لباس‌ برای زیر کت | شومیز زیر کت | ست کردن کت و لباس سرهمی

زیر کت بهاری چی بپوشم؟! | ایده های استایل کردن کت بهاری زنانه

انتخاب لباس‌ های زیر کت بهاری زنونه ممکنه برای شما هم یکم چالش برانگیز باشه. با ما باشین تا این کار رو برای شما آسون کنیم!
زیر کت بهاری چی بپوشم؟! | ایده های استایل کردن کت بهاری زنانه

چه لباسی زیر کت بپوشیم؟! شاید برای شما هم سوال شده باشد! انتخاب لباس‌ های زیر کت به عنوان یک جزء مهم از سبک شخصی و نشانه‌ ای از سلیقه فردی مطرح است. یکی از اجزای اساسی در تشکیل سبک شخصی انتخاب لباس‌ های زیر کت است. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با مناسب ترین لباس های زیر کت بهاری آشنا می کنیم!

ست کت زنانه و تیشرت

اگر تیشرت مناسبی را انتخاب کنید می توانید ست فوق العاده زیبایی را بسازید. اصلی ترین نکته ای که هنگام ست تیشرت و کت باید به آن توجه کنید یقه تیشرت است. یقه تیشرت تا حد امکان باید ساده باشد. سعی کنید از تیشرت یقه هفت یا یقه گرد استفاده کنید. زیرا تیشرت هایی که یقه های یقه دار را نمی توان به راحتی با کت زنانه ست کرد. همچنین، تیشرت باید کاملا اندازه شما باشد. از پوشیدن تیشرت های گشاد زیر کت تک خودداری کنید. این ست برای موقعیت های غیر رسمی مناسب است. به ویژه اگر با کفش اسپرت یا کتانی و شلوار جین ست شود. همچنین دقت داشته باشید که رنگ کفش با رنگ تیشرت مطابقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دخترای تینیجر بهار و تابستون چی بپوشن؟ + عکس

برای اینکه استایل جذابی داشته باشید به ترکیب رنگ ها دقت کنید. اگر کت رنگ روشن می پوشید تیشرتی به رنگ تیره و تا حد امکان خنثی انتخاب کنید. سعی کنید تیشرت و کت همرنگ نپوشید. به ویژه اگر کت سفید باشد. زیرا باعث می شود بی روح به نظر برسید.

بهترین جنس کت برای ست با تیشرت، کت های کتانی هستند. این نوع کت مخصوص فصل بهار و  تابستان می باشد. همچنین، کت های پنبه ای نیز گزینه ایده آلی برای ست با انواع تیشرت زنانه می باشند. مزیت اصلی کت کتانی و کت پنبه ای خنک و سبک وزن بودن آنها نسبت به کت های پشمی می باشد.

کت و لباس سرهمی

یکی از جدیدترین استایل ها در بین خانم ها، ست کت تک زنانه با لباس سرهمی یا بادی است. ترکیب این دو گزینه با یکدیگر استایل فوق العاده جذابی برای مهمانی ها به ویژه مراسم عقد و عروسی می باشد. به ویژه اگر بادی را با یک کت بلیزر ترکیب کنید فوق العاده زیبا و شیک خواهد شد. برای کامل تر شدن ست خود نیز می توانید از کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی متناسب با رنگ کت و لباس سرهمی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: زیر مانتو کتی چی بپوشم؟ 

کت زنانه و تاپ

ترکیب کت با تاپ یکی از جذاب ترین استایل های زنانه است. می توان از ست انواع تاپ مجلسی با کت برای دورهمی ها و مهمانی های غیر رسمی استفاده کرد. کت اسپرت گزینه ایده آلی برای داشتن این استایل شیک و کلاسیک می باشد. همچنین می توان برای کامل شدن ست از دامن همرنگ کت نیز استفاده کرد.

در ست تاپ و کت می توان از انواع تاپ جذب، تاپ یقه باز، تاپ یقه گرد و … استفاده کرد. با این حال، انتخاب تاپ باید کاملا متناسب با فرم بدنتان انجام شود. در غیر این صورت استایل شیکی نخواهد داشت.

تاپ جذب و کت اورسایز

اگر قصد پوشیدن یک کت اورسایز را دارید و نمی خواهید چاق به نظر برسید بهترین گزینه ای می توانید زیر کت بپوشید، تاپ جذب می باشد.

تاپ یقه باز

اگر بالاتنه خوش فرمی دارید و قصد دارید در یک مهمانی شرکت کنید می توانید تاپ یقه باز را با کت زنانه خود بپوشید. بعلاوه، تاپ یا لباس یقه باز باعث می شود که بدن شما خوش فرم تر و تپل تر به نظر  برسد.

تاپ یقه گرد

این مدل تاپ باعث می شود که بالاتنه بزرگتر به نظر برسد و مخصوص آن دسته افرادی است که بالاتنه کوچکی دارند.

ست کت و پیراهن ماکسی بلند

یکی دیگر از آیتم هایی که می توان در زیر کت زنانه پوشید، پیراهن ماکسی بلند است. اگر قصد شرکت در یک مراسم رسمی را دارید پیراهن ماکسی می تواند استایل زنانه شیک و جذابی برایتان باشد. این ست مخصوص مراسم رسمی مثل جشن نامزدی، خواستگاری و … است. برای کامل تر و شیک تر شدن استایل خود می توانید از انواع اکسسوری ها، کیف، کفش و روسری های جذاب استفاده کنید. نکته مهمی که در هنگام ست کت و پیراهن ماکسی باید به آن توجه شود این است که رنگ ماکسی باید کاملا همرنگ کت باشد یا مکمل آن باشد. با این حال ماکسی و کت همرنگ استایل جذاب تری خواهد بود.

نکته دیگر اینکه کت های زنانه در سایزها و مدل های مختلفی تولید می شود مثل کت بلند، کت کوتاه، کت طرح دار و … پیشنهاد می شود برای ست ما ماکسی خود از کت ساده تکرنگ و کوتاه استفاده کنید. کت کوتاه در کنار ماکسی شیک تر خواهد بود. در نتیجه، این کار به استایل شما جلوه خاصی می دهد و باعث می شود در مراسم ها بدرخشید

کت و سارافون کوتاه

ست کت و سارافون یکی از جذاب ترین استایل های رسمی است که آن را می توان در انواع مهمانی ها و مراسمات رسمی و نیمه رسمی خود پوشید. ترکیب کت با سارافون از پرطرفدارترین استایل های مجلسی در بین خانم ها می باشد. شما می توانید انواع سارافون با پارچه ژاکارد، گیپور، کرپ و … را با کت زنانه خود ست کنید. بهترین گزینه خرید کت ژاکارد و سارافون گیپور می باشد. گرچه کت کرپ باربی و کت گاباردین نیز بسیار پرطرفدار می باشند و می توان آنها را نیز با سارافون خود ست کرد. ترکیب کت و سارافون استایل شیک و لاکچری مجلسی برایتان به ارمغان می آورند.

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل های مانتو نخی گلدار؛ مخصوص تابستان 1403 + عکس

منبع: گالری مانتو میرداماد




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ayw5g

اخبار داغ