بهترین رنگ کاشی برای دستشویی | انتخاب رنگ سرویس بهداشتی کوچک

مناسب ترین رنگ کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچیک!

در این مقاله درباره‌ی بهترین رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک صحبت و ویژگی‌های یک رنگ کاشی مناسب با محیط سرویس بهداشتی را بررسی می‌کنیم.
مناسب ترین رنگ کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی کوچیک!

اولین چیزی که در سرویس بهداشتی به چشم می‌آید درخشش، پاکیزگی، مدل و رنگ کاشی‌های این محیط است. در واقع، هرچه در انتخاب بهترین رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک حساسیت بیشتری به خرج دهید، در آینده هزینه کمتری برای تعویض کاشی و بازسازی مجدد سرویس بهداشتی می‌پردازید. برای انتخاب بهترین رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

بهترین رنگ سرامیک برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک رنگ‌های روشن و خنثی‌ هستند. در سرویس بهداشتی کوچک لازم است همه‌چیز دقیق انتخاب شود و تا از فضا به صورت بهینه استفاده شود؛ بنابراین کمتر ریسک کنید و از رنگ‌ کاشی سفید، لیمویی روشن، صدفی مات، صورتی ملایم و سبز کاهویی برای فضای کوچک سرویس بهداشتی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مدل های جدید اکسسوری؛ برای لوکس کردن سرویس بهداشتی!

همواره در تلاش باشید تا کاشی سرویس بهداشتی کوچک را در طرح‌های ساده‌تر با رنگ‌های لایت و روشن انتخاب کرده‌ و ابعاد آن بزرگ باشد تا فضا را بازتر نشان دهد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس بهداشتی مدرن و مینیمال

در سبک مدرن محدودیتی برای انتخاب رنگ‌های شاد ندارید. اما اگر به‌دنبال رنگ کاشی منحصربه‌فردی برای سرویس بهداشتی منزل‌تان بوده و از قضا طرفدار سبک مدرن هستید. پیشنهاد مجله مانا مستر به شما رنگ‌های ارغوانی، بنفش، سرمه‌ای و پالت رنگ‌های پاستیلی است.

این رنگ‌ها اگر با طرح‌های گل ریز و کاشی مات تلفیق شوند، فضایی دنج و دلنشین در سرویس‌‌ بهداشتی می‌سازند. سبک مدرن معمولا برای خانه‌هایی با متراژ پایین است و بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس بهداشتی مدرن رنگ‌های زنده، شاد در کنار طرح‌های فانتزی و ساده است.

شاید انتخاب رنگ‌های شاد به‌عنوان بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس بهداشتی کمی جسورانه و دارای ریسک باشد؛ بنابراین به‌جهت اینکه از این انتخاب پشیمان نشوید می‌توانید آن‌ها را در کنار رنگ‌های خنثی‌ و روشنی مانند کرمی، عاج فیلی، سفید یا نسکافه‌ای روشن به‌صورت تلفیقی استفاده کنید تا هم فضا بازتر دیده شود و هم محیط رنگ‌بندی شیک و مدرنی داشته باشد.

بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس بهداشتی مدرن و مینیمال

در سرویس بهداشتی مینیمال همه‌چیز ساده، روشن و به‌دور از پیچیدگی کنار هم قرار گرفته‌اند. شاید رنگ سفید بدون هیچ طرح و نقش خاصی برای سرویس بهداشتی مینیمال بهترین گزینه‌ باشد؛ البته فراموش نکنید میتوانید از انواع طرح‌های فانتزی و بدون آشفتگی به صورت تلفیقی با رنگ سفید در این سبک بهره بگیرید.

بیشتر بخوانید: ایده های ارزان ولی شیک، برای دیزاین سرویس بهداشتی!

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی مینیمال که زیر مجموعه سبک مدرن محسوب می‌شود، رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده هستند. حتی روشویی، سنگ توالت ایرانی و فرنگی نیز، در این سبک همگی ساده و دور از طراحی‌های خاص هستند. بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک رنگ‌های روشن مانند صدفی، سفید و شیری هستند.

بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس بهداشتی کلاسیک

 

 

معرفی 9 رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

جهت انتخاب بهترین رنگ سرامیک سرویس بهداشتی باید با پالت رنگی متناسب آشنایی مختصری داشته باشید؛ زیرا، تلفیق رنگ‌ بندی کاشی در سرویس بهداشتی جزو اولین موارد حائز اهمیت در انتخاب رنگ کاشی، مخصوصا برای سرویس‌های کوچک است. بدانید چه رنگ‌هایی باعث انبساط فضا و بازتر نشان دادن محیط می‌شوند.

در ادامه به این رنگ‌ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: کاشی‌ های سرویس بهداشتی رو با این روش ها برق بندازین!

  1. سفید: رنگ سفید در ابتدا یک انتخاب بدیهی و روتین به‌نظر می‌رسد. ولی بهترین ایده برای روشن‌تر نشان دادن فضای کوچک سرویس بهداشتی است.
  2. طوسی روشن: برای کسانی که تمایلی به استفاده از رنگ سفید ندارند، بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس بهداشتی طوسی روشن با گل‌های ریز یا طرح‌های کم عمق و جذاب است. این رنگ نیز، باعث بازتر دیده شدن سرویس بهداشتی می‌شود.
  3. رنگ‌های خنثی‌ مانند بژ، کرم و نسکافه‌ای روشن: رنگ‌های خنثی‌ برای فضای کوچک همیشه ایده خوبی بوده‌اند. بدون اینکه مانند رنگ سفید تکراری شوند، همیشه زیبا هستند و از مد نمی‌روند.
  4. مشکی: در سرویس بهداشتی با نور کم و طبیعی رنگ مشکی می‌تواند انتخابی مناسب برای انبساط فضا باشد. انعکاس نور در کاشی مشکی رنگ فضای حمام و دستشویی را دل‌بازتر نشان می‌دهد. البته اگر با تمیز کردن مداوم لک آب از روی این کاشی مشکلی نداشته باشید.
  5. سبز دریایی: این رنگ فضا را دنج نشان می‌دهد و نوعی کاشی لاکچری‌ برای بزرگ‌تر دیده شدن سرویس بهداشتی است.
  6. آبی درباری: می‌توانید از آبی درباری که یک رنگ نسبتا روشن است در ترکیب با مشکی یا رنگ‌های تیره استفاده کنید. این تلفیق رنگ‌بندی کاشی در سرویس بهداشتی ایده خوبی برای بازتر کردن فضا است.
  7. صورتی پاستیلی: به‌عنوان یک تازه عروس بهترین انتخاب برای کاشی سرویس بهداشتی فانتزی و شیک، صورتی پاستیلی است؛ زیرا رنگ شاد و سرزنده‌ای بوده و فضای کوچک را بزرگ‌تر و آرام نشان می‌دهد.
  8. آبی آسمانی: رنگ آبی بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی است؛ زیرا با درخشش و انعطافی که دارد، محیط را دل‌باز نشان می‌دهد.
  9. لیمویی: رنگ لیمویی وقتی به تنهایی استفاده شود خیلی تاثیرگذار است. این رنگ باعث آرامش فضا و ایجاد محیطی منبسط می‌شود.
کاشی رنگ سبز دریایی
کاشی رنگ مشکی
کاشی رنگ صورتی پاستیلی
کاشی رنگ لیمویی
کاشی رنگ آبی آسمانی
کاشی رنگ طوسی روشن
کاشی رنگ سفید
کاشی رنگ بژ
کاشی رنگ آبی درباری

بهترین رنگ برای سرامیک کف دستشویی

 

احتمالا هنگام انتخاب کاشی برای حمام و دستشویی این سوال به ذهن‌تان خطور کرده باشد که سرامیک کف حمام چه رنگی خوبه؟ در ادامه‌ برای پاسخ به این سوال، پاسخ روشنی آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: این سبک سرامیک، خونه و سرویس بهداشتی رو دلبازتر می کنه!

بهترین رنگ برای سرامیک کف حمام و همچنین دستشویی رنگ‌ خنثی‌ است. از آنجایی که منازل در عصر حاضر اکثرا آپارتمانی و کوچک است و فضای کمی به سرویس بهداشتی اختصاص داده شده، احتمالا حمام و دستشویی کوچکی دارید و برای کف آن به دنبال کاشی مناسب می‌گردید.

بنابراین پیشنهاد ما به شما انتخاب پالت رنگی خنثی‌ و روشن برای کف سرویس‌‌ بهداشتی است تا فضا بزرگتر به‌نظر برسد.

بهترین رنگ برای سرامیک کف حمام و دستشویی

البته فراموش نکنید سلیقه شخصی شما در انتخاب بهترین رنگ کاشی‌ برای سرویس‌‌ بهداشتی دخیل باشد تا فضا کاملا مطابق نیاز شما طراحی و دیزاین شود؛ اما فراموش نکنید کاشی کف سرویس بهداشتی در بدو ورود به این فضا اولین قسمتی است که به چشم می‌آید؛ بنابراین باید از نظر رنگ، کیفیت کاشی و جذابیت در بهترین سطح قرار داشته باشد.

یک قانون کلی برای رنگ سرامیک کف حمام و دستشویی وجود دارد و آن انتخاب پالت رنگی تیره‌تر نسبت به سقف و دیوارها است؛ زیرا انتخاب کف تیره و دیوارهای رنگ روشن باعث بزرگتر دیده شدن حمام و دستشویی و جذابیت بصری قوی در فضا می‌شود.

باز هم همه‌چیز بستگی به سلیقه، جسارت و ریسک‌پذیری شما دارد ولی به عنوان یک پاسخ پیش‌فرض به این پرسش که سرامیک کف دستشویی چه رنگی خوبه، ما به شما رنگ‌های تیره‌تر از دیوار را پیشنهاد می‌دهیم.

منبع: مانا مستر




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2l5657

اخبار داغ