ساخت وسایل تزیینی با مواد دور ریختنی | تزیین اتاق با وسایل دور ریز | تزیین اتاق خواب

ایده های خلاقانه و باحال تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی!

دوست دارید بدانید چگونه برای دکوراسیون اتاق خوابتان کمتر هزینه کنید و خیلی ساده بتوانید اتاق خوابتان را دنج و زیبا کنید، پس ایده های تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی را یاد بگیرید!
ایده های خلاقانه و باحال تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی!

سبک زندگی: از راه های آسان و کم هزینه برای دکوراسیون اتاق خواب، تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی است. شما می توانید برای تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی از برش های چوب و باقی مانده کاغذ رنگی و مقوا و صدف و آینه های شکسته و سنگ های مختلف و … استفاده کنید. در این مطلب روش درست کردن چند وسیله تزیینی با کمک این دور ریختنی ها برای دکوراسیون اتاق خواب به شما آموزش داده می شود. پس با آموزش تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی همراه ما باشید!

بیشتر بخوانید: شیک ترین مدل های دیزاین اتاق خواب دخترانه؛ با تم بنفش + عکس

چند پیشنهاد برای تزیین اتاق 

با کمک وسایلی از قبیل صدف و برش های چوب و ماکارونی فرمی و … می توانید آینه های زیبایی بسازید و با نصب این آینه ها روی دیوار اتاق خواب این بخش از منزل را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. می توانید آینه ها با ابعاد مختلف را با چیدمانی خاص و منظم روی دیوار نصب کنید که این روش نیز می تواند باعث زیباتر به نظر رسیدن تزیین دیوار اتاق خواب شود.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) با لوله دستمال کاغذی، به پرده های خونه نظم بده!

بیشتر بخوانید: چجوری با وسایل دور ریختنی گلدون شیک بسازم؟!

تزیین دیوار اتاق خواب و سقف اتاق خواب با کمک کاغذ رنگی و مقواهای رنگی از انواع روش های ساده و جالب است. از این تزیین بیشتر در اتاق خواب کودکان استفاده می شود. شما می توانید اشکال هندسی مختلف و پروانه و گل های رنگی و …  را با کمک کاغذ رنگی و یا مقوا بسازید سپس این وسایل ساختنی ساده را روی دیوار نصب کنید. از کاغذ رنگی و مقواهای رنگی همچنین می توانید برای تزیین اتاق خواب دو نفره و تزیین اتاق خواب یک نفره استفاده کنید.

کشوی کمدها یا کابینت های قدیمی را دور نیندازید. آنها را رنگ کرده به عنوان قفسه های دیواری استفاده کنید.صندوق های میوه هم شلف های دیواری زیبایی می شوند. البته نوع چوبی آنها بهتر از پلاستیکی است.

از این به بعد شیشه ترشی و مربا یا خیارشور را دور نریزید. با نخ کناف دور آن طرح دلخواه بزنید. یا رنگ مورد علاقه خود را روی آن اسپری کنید. یا از حاشیه ها و پارچه های توری استفاده کنید. همه اینها یک جاشمعی شیک و زیبا و ارزان به شما می دهند.

از سی دی و عکس نیز دیوار اتاق خوابتان را تزیین کنید. پیشنهاد ما این است که ابتدا سی دی ها را رنگ کنید و طرح و مدل مختلف به آن ها بدهید و سپس با استفاده از عکس آرتیست مورد علاقتان و یا آلبوم های موسیقی که دوست دارید به دیوار اتاق خوابتان نصب کنید. اما دقت داشته باشید که یک دیوار را برای این کار انتخاب کنید تا فضای اتاق خوابتان شلوغ نشود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27v6e2

اخبار داغ