مکان مناسب تخت خواب | بدترین مکان برای چیدمان تخت خواب

تخت خواب را کجای اتاق «نباید» بذاریم؟! | نکات مهم در چیدمان تخت خواب

بدترین جاها برای تخت خواب در اتاق کجاست؟ با سبک زندگی همراه باشی تا مکان های ممنوعه برای قرار دادن تخت خواب را برایتان توضیح دهیم.
تخت خواب را کجای اتاق «نباید» بذاریم؟! | نکات مهم در چیدمان تخت خواب

رایج‌ترین سوالی است که در مورد چیدمان اتاق خواب پرسیده می‌شود، این است که بدترین مکان برای چیدمان تخت خواب کدام قسمت اتاق است. در این مطلب از سبک زندگی تصمیم گرفته‌ ایم که بدانیم بدترین مکان برای چیدمان تخت خواب کجاست و تختخواب را در کدام قسمت‌ ها نباید قرار داد. به بیان دیگر بدترین مکان برای چیدمان تخت خواب در منزل کجاست؟ با ما همراه باشید.

بدترین جاها برای تخت خواب در منزل

مکان تختخواب شما بر روی ضمیر خود آگاه و ناخودآگاه شما تأثیر می‌گذارد. چرا که چند ساعت از شبانه روز را در تختخواب خود می‌گذرانید و در این حالت چون بی‌حرکت هستید بیشتر در معرض انرژی محیط اطراف خود قرار می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: جدید ترین مدل های روتختی دو نفره اسپرت + عکس

تخت خواب را نزدیک در اتاق خواب قرار ندهید

قسمت پایین تخت (قسمتی که پایمان را قرار می‌دهیم) نباید به سمت در باشد. چون در این‌صورت انرژی سایر قسمت‌های خانه سبب کم شدن آرامش هنگام خواب می‌شود. به عبارت دیگر، وقتی در تختخواب هستید باید در زاویه‌ای باشید که در اتاق‌خواب را ببینید. اما نباید در امتداد هیچ دری چه در اتاق، در بالکن، در حمامی که در اتاق است یا حتی در کمد باشد. بهترین حالت این است که تختخواب به‌طور مورب نسبت به در باشد و گوشه‌ای از اتاق‌خواب قرار بگیرد.

تخت خواب نباید دقیقا روبه‌روی در اتاق خواب باشد

چرا که درها، دارای انرژی کششی هستند و وقتی تختخواب روبه‌روی در باشد تمام انرژی خوب از طریق در به بیرون منتقل می‌شود.

هرگز تخت خواب را زیر پنجره قرار ندهید

وقتی تختخواب زیر پنجره باشد، باعث تضعیف انرژی فردی می‌شود و شما احساس امنیت نخواهید کرد. تکیه‌دادن تخت به پنجره و خوابیدن زیر پنجره انرژی شما را هدر می‌دهد و از سوی دیگر خطرناک است.

تخت خواب روبه‌روی آینه نباشد

بدترین جاها برای قرار دادن تختخواب در منزل، روبه‌روی آینه است. چرا که آینه باعث تخلیه انرژی شما می‌شود و آرامش را از شما سلب می‌کند. اگر تختخواب‌ شما در جایی قرارگرفته که درست روبه‌روی آینه میز آرایش است، شب‌ها موقع خواب یک پارچه روی آینه بیندازید.

بیشتر بخوانید: تخت چوبی بخریم یا فلزی؟ + مقایسه

تابلوهای نقاشی با عنصر آب را در اطراف تخت خواب نگذارید

به جای آن‌ها در دو طرف تخت بخصوص تخت‌های دو نفره دو آباژور ترجیحا گرد و بدون زاویه قرار بدهید. تا هم قانون تعادل در مرکزیت فضا را رعایت کرده‌باشید و هم زوایای گرد آباژور انرژی‌های منفی موسوم به پیکان‌های سمی را قطع کند.

تخت خواب را کاملا به دیوار نچسبانید

قسمت بالای تختخواب (قسمتی که بالای سرمان قرار می‌گیرد) باید ۳ تا ۵ سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد تا هوا و انرژی آزادانه جریان پیدا کند. اگر تختخواب خود را هم به دیوار چسبانده‌اید باید فاصله مشابه ۳ تا ۵ سانتی‌متر را بین تخت و دیوار در نظر بگیرید.

تخت خواب انباری نیست

به هیچ وجه از زیر تختخواب به‌عنوان انباری استفاده نکنید. برای جریان انرژی مثبت در طول شب و زمانی که خواب هستید از گذاشتن هرگونه وسیله اضافی در زیر تختخواب خودداری کنید. در زمانی که خواب هستید باید انرژی پیرامون بدن شما در جریان باشد و اگر قسمت زیر تختخواب بسته باشد این جریان اتفاق نمی‌افتد.

منبع: دلتا مگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2l5p96

اخبار داغ