زنک های ترند کابینت | جدیدترین رنگ های مخصوص کابینت

7 ترند برتر رنگ کابینت آشپزخانه در سال 2024 + عکس

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه که امسال ترند شده رو اینجا بختون معرفی کردم.
1403/04/31 11:25
7 ترند برتر رنگ کابینت آشپزخانه در سال 2024 + عکس

همانطوردر سال 2024 هستیم، دنیای طراحی آشپزخانه مملو از امکانات هیجان انگیز است، به ویژه در رنگ کابینت آشپزخانه. کابینت آشپزخانه نقشی اساسی در ظاهر آشپزخانه ایفا می کند. انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی بر ظاهر و احساس فضا داشته باشد. در سال آینده، می‌توان انتظار داشت که رنگ‌های مختلف کابینت آشپزخانه از جمله مشکی، آبی، سبز و خاکستری را شاهد باشیم. ترند سال 2024 نشان دهنده تمایل به آرامش، رنگ های الهام گرفته از طبیعت است. این روند طیف گسترده ای از گزینه ها

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه: انتخاب رنگ مناسب

1. مشکی: ظرافت بی انتها

را برای مطابقت با سلیقه ها و سبک های مختلف رنگ کابینت آشپزخانه ارائه می دهد.

روزهای سیاه گذشته است. سطوح براق مات را در نظر بگیرید که لوکس بودن را زمزمه می کنند.

بیشتر بخوانید: برای کابینت آشپزخانه چه چوبی انتخاب کنیم؟ + عکس

استفاده از رنگ مشکی در آشپزخانه شما

تاثیرگذارترین راه برای وارد کردن رنگ مشکی به آشپزخانه از طریق کابینت است. برای یافتن عمق عالی، با رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف مانند زغالی، سیاه جت و تخته سنگ بازی کنید. میزهای مشکی  به جذابیت آن می افزایند.  گرانیت، کوارتز و حتی سنگ همگی انتخاب های محبوبی هستند. از استفاده از رنگ مشکی نترسید. شیرآلات، وسایل روشنایی و حتی لوازم خانگی می‌توانند کمی جذابیت را اضافه کنند.

2. سبز: رنگ های الهام گرفته از طبیعت

سبز یک انتخاب همه کاره و مد روز برای کابینت آشپزخانه است که فضایی شاداب و آرام را ارائه می دهد. کابینت های سبز چه رنگ زمردی شاد، چه سبز زیتونی خاکی و چه سبز پر رنگ باشد، می توانند در هر سبک آشپزخانه ای، از مدرن گرفته تا سنتی، ظاهری داشته باشند. سبز رنگی پررنگ است و فضایی دلچسب برای آرامش و تأمل فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: واسه دکوراسیون کابینت آشپزخونه ایده میخوای؟ من بهت طرح میدم

استفاده از رنگ سبز در آشپزخانه شما

رنگ سبزی را انتخاب کنید که ظاهر آشپزخانه شما را تکمیل کند. کابینت های سبز را می توان با رنگ های مدرن مانند مشکی، سفید یا شیری ست کرد تا ظاهری شیک ایجاد کند.  پوشش هایی  را انتخاب کنید که ظاهر کابینت های سبز را بهبود می بخشد. این شامل مشکی، برنز، برنج یا فولاد ضد زنگ است. از کابینت های سبز می توان برای ایجاد یک نقطه کانونی در آشپزخانه استفاده کرد.

3. آبی: آرامش و تطبیق پذیری

آیا میل به آشپزخانه ای دارید که آرام و جمع و جور باشد و در عین حال لوکس باشد؟آبی! این رنگ بی انتها امکانات زیادی را ارائه می دهد، از رنگ های آبی آرام تا آبی های سرمه ای جسورانه. طراوت و تطبیق پذیری را به آشپزخانه شما تزریق می کند. آبی های ملایم و شسته شده را برای ایجاد حسی آرام و یا سایه های عمیق و دراماتیک را برای لمس تجمل در نظر بگیرید.

ترکیب رنگ آبی در آشپزخانه شما

برای داشتن ظاهری تک رنگ برای جلوه ای آرام بخش، آن را با میزهای سفید یا چوبی برای ترکیبی کلاسیک ست کنید. بک اسپلش آبی روشی سرگرم کننده برای افزودن یک رنگ پررنگ بدون تعهد به آشپزخانه کامل آبی است. می توانید آن را با کاشی های طرح دار ترکیب کنید.قدرت وسایل کوچک را دست کم نگیرید! وسایل آبی، آثار هنری، یا حتی فقط رنگ آبی در ظرف می تواند به استایل آشپزخانه شما اضافه کند.

4. متالیک

روکش فلزی یک روند محبوب در طراحی آشپزخانه برای سال 2024 است. درخشندگی و درخشندگی را ارائه می دهد که می تواند زیبایی فضای هر آشپزخانه ای را فزایش دهد. فلزات گرم مانند مس، برنج و رزگلد از محبوبیت خاصی برخوردار خواهند بود زیرا فضایی جذاب ایجاد می کنند. روکش‌های فلزی می‌توانند جلوه‌ای از زرق و برق و پیچیدگی را به آشپزخانه شما بیافزایند و حس یک دکوراسیون سطح بالا را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: خاص ترین مدل های کابینت مدرن؛ مخصوص آشپزخانه لاکچری! + عکس

ترکیب فلزات در آشپزخانه شما

در مورد یک منطقه یا عنصر خاص در آشپزخانه خود تصمیم بگیرید که در آن می خواهید روکش های فلزی مانند وسایل روشنایی، سخت افزار یا کابینت را در آن قرار دهید. با روکش های فلزی مختلف آزمایش کنید تا ظاهری منحصر به فرد و شخصی ایجاد کنید. فلزات گرم مانند مس و برنج با فلزات سرد مانند کروم و نیکل جلا داده می شوند تا جلوه ای متعادل و هماهنگ ایجاد کنند. روکش های فلزی را انتخاب کنید که طرح کلی رنگ شما را تکمیل کرده و ظاهری منسجم ایجاد کند. برای مثال، اکسسوری های طلایی می‌تواند به آشپزخانه‌ای با کابینت‌های آبی گرما اضافه کند، در حالی که  نقره‌ای می‌تواند رنگ‌های سرد آشپزخانه خاکستری را افزایش دهد.

5.خاکستری مدرن یا طوسی

کابینت های آشپزخانه خاکستری یک پس زمینه مدرن و خنثی ارائه می دهند که می تواند سبک های مختلف طراحی را تکمیل کند. آنها با مواد و رنگ های مختلف جفت می شوند تا زیبایی آشپزخانه منحصر به فرد و شخصی ایجاد کنند. انتظار می‌ رود استفاده از پالت‌های رنگی خنثی، مانند خاکستری روشن، فضایی آرام و جاودانه را در آشپزخانه‌ها ایجاد کند.

گنجاندن رنگ خاکستری در آشپزخانه شما

رنگ خاکستری را انتخاب کنید که با طرح رنگ کلی آشپزخانه و فضای دلخواه شما تکمیل شود. سایه‌های روشن‌ تر خاکستری می‌توانند احساس فضای بیشتری ایجاد کنند، در حالی که سایه‌های تیره‌ تر می‌توانند عمق بیشتری ایجاد کنند. کابینت های خاکستری را می توان با رنگ های مکمل مانند مشکی، سفید یا برنجی ست کرد. وسایلی را انتخاب کنید که ظاهر کابینت های خاکستری را بهبود می بخشد، مانند مشکی، برنزی، برنجی، یا فولاد ضد زنگ.

منبع: نقش نو دیزاین

 

 

 

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27qywn

اخبار داغ