استایل های شب یلدا | مدل لباس شب یلدا | استایل با تم شب یلدا

شب یلدا اینجوری استایل بزن تا بین فامیل تک بشی!

شاید شما هم با نردیک شدن به شب یلدا به دنبال ایده های استایل کردن هستید، با ما باشید تا شما رو با استایل های شب یلدا آشنا کنیم!
شب یلدا اینجوری استایل بزن تا بین فامیل تک بشی!

 سوالی که شاید ذهن بسیاری از خانم‌ها را درگیر می‌کند این است که شب یلدا چی بپوشیم؟! باید بدانید که استایل های شب یلدا اصول و قواعد خاصی دارد. با شیک ترین استایل های شب یلدا میتوانید در آن شب بدرخشید و عکس های یادگاری ار خود ثبت کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با چند تا از شیک ترین استایل های شب یلدا آشنا میکنیم!

1- پیراهن کوتاه مجلسی قرمز رنگ

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای خانم‌های جوان و شیک‌پوش، استفاده کردن از پیراهن کوتاه مجلسی همراه با ست کیف و کفش کرم یا مشکی، به همراه یک پالتوی شیک است. این استایل برای مجلس شب یلدا، بسیار شیک و جذاب است.

2- پیراهن سبز با اکسسوری‌های قرمز رنگ

در شب یلدای امسال می‌توانید یک پیراهن سبز را با اکسسوری‌های قرمز رنگ ست کنید و بدرخشید. همچنین می‌توانید یک پیراهن گیپور سبز را با یک کیف دستی قرمز یا کفش قرمز و حتی کمربند قرمز ست کنید تا یک استایل رسمی و جذاب برای شب یلدا داشته باشید.

3- بلوز قرمز به همراه دامن سبز کوتاه

یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین ست‌های ممکن برای لباس پوشیدن در شب یلدا، ست بلوز ساده‌ی قرمز با دامن سبز است. این استایل در عین اینکه ساده است، بسیار جذاب و خاص هم می‌باشد. اگر از دامن‌های کوتاه استفاده می‌کنید، به دلیل سرمای هوا می‌توانید از ساپورت‌های مشکی یا رنگ پا استفاده کنید.

4- بلوز و شلوار سبز

برای استایل شب یلدا می‌توانید یک بلوز و شلوار سبز رنگ بپوشید و از اکسسوری‌های قرمز رنگ استفاده ‌کنید. با این استایل، متفاوت‌ترین فرد در شب یلدا خواهید بود.

5- بلوز سفید با شلوار سبز

اگر می‌خواهید میزان استفاده از رنگ قرمز را در استایل خود برای شب یلدا به حداقل برسانید، می‌توانید از رنگ سبز و سفید در کنار هم استفاده کنید. به طور مثال اگر دوست دارید تیپ اسپرت بزنید، می‌توانید یک بلوز سفید را با یک شلوار سبز ست کنید و در کنار آن، از یک کلاه یا کیف دستی کوچک قرمز استفاده کنید. این استایل در عین سادگی و اسپرت بودن، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای استایل شب یلدا باشد.

6- لباس های چهارخانه

منظور از استایل چهارخانه این است که از طرح چهارخانه در لباس خود استفاده کنید به جای طرح‌های ساده یا گل‌دار. یکی از قطعات لباسی که استایل چهارخانه آن مورد استقبال قرار گرفته است، دامن‌های ساده چین دار هستند که با یک لباس ساده ترکیب می‌شوند. این دامن‌ها طرح‌ها و رنگ ‌بندی‌های مختلفی دارند که می‌توان رنگ‌ بندی قرمز و سبز را برای استایل شب یلدا انتخاب کرد. می‌ توانید این استایل را با یک کفش یا روفرشی زرشکی ست کنید. از دیگر نمونه‌های استایل چهارخانه، پیراهن‌های کتان و یا شکت‌های ساده مردانه است که به طور قالبی روی تی‌شرت یا یقه اسکی قرار می ‌گیرند. بنابراین، می‌توانید یک یقه اسکی یشمی را با یک کت چهارخانه زرشکی یشمی ست کنید و سپس آن را با یک شلوار کتان سبز پر رنگ ترکیب کنید. این ترکیب می ‌تواند یک استایل مردانه، مناسب و شیک برای شب یلدا باشد.

7- کت و شلوار قرمز با پیراهن سفید

اگر این جسارت را دارید که یک تیپ شاد و جذابِ قرمز رنگ برای مراسم شب یلدا داشته باشید، می‌توانید کت و شلوار قرمز خود را با یک پیراهن شومیز سفید رنگ ست کنید و در کنار آن از یک جفت کفش پاشنه‌دار سفید یا مشکی استفاده کنید تا یک تیپ کاملا مجلسی و رسمی داشته باشید. ترکیب رنگ سفید با قرمز کمک می‌کند کمی از جلب توجه رنگ قرمز کم شود و استایل شما لطیف‌تر به نظر آید.

8- کت سبز به همراه دامن قرمز

شاید باورش سخت باشد، اما ترکیب رنگ سبز و قرمز کاملا جذاب و جسورانه است. ترکیب این دو رنگ می‌تواند مناسب‌ترین استایل برای شب یلدا باشد. فقط باید کمی جسارت داشته باشید و یک کت یا بلوز سبز رنگ را با یک دامن جذاب قرمز ست کنید.

9- سرهمی و اورال

اورال یا بیلرسوت از لباس های بسیار ساده و دخترانه هستند که شما می توانید در رنگ های قرمز یا سبز تهیه نمایید. برای انتخاب تیشرت یا بلوز آستین دار برای زیر آن حتما رنگ مخالف را انتخاب نمایید.  این ایده جذاب یک استایل مناسب برای مهمانی شب یلدا می باشد. انتخاب روسری یا کلاه به همراه اورال انتخابی مناسب است.

10- شومیز قرمز به همراه شلوار جین روشن

اگر برای مراسم شب یلدا به یک دورهمی خانوادگی دعوت شده‌اید، می‌توانید از یک شومیز قرمز به همراه یک شلوار جین روشن استفاده کنید. شومیز قرمز یک لباس مناسب برای شب یلدا بوده و شلوار جین هم بسیار راحت و زیبا است. این استایل در عین اینکه ساده است، از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای استایل شب یلدا محسوب می‌شود.

11- بلوز قرمز و دامن کوتاه مشکی

اگر جزو افرادی هستید که بلوز به شما می‌آید، می‌توانید برای استایل شب یلدا از یک بلوز قرمز به همراه یک دامن مشکی استفاده کنید. این ست جذاب را می‌توانید با گردنبند مروارید مشکی، ناخن‌های لاک‌ زده به رنگ قرمز و کفش‌های مشکی ست کنید‌. با این ست به طرز شگفت‌آوری خیره‌کننده می‌شوید‌.

12- پیراهن کوتاه و دامن

شومیز و پیراهن های کوتاه انواع متفاوتی دارند و شما می توانید به دلخواه و سلیقه خودتان از این ترکیب زنانه شیک برای شب یلدا استفاده نمایید. از انواع دامن زنانه سارونگ، جبابی، دامن کوتاه ساده، باکس پلیت، ایلاین، کول، مدادی، پیله ای و گوده ای را می توان مناسب این مهمانی دانست. این استایل از دسته استایل های فانتزی است که با انتخاب درست در شومیز استایل به یاد ماندنی برای شما رقم خواهد زد. در کنار این استایل شیک از اکسسوری های بسیار ظریف استفاده نمایید. زیرا استایل شما به اندازه کافی برای شب یلدا جلوه نمایی خواهد کرد. بیش از اندازه شلوغ بودن روی لباس ممکن است باعث بی نظم دیده شدن استایل شما شود.

13- انتخاب تونیک

در گذشته تونیک از تنوع ظاهری بسیاری برخوردار بود و در انواع متنوعی تولید می شد. اما امروزه تنها تفاوتی که در تولید آن بارز است رنگ و طراحی و چاپ روی لباس می باشد که شما می توانید در انواع مختلفی این طراحی را مشاهده نمایید. جوراب های بلند و جوراب شلواری یا شلوار تنگ، یک انتخاب زیبا و جذاب در کنار تونیک می باشد. برای پوشش سر نیز دست شما باز است و انتخاب شال نیز به همراه این استایل جذاب می باشد.

منبع: دیجی استایل




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2amll2

اخبار داغ