سفر رفتن متولدین هر ماه | مقصد سفر متولدین ماه ها | مسافرت رفتن هر ماه تولدم

متولدین هر ماه دوست دارن به کدوم کشور خارجی سفر کنن؟!

برای این که بدونین بر اساس ماه تولد خودتون بهتره به کجا سفر کنین، تا انتهای این مطلب از متولدین هر ماه همراهمون باشین!
متولدین هر ماه دوست دارن به کدوم کشور خارجی سفر کنن؟!

متولدین هر ماه به کجا دوست دارند سفر کنند؟! این راهنمای سفر را مطالعه کنید تا بدانید که بهتر است متولدین هر ماه به کجا سفر کنند و مناسب ترین مقصد را بر اساس ماه تولدتان پیدا کنید. حتی اگر به ستاره شناسی اعتقادی ندارید، حداقل ایده های جدیدی برای تعطیلات بعدیتان خواهید داشت. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با مقصد سفر متولدین هر ماه آشنا می کنیم!

متولدین فروردین (برج حمل) به کجا سفر کنند؟

فروردینی ها افرادی مستقل و پر انرژی هستند که دوست ندارند تعطیلات با ارزششان را که به سختی جور کرده اند کنار یک استخر یا در یک کافه بگذرانند. در عوض ترجیح می دهند تا همیشه در تحرک و فعالیت باشند، سفرهای ماجراجویانه ای را تجربه کنند و هر بار با داستان جدیدی روبرو شوند. پس به فروردینی های عزیز پیشنهاد می شود تا با یک تور به گشت و گذار در روستاهای سواحل دریای سیاه در بلغارستان بروند، دره باگان، شهر هزار معبدِ میانمار را ببینند و یا یک سفر ماجراجویانه به آفریقای جنوبی داشته باشند.

متولدین اردیبهشت (برج ثور) به کجا سفر کنند؟

ممکن است بدانید که اردیبهشتی ها به خوش قلب و دوست داشتنی بودن معروف اند، اما قطعا نمی دانید که آنها عاشق خوشگذرانی هستند آن هم به شکل افراطی، پس چه وقتی بهتر از یک تعطلات حسابی برای یک خوشگذرانی حسابی؟! ریخت و پاش حسابی و اقامت در یک هتل لاکچری در یک مقصد آرامآن بخش صبور و آرام اردیبهشتی ها را درخشان تر از همیشه بروز خواهد داد. اگر با یک اردیبهشتی سفر می کنید اوقات آرامش بخش و شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود. برای اردیبهشتی ها دیدن شهر آرامش بخش سن پترزبورگ، استراحت درسواحل ترکیه  و دریای کارائیب ، سفر به سوئیس و اقامت در کلبه های کوهستانی و لذت بردن از چشمه های آب معدنی بهترین مقصد ها برای تعطیلات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: متولدین هر ماه از چه سبک دکوراسیونی خوششون میاد؟!

متولدین خرداد (برج جوزا) به کجا سفر کنند؟

خردادی ها می توانند خود را با هر شرایطی که خواسته یا ناخواسته وارد آن شده اند وفق دهند. انعطاف پذیری بالای آنها برای حضور در شرایط جدید به این معنی است که اگر هیچ کار هیجان انگیزی در میان نباشد و به چالش کشیده نشوند به راحتی حوصله شان سر می رود. خصوصا وقتی حرف تعطیلات می شود باید تنوع و هیجان وجود داشته باشد. بنابراین سفر به شهر های بزرگ که تجربه های جذابی را در دل خود دارد و یا یک تعطیلاتی که شامل سفر به چند مقصد مختلف است برای یک خردادی رضایت بخش خواهد بود. یک متولد خرداد ایده آل ترین تعطیلات خود را در کرواسی یا یک آخر هفته طولانی در برلین یا رُم تجربه خواهد کرد.

متولدین تیر (برج سرطان) به کجا سفر کنند؟

تعطیلات خانوادگی یا مسافرت با دوستان قدیمی می تواند برای تیر ماهی ها جذاب باشد دلیل عمده اش هم این است که می توانند تمایل ذاتیشان برای مراقبت و توجه به دیگران را بروز دهند. اگر خبری از مسافرت های خانوادگی نباشد، ترجیح می دهند به یک شهر کوچک بروند، یک اتاق در یک هتل دنج بگیرند، صبح ها تا لنگ ظهر بخوابند و صبحانه شان را در تخت بخورند. اگر بخواهیم جایی را به تیرماهی ها پیشنهاد بدهیم تا تعطیلات رضایت بخشی را سپری کنند، اجاره یک ویلا در کنار یک دریاچه در ایتالیا به همراه دوستانش، یک سفر خانوادگی به صربستان و یا یک کلبه در جنگل های تایلند می تواند تیر ماهی ها را خوشحال کند.

متولدین مرداد (برج اسد) به کجا سفر کنند؟

این شیرهای مردادی انرژی زیاد و استعداد خاصی برای مسائل نمایشی دارند. مردادی ها عاشق این هستند که در تحرک باشند و در فعالیت های هیجان انگیز شرکت داشته باشند و بنابراین مهمانی های بزرگ، تفریحات عالی و آنچنانی و مرکز توجه بودن حس رضایت را در آنها به وجود می آورد. آنها اگر بخواهند جایی را برای سفر انتخاب کنند این نکته که عکس هاشان باید اینستاگرامشان را بترکاند بسیار مهم است. حالا اگر بخواهیم جایی را برای این دوستان خوش سلیقه مان انتخاب کنیم، ، جنوب فرانسه، کافه های عربی مراکش و یا مهمانی های بزرگی که در ایبیزا (شرق اسپانیا) برگزار می شود، گزینه های خوبی خواهد بود.

متولدین شهریور (برج سمبله) به کجا سفر کنند؟

شهریوری ها عاشق سفری هستند که برنامه آن از قبل با جزئیات کامل مشخص باشد و دوست دارند که قبل از سفر درباره بهترین نقاط مقصد مورد نظر خود تحقیق کنند. برخی از آنها تجربه های سفر خود را با مشخص کردن بهترین رستوران ها، مراکز خرید و کافه ها بر روی گوگل مپ با دیگران به اشتراک می گذارند. می توانید از این دقت و تجربه شهریوری های کمال گرا در سفر استفاده کنید، مسیر تور دوچرخه سواری را روی نقشه از آنها بپرسید یا طریقه طناب انداختن دور گردن اسب و اسب سواری را در کمپ از آنها یاد بگیرید. بنابراین برای شهریوری های کمالگرا و سختگیر تور دوچرخه سواری در گرجستان، گشت شهری در پاریس و یا اقامت در کمپ ها در طبیعت بهترین گزینه است.

متولدین مهر (برج میزان) به کجا سفر کنند؟

مهری ها عاشق آرامش اند و علاقه شدیدی به مسائل رمانتیک و عاشقانه دارند. بهترین و کاملترین تعطیلات برای مهرماهی ها وقتی اتفاق می افتد که برنامه سفرشان شامل فعالیت های متنوع توام با آرامش باشد. عموما دنبال مکان های ساکتی هستند که در عین حال فروشگاه، رستوران و حتی دیدنی های تاریخی و فرهنگی هم داشته باشد (برای وقتی که حس اجتماعی شدنشان گل می کند.) مراکز یوگا در مکزیک، و یا اقامتی آرام در سواحل ترکیه که امکان خرید از پاساژهای شیک را هم داشته باشد تجربه لذت بخشی را برای متولدین ماه مهر به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: متولدین هر ماه از چه مدل اتاق خوابی خوششون میاد؟!

متولدین آبان (برج عقرب) به کجا سفر کنند؟

طبیعت آبانی ها طوری است که برای داشتن یک تعطیلات واقعی، نیاز دارند تا به کلی کار و مشغله های فکریشان را رها کنند و راهی سفر شوند. آبانی ها علاقمند به سفر های گروهی خصوصا به طبیعت بکر و زیبا هستند. در عین حالی که دلشان نمی خواهد بار و بندیل زیادی با خودشان حمل کنند، سفرشان را نیز کنسل نمی کنند. تلفیق اقامتگاه های مدرن و مناظر بکر طبیعی آبانی ها را به وجد می آورد و یک اقامتگاه در دل پارک های ملی و یا اجاره یک خانه کنار دریاچه رضایت آنها را جلب می کند. برای آبانی ها شرکت در کمپ های تانزانیا، اقامت یک هفته ای در شهر های مدیترانه ای  و وقت گذرانی در کلبه های مردم بومی پیشنهاد مناسبی است.

متولدین آذر (برج قوس) به کجا سفر کنند؟

در ستاره شناسی، سمبل متولدین آذر یک حیوان افسانه ای است که بالا تنه ای شبیه انسان و پایین تنه ای مثل اسب دارد و در دستانش یه کمان  کشیده شده دیده می هد که آماده شکار بودنش را نشان می دهد. این ویژگی آذری ها در زمینه سفر به این شکل نمایان است که آنها همیشه آماده سفر کردن هستند. چه این سفر همراه با گروهی از افرادی که تا حالا ندیده اند باشد و چه سفر به نقطه ای ناشناخته باشد. مسجد آبی استانبول، مغولستان، و یا فلات های شرقی ایسلند مناسب ترین مقاصد گذراندن تعطیلات برای آذر ماهی هاست.

متولدین دی ماه (برج جدی) به کجا سفر کنند؟

وقتی پای دورهمی های خانوادگی و تفریح با هم وسط باشد بهترین تعطیلات برای متولدین دی ماه فراهم می شود. متولدین این ماه افراد محتاطی هستند با این حال دوست دارند همیشه افرادی را دور و بر خود داشته باشند. این افراد متفکر روابط عمیق و طولانی خواهند دارند. بلندپروازی و رفتار با نظم این افراد می تواند سبب شود تا راهی سفرهای داوطلبانه شوند، هم استراحت می کنند و هم کار خوش می گذرانند انجام می دهند.
تعطیلات ایده آل متولدین دی ماه  می تواند سفر به سواحل گرم و کشور هایی که تفریحات ساحلی دارند، باشد.

متولدین بهمن (برج دلو) به کجا سفر کنند؟

متولدین این ماه به مستقل و با اراده بودن شهرت دارند که این موضوع هم در زندگی شخصی و هم در انتخاب مقصدی برای تعطیلات آنها قطعا تاثیر بسزایی خواهد داشت. این یعنی بهمنی ها به یک جایی که قبلا رفته اند و مورد پسندشان بوده باز هم سر خواهند زد و این مکان های خاص می تواند یک کلبه جنگلی، هتل ساحلی، شهری که قبلا با آن خیلی حال کرده اند یا طبیعتی بکر و زیبا که با اصالت و هوش سرشارشان هم خوانی دارد، باشد.
تعطیلات ایده آل آنها می تواند در طبیعت تایلند و فنلاند و یا تور های موزه گردی مادرید،لندن یا روسیه باشد.

متولدین اسفند (برج حوت) به کجا سفر کنند؟

گرایش اسفندی ها به دور بودن از اجتماع باعث شده که رفتن به تعطیلات همیشه در برنامه آنها جا داشته باشد. هرچه دورتر بهتر، البته قوه تخیل اسفند ماهی ها آن ها را هرگز تنها نخواهد گذاشت. طبیعت زیبا، بکر و شگفت انگیز و همچنین آشنایی با فرهنگ های مختلف می تواند متولدین این ماه را به وجد آورد. اگر روزی با آنها به سفر رفتید فراموش نکنید که این اسفندی های خیالباف زود حوصله شان سر می رود و کسل می شوند پس سعی کنید برنامه سفرتان به قدر کافی جالب باشد. برای اینکه این دوستان رویاپردازمان تعطیلات ایده آلی را تجربه کنند بهتر است که به ارتفاعات کشور های مختلف مانند نپال یا کوه های آلپ بروند و با ذهنی باز به مدیتیشن بپردازند، اگر توانستند ویزا بگیرند سری به فیجی بزنند و مدتی را در خانه های کوچک یک طبقه زندگی کنند یا به دریاچه پلیتویس در کرواسی بروند و از طبیعت آن لذت ببرند.

پیشنهادات سفر این مقاله هر کسی را وسوسه می کند تا به مکان هایی که ستارگان برایش انتخاب کرده اند سری بزند و لذت سفری که انگار اختصاصی برای او برنامه ریزی شده است را تجربه کند. خب اگر وسوسه شدید و تصمیم به سفر گرفتید،

منبع: ویکی گردی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2aypbk

اخبار داغ