رژ لب ضروری هر خانم | رنگ های کاربردی رژ لب

دختر نیستی اگه این رنگ رژ لب ها رو نداشته باشی! | ۵ رژ لب ضروری برای هر خانم + عکس

این ۵ رنگ رژ لب باید تو کیف هر خانومی باشه . با ما همراه باشید تا رژهای ضروری رو بهتون معرفی کنم.
دختر نیستی اگه این رنگ رژ لب ها رو نداشته باشی! | ۵ رژ لب ضروری برای هر خانم + عکس

اگر میخوای تو هر شرایطی رژ مناسب خودت رو داشته باشی باید از ۵ طیف رنگی که میگم رژ لب ضروری و مناسب خودت رو پیدا کنی و بخری. برای انتخاب رژ لب ضروری و مناسب رنگ پوستت مطلب زیر رو بخون و از بین رژ های گفته شده، رژ لب ضروری مورد نیاز خودت رو پیدا کن.

لب‌های ما به عنوان آیتم اصلی در قسمت یک دوم انتهایی صورت، نقش بسیاری در نتیجه نهایی میکاپ بازی می‌کنند. به همین خاطر مهم است که بتوانید رنگ مناسبی از رژ لب را انتخاب و استفاده نمایید. توجه به سبک میکاپ، نوع استایل و مهمانی یا جلسه‌ای که قرار است در آن شرکت کنید در اولویت هستند. به طور کلی، گزینه‌های اساسی و مناسب را می‌توان در این 5 پیشنهاد خلاصه کرد:

بیشتر بخوانید: با رژ لب قرمز چه رنگ لباسایی بپوشم؟!

رژ لب قرمز

سفید برفی و مرلین مونرو، دو شخصیت پرطرفدار و جذاب هستند که به خاطر رنگ رژ لب قرمز چشمگیر آن در خاطرات ما ماندگار شده‌اند. رژ لب قرمز، نمادی اساطیری و خاص از جذابیت است که با هر سبک و سلیقه‌ای هارمونی ایجاد می‌کند. فرقی ندارد به دنبال آرایش‌های غلیظ و پر زرق و برق هستید یا ترکیبی شیک و ساده را می‌پسندید. رژ لب قرمز همان گزینه‌ای است که هرگز باعث پشیمانی‌تان نخواهد شد.

رژ لب قرمز

 

ولوت مت رژلب رژمل

 

رژ لب های رنگ نود

رنگ‌های نود، پیشنهادی بی‌نظیر برای نچرال پسندها است. اگر شما هم از طرفداران آرایش‌های مینیمال و نچرال هستید، داشتن رژ لب نود همیشه به کارتان می‌آید. این طیف رنگ خاص، مجموعه‌ای عظیم از خانواده رنگ‌های بژ، کرم و کالباسی است و طیف بسیار ملایمی را ارائه می‌دهد. رژ لب‌های نود، ظاهری شیک و ساده خلق می‌کنند؛ به علاوه، انتخابی هوشمندانه برای دیده شدن آرایش‌های غلیظ نیز هستند. رنگ خنثی رژ لب‌های نود، امکان درخشش آرایش چشم را فراهم می‌کنند. اگر میکاپ‌های دودی، روسی یا اسموکی را انتخاب کرده‌اید یا عاشق هایلایتر و برنزرهای غلیظ روی گونه‌هایتان هستید، از رژ لب نود برای برجسته کردن آنها استفاده کنید.

 

رژلب مایع مات آموتیا

 

رژ لب قهوه‌ای

انتخاب رژ لب‌های قهوه‌‌ای برای میکاپ، مانند راه رفتن بر لبه شمشیر است.چرا که شما را بر سر دوراهی خاصی از زشتی و زیبایی قرار می‌دهد. این در‌حالی است که تناژهای قهوه‌ای هم وجود دارند که می‌توانند به تنهایی شیک‌ترین استایل ممکن را برایتان رقم بزند. در نهایت می‌توان گفت نتیجه استفاده از رژ لب قهوه‌ای، به سلیقه شخصی و کیفیت انتخاب خودتان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش آرایش لب، به سبک دخترهای خوشگل کره ای!

طیف رنگ قهوه‌ای در صنعت مد، تاج و تخت کوچک اما جالب توجهی دارد. این رنگ رژ بعد از چند دهه، با ترندهای 2024 در کنار لیپ گلاس و خط لب‌های تیره به دنیای مد بازگشته است. ترکیب خط لب قهوه‌ای تیره با رژ لب قهوه‌ای متوسط یا کمرنگ، ظاهری کلاسیک و شیک برایتان رقم می‌زند. این ترند رژ لب با یک لایه لیپ گلاس براق و درخشان، تیر نهایی استایل بهار و تابستان است. رژگونه‌های تیره با تناژ زرشکی، تینت لب، میکاپ آفتاب سوخته، ترکیب کک و مک ساختگی و آرایش‌های متالیک از جمله گزینه‌هایی هستند که به خوبی با رژ لب قهوه‌ای ست می‌شوند.

 

رژ لب جامد مات و آبرسان نوت

 

رژ لب گوشتی یا نچرال

همه ما گاهی دوست داریم بدون ایجاد تغییرات زیاد و چشمگیر، زیبایی خود را تقویت کنیم. اینجا است که لزوم خرید و انتخاب لوازم آرایشی نچرال مانند رژ لب‌های گوشتی به چشم می‌آید. رژ لب گوشتی همانطور که از نامش پیدا است، شامل طیفی از تناژهای مشابه به رنگ طبیعی لب است. این رژ لب‌های خاص، صرفا رنگ طبیعی لب‌هایتان را تقویت می‌کنند و کاملا طبیعی به نظر می‌رسند. رژ لب‌های گوشتی از سال 2022 به همراه ترند Make Up NO Make Up  مورد استقبال قرار گرفتند. کارایی و جذابیت این رژ لب حالا بعد از گذشت چند سال، همچنان مورد توجه است.

برای اینکه بتوانید رژ لب گوشتی با تناژ مناسب را انتخاب کنید، می‌توانید از ترفند سر انگشت کمک بگیرید. در این راهکار ساده و کاربردی، کافی است برای چند ثانیه بند نخست از انگشت اشاره‌تان را با دست بفشارید.رنگ سر انگشت اشاره، بهترین طیف رژ لب گوشتی پیشنهادی برای شما است.

 

رژ لب جامد آکوا چارمینگ شون

 

رژ لب صورتی

تناژ صورتی از همان رنگ‌هایی است که در سلطنت چند صد ساله خود برای یکبار هم از مد نیفتاده است. اگر به دنبال گزینه فانتزی، جذاب و در عین حال منحصر به فردی هستید از تناژهای رژ لب صورتی غافل نشوید. این رنگ، ظاهر دخترانه و زیبایی به آرایشتان می‌دهد و با انواع سبک‌های میکاپ فانتزی، روزانه و .... نیز تناسب دارد.

توجه داشته باشید که رنگ صورتی تناژ خاصی دارد و انتخاب طیف مناسب با توجه به تناژ طبیعی پوست در این مورد بسیار مهم است. انتخاب تنالیته نامناسب از انواع رژ لب‌های صورتی، می‌تواند به طور کلی آرایشتان را خراب کند. این در حالی است که طیف مناسب، زیبایی و ملاحت منحصر به فردی به چهره‌تان هدیه می‌دهد. برای مثال رنگ‌های صورتی باربی یا نئونی، گزینه‌های خاصی هستند که با هر مدل آرایش و هر رنگ پوستی هارمونی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوایند: رنگ رژ لب های ترند امسال؛ که با آن ها جذاب تر می شوید!

به همراه داشتن این 5 رنگ کاربردی رژلب، در موقعیت‌های بسیاری برایتان کارآمد خواهد بود؛از محیط کار و دانشگاه گرفته تا قرارهای رسمی و دوستانه. کافی است بتوانید بهترین تن از هر رنگ رژ لب پیشنهادی را بیابید و پالت شخصی برای خودتان بسازید.

چطور تناژ رژ لب متناسب با پوستم را انتخاب کنم؟

توجه به رنگ و تناژ پوست

اولین مسئله در زمینه انتخاب انواع محصولات آرایشی، در نظر گرفتن رنگ و تناژ طبیعی پوستتان است. این امر درباره رژ لب‌ها، بیش از همیشه حساسیت برانگیز است. چرا که نحوه بازتاب رنگ رژ لب و و تاثیر آن بر میکاپ، وابستگی متقابلی دارند. در این مورد توصیه می‌شود بعد از تشخیص دقیق طیف رنگ و تناژ طبیعی پوست خود، از اصول حرفه‌ای آرایش برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب کمک بگیرید:

  • اگر تناژ رنگ پوستتان سرد است، توصیه می‌شود به سراغ رنگ‌هایی با ته مایه آبی بروید. رژ لب‌هایی که طیف قرمز توتی، آلبالویی و بنفش دارند بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شوند
  • افرادی که تناژ پوستی گرم دارند، بهتر است به استقبال طیف‌های گرم مرجانی، هلویی و آجری بروند.
  • در آخر افرادی که پوستشان از نظر تنالیته خنثی است، می‌توانند روی طیف وسیعی از رنگ‌های ارغوانی، قرمز، نود و ... حساب باز کنند.انتخاب رژ لب با توجه به تناژ رنگ پوست

منبع: روجاشاپ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ayove

اخبار داغ