به پوشیدن این نوع شلوار نشان می دهند. 

اگر شکم کمی دارید و به دنبال شلواری هستید که شما را کشیده تر نشان دهد، شلوار جین مام فیت انتخاب خوبی است زیرا فاق بلند و کمر بلند باعث کوچکتر شدن شکم و پهلوهای شما می شود و دیگر نیازی به استفاده از گن لاغری ندارید. از طرفی شلوارهای مام فیت می توانند چربی های اضافی را بپوشانند و استایلی زیبا و غیر رسمی برای افراد چاق ایجاد کنند. شلوار مام فیت برای مهمانی ها و کارهای روزمره بسیار مناسب است. 

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل نوعی شلوار جین راسته با فاق بلند است که در قسمت ران ها گشاد بوده و به ساق پا نمی چسبد. این شلوار به طور سنتی در رنگ آبی روشن و بدون سنگ و سنگ نمک تولید می شود. اما در مدل های جدیدتر می توانید آن را در رنگ های دیگر و به صورت زاپ تهیه کنید. این شلوار جیب های کش دار و بزرگی در پشت کمر دارد و روی مچ پا کمی تنگ تر است. ضخامت پارچه و تا شدن لبه شلوار از مهم ترین ویژگی های شلوار مام استایل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:شلوار هایی که امسال مُد شدن | هر شلوار مناسب چه اندامیه؟ + عکس

از ویژگی های کلیدی شلوار مام استایل شلوارهای کمر بلند که بالای ناف بسته می شد، ران ها و پاهای پهن و کمر بلند بود. بسته شدن باعث می شود باسن شما بلندتر به نظر برسد. بدن شما را زیباتر می کند. پارچه این شلوار کشدار نیست و دور مچ پا کمی گشاد است اما نه به اندازه شلوار بگ. 

شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسب است ؟

شلوار مام استایل برای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است زیرا نیازی به استفاده از کمربند نیست زیرا بستن کمر این نوع شلوارها باعث جمع شدن پهلوها و شکم می شود. خانم های لاغر نیز میتوانند با پوشیدن این شلوار ران های خود را پرتر نشان دهند و استایل زیباتری پیدا کنند.

منبع: جهان مد




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27qxr6

اخبار داغ