محل قرارگیری آینه قدی | آینه قدی در دکوراسیون | آینه قدی | جای آینه قدی

آینه قدی رو کجای خونه بزارم؟!

اگه برای شما هم سوال پیش اومده که آینه قدی رو کجای خونه قرار بدیم، پیشنهاد می‎کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشین تا با محل قرارگیری آینه قدی تو خونه آشنا بشین!
آینه قدی رو کجای خونه بزارم؟!

در مورد محل قرارگیری آینه قدی هیچ قانون خاصی وجود ندارد اما با این حال هر کسی هم نمی‌ تواند در مورد دکوراسیون با آن موفق عمل کند، محل قرارگیری آینه‌ قدی که زیبایی را با کاربردی بودن ترکیب کرده‌ و توانسته به یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی تبدیل شود بسیار مهم است، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با محل قرارگیری آینه قدی در خانه آشنا می کنیم!

محل مناسب آینه قدی در پذیرایی خانه

هر پذیرایی از نظر اصولی بهتر است آینه قدی داشته باشد! آینه به دلیل جلب توجه میتواند نقطه کانونی باشد. خیلی بهتر است که آینه طوری در پذیرایی قرار بگیرد که انعکاس وسایل زینتی مثل مجسمه ، آباژور ، گلدان ، لوستر و امثال اینها داخل آن بیفتد. همچنین وسایلی مثل آباژور ، گلدان یا مجسمه در کنار آینه قدی هم ترکیب جذابی شکل میدهند. اما به این نکات دقت داشته باشید:

بیشتر بخوانید: آینه های ورودی ترند 2024 + عکس

  1. نصب آینه قدی روی یک دیوار بزرگ و یکنواخت ، کمک میکند که دیوار از یکنواختی خارج شود.
  2. نزدیکی درب ورودی هم برای نصب آینه قدی میتواند گزینه مناسبی باشد. برای براندازی ظاهر هنگام خروج از منزل!
  3. بهتر است محل آینه قدی نور مناسب داشته باشد.
  4. چه بهتر که که قاب آینه قدی با دکور پذیرایی ست باشد!

محل مناسب آینه قدی در اتاق خواب

یک آینه قدی برای هر اتاق خوابی لازم و ضروری است. اما کدام قسمت اتاق خواب برای نصب آینه قدی مناسب است؟ در اتاق خواب بهتر است که آینه روبروی تخت خواب نصب نشود. چرا که اعتقاد بر این است که میتواند روی کیفیت خواب اثر منفی بگذارد. مورد بعدی اینکه آینه قدی بهتر است طوری نصب شود که وقتی درب اتاق باز شد انعکاس کل اتاق در آن مشخص نباشد.

محل مناسب آینه قدی در ورودی خانه

یکی دیگر از بخش‌های خانه که دکوراسیون آن از اهمیت بالایی برخوردار است، راهرو و ورودی خانه می‌باشد. از نظر معماری، ورودی خانه اولین حلقه ارتباطی فرد با فضاست و باید حس پذیرفتن و دعوت شدن را در فرد ایجاد کند. این در حالی که این اصل در دکوراسیون خانه‌های امروزی فراموش شده است. یکی از ایده‌هایی که به کمک آن می‌توانید ورودی خانه و راهروتان را از دیگر بخش‌های خانه جدا کنید، استفاده از آینه قدی در آن است.

در کنار آینه نیز می‌توانید از گلدان یا مبل تک نفره استفاده کنید و جلوه‌ی ویژه‌ای به دکورتان ببخشید. یک ایده‌ی دیگر استفاده از میز کنسولی برای جلوی آینه است که ظاهر متفاوتی می‌تواند به ورودی خانه شما ببخشد. ترکیب آینه قدی با نیمکت چوبی یا پاف نیز برای ورودی خانه ایده‌ی فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2l9or2

اخبار داغ