عطر زنانه برای شب | عطر زنانه برای دیت | عطر زنانه مخصوص عصر

۱۰ عطر زنانه مخصوص دیت های شبانه | یه کاری کن قرارتون با عطرت موندگار بشه!

قرار داری و دوست داری تو ذهنش ثبت بشه؟اون لحظه رو با عطرت موندگارش کن.
1403/03/21 10:00
۱۰ عطر زنانه مخصوص دیت های شبانه | یه کاری کن قرارتون با عطرت موندگار بشه!

در زمان های مختلف و مراسم متفاوت باید عطر مربوط به اون زمان رو استفاده کنیم. عطر زنانه مخصوص شب بهترین عطر برای قرارهای عاشقانه عصرگاهی و شبانه است. طبق تجربه ۱۰ عطر زنانه مخصوص شب را برایتان لیست کردیم. در ادامه با سبک زندگی همراه باشید.

اگر می­خواهید بدانید که چه عطری مناسب عصر یا شب است میت­وانید به تبلیغات در مورد عطرها توجه کنید ولی چیزی که من تجربه کرده ­ام این است که عطرهایی که در ترکیبات انها از عطر گل­ها استفاده شده است، برای استفاده در شب بسیار مناسب هستند.

دراین مطلب در مورد ۱۰ عطر برتر زنانه که مخصوص عصر یا شب هستند صحبت می­کنیم.

بیشتر بخوانید: زن و مردای لاکچری برای تابستون این عطر ها رو میزنن!!

۱− میس دیور شری محصول شانل

اگر به دنبال عطر رمانتیک و احساسی می­گردید، عطر میس دیور شری از برند شانل، بهترین انتخاب شماست. این عطر در خانه عطر کریستین دیور در سال ۲۰۰۵ طراحی شده است. در این عطر زنانه از ترکیب نتهای برگ توت فرنگی، نعناع هندی، بنفشه، ماندارین، مشک و گل یاس استفاده شده است. این عطر مناسب استفاده در بعداcظهر و یا شب است. چه بخواهید به یک ملاقات عاشقانه بروید و چه به یک مهمانی شبانه، این عطر بهترین انتخاب است.

 

۲− دلیشِز نایت محصول “دی کِی اِن وای”

این عطر در شیشه ه­ای به شکل سیب وارد بازار شده است و هدف طراحی از آن استفاده در بعدازظهر و یا شب است. این عطر که طراح آن ” دوناکارن” می­باشد در سال ۲۰۰۷ به علاقه ­مندان معرفی شد. در این عطر از نت های فرزیا بنفش، شاه توت، زنجبیل و گریپ فروت استفاده شده است. این عطر بوی قوی و ماندگاری زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: با وازلین موندگاری عطر رو چند برابر کن!

۳− هات کانتر محصول ” جیونچی”

این عطر زنانه در سال ۲۰۰۰ بع عنوان عطر مخصوص بعد از ظهر یا شب به بازار معرفی شد. رایحه این عطر ترکیبی از عنبر، وانیل، گل یاس و مشک است. ماندگاری این عطر بسیار طولانی است و یک انتخاب عالی برای ملاقات­های شبانه با عشقتان است.

بیشتر بخوانید: 7 عطر زنانه؛ مخصوص افراد شیک پوش

۴− پویزون محصول کریستسن دیور

 

این عطر محصول خانه عطر کریستین دیور است که در سال ۱۹۸۵ طراحی شد. رایحه این عطر تند و تلخ است و برای ملاقاتهای عاشقانه در شب توصیه می­شود. چیزی که این عطر را مشهور کرده است  رایحه شرقی  ان به همراه ترکیبی از عسل، عنبر و ادویه­های شرقی، است. این عطر به خصوص مخصوص شبهای تابستان است. ماندگاری این عطر بسیار طولانی است و فقط کافی است مقدار کمی از ان را اسپری کنید. از نظر من این عطر یکی از بهترین انتخابه برای مهمانی­های شبانه، کلاسیک ورسمی است.

پویزون محصول کریستسن دیور
 

۵− کوکو پرفیوم محصول شانل

 

کوکو پرفیوم محصول شانل
 

این عطر دارای نتهای گل است که در سال ۱۹۸۴ در خانه عطر شانل طراحی شده است. رایحه این عطر از ترکیب گل­پر فرانسوی، رز بلغاری ، جوانه میخک، یاس هندیa، گل یاسمن و گل ابریشم  می­باشد. نتهای میانی ترکیبی از دارچین و میخک صد پر است که به نتهای عسل، وانیل و عنبر ختم می­شود. این عطر به عنوان یکی از عطرهای کلاسیک مخصوص شب شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: عطر مورد علاقه سلبریتی های معروف

۶− ویوارا محصول اِمیلیو پوچی:

این عطر در شیشه بسیار زیبایی به بازار عرضه می­شود و از جمله عطرهای بسیار تاثیر گذار است. نتهای این عطر شامل یاس، شکوفه­های پرتقال و باام است. این عطر توسط اِمیلیو پوچی  در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و در دسته عطرهای شیپر گل زنانه قرار گرفت.

 

 

۷−  سی کِی این تو یو

این عطر زنانه مخصوص شب است و رایحه­ای فوق­العاده خاص و جذاب دارد. این رایحه زنانه ترکیبی از شکوفه­های لیمو، توت سیاه، وانیل، چوب، شکوفه آلو و پاپایا است. این عطر برای بانوانی که می­خواهند در میهمانی­های شبانه جذاب به نظر برسند، بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: رازهای جذابی که عطر مورد علاقتون بهتون میگه!

۸− آنوی می محصول گوچی:

این عطر توسط خانه عطر گوچی در سال ۲۰۰۴ به بازار ارایه شد. رایحه این عطر بسیار زنانه بوده و مخصوص زنانی است که می­خواهند توجه دیگران را به خود جلب کنند. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که میهمانی­های شبانه و طولانی می­روید، این عطر یکی از چیزهایی است که باید با خود همراه داشته باشد. نتهای این عطر شامل گل یاس، فلفل صورتی، هسته میوه جات، انار، آناناس، مشک صورتی، سرینگا، چای سفید، صندل، چوب ساج و جسمانی مشک  می­باشد..

 

۹− دیپ رِد محصول هوگو بوس

این عطر توسط آلِن آستوریاند در خانه عطر هوچو بوس در سال ۲۰۰۱ طراحی شده است. این عطر در دسته عطرها با نت گل قرار می­گیرد. یک عطر مناسب برای بانوان حساسی که می­خواهند پر قدرت و جذاب به نپر برسند. رایحه این عطر ترکیبی از نارنگی، فریزیا، چوب سدر و مشک است.

۱۰− فیلوسفی اَمِیزینگ گراس

 

این عطر برای تمام بانوانی که می­خواهند در مرکز توجه میهمانی های شبانه باشند توصیه می­شود. این عطر رایحه ­ای سبک از عطر گلها به همراه ماندارین، گریپ فروت، گل رز، فریزیا، و مشک سفید است که وجود همین مشک سفید در ان باعث خاص بودن عطر شده است. این عطر به شدت زنانه است و القا کننده حس تمیزی و شادابی است.

عطرهای زنانه دیگری نیز وجود دارندکه برای استفاده در شب بسیار مناسب هستند مثل:

سِنت لوران اُپیوم محصول یِوِس، نیکتِرنِس محصول کارون، پرنسس محصول وِرا واگ و دارک اَمبِر اند گینجر لیلی محصول جو مالون.

 

 

منبع: ارشاکو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ayo8y

اخبار داغ