لوازم آرایشی مخصوص سفر | وسایل آرایشی مسافرتی | آرایش در مسافرت

برای مسافرت، این لوازم آرایشی رو با خودت ببر! | وسایل آرایشی ضروری در سفر

لوازم آرایشی مخصوص سفر رو بشناسین تا موقع سفر کردن، لوازم آرایش اضافی با خودتون نبرین، همراه ما باشین!
برای مسافرت، این لوازم آرایشی رو با خودت ببر! | وسایل آرایشی ضروری در سفر

یکی از دغدغه های اصلی اغلب خانم ها به هنگام مسافرت، برداشتن لوازم آرایشی ضروری و کاربردی می باشد، این لوازم آرایش در دسته لوازم آرایشی مخصوص سفر قرار می گیرند، برای رفتن به سفر نیازی نیست که شما کل کشوی زیبایی خود را به سفر بیاورید، فقط کافی است لوازم آرایشی مخصوص سفر را بشناسید و آن ها را با خود حمل کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با لوازم آرایش مخصوص سفر آشنا می کنیم!

1- ضد آفتاب رنگی یا کرمپودر و بی بی‌کرم

برای داشتن یک آرایش روزانه و مکرر باید پوستی صاف و یکدست داشته باشیم. از این رو داشتن یک کرم رنگی قدم اول برای آرایش در سفر است. برای این منظور می توان با توجه به نیاز پوستتان از یک کرم پودر یا بی بی کرم و یا حتی ضد آفتاب ها و مرطوب کننده های رنگی استفاده کرد. توجه نمایید که در مسافرت ها نیاز به ارایش غلیظ نداشته و اولویت، آرایش ساده و لایت است. لذا اگر کمتر اهل آرایش هستید بهتر است بی بی کرم ها و ضد آفتاب های رنگی را جایگزین کرمپودر کنید. زیرا این محصولات چندکاره می توانند به تنهایی به جای ضد آفتاب، مرطوب کننده و کرمپودر عمل کرده و شما از آوردن چند محصول بی نیاز کنند. 

2- ریمل ضد آب و با کیفیت

در میان محصولات آرایش چشم، ریمل ها طرفدار بیشتری دارند. زیرا نقش موثرتری در زیبایی چشم هایتان ایفا می کنند. از آنجایی که احتمالا در طول سفر فعالیت شما بیشتر شده و دچار تعریق می شوید. یا به مناطقی با آب و هوای شرجی و مرطوب و بارانی رفته و در کنار دریا و ساحل وقت می گذرانید، بهتر است از ریمل های ضدآب استفاده کنید. این ریمل ها برای هر شرایط آب و هوایی مناسب بوده و از ریزش و خراب شدن ریمل و سیاه شدن اطراف چشم ها جلوگیری می کند.
ریمل ضد آب حجم دهنده و بلند کننده مدل های ایمپکت کلینیک یکی از بهترین ریمل های ضد آب است که در برابر گرما، آب و رطوبت و فعالیت های زیاد در طول روز مقاوم است. این ریمل رنگدانه های بسیار غنی و مشکی داشته و مژه های شما را فورا حجیم و بلند و ضخیم تر می سازد. به علاوه باعث جمع شدن و لک شدن و ریزش مواد ریمل روی تارهای مژه ها نمی شود. این ریمل همچنین ضد حساسیت است و همه افراد می توانند با خیالی آسوده آن را برای مسافرت خود انتخاب کنند. 

3- پودر برانزر یا کانتور

یکی از محصولاتی که به صورت شما انرژی و رنگ و‌ لعاب می دهد، پودرهای برنز کننده یا کانتور صورت هستند. به علاوه شما می توانید از آن ها به عنوان سایه چشم نیز استفاده کرده و دیگر پالت های بزرگ سایه را با خود به مسافرت نیاورید. 

یکی از محصولات ایده آل، پودر برنزر و سایه و کانتور باهاما ماما دبالم است که تناژ رنگی فوق العاده زیبا و جذابی دارد. این محصول به عنوان پودر برنزه کننده و سایه و کانتور قابل استفاده بوده و طراوت و درخشش طبیعی پوستتان را افزایش می دهد. رنگدانه های غنی و پیگمنت و ماندگاری بالای این برانزر پوشش کامل و یکدست و آرایشی بی نقص با نمای کاملا مات و طبیعی را رقم می زند. از طرفی دیگر، فرمولاسیون سبکی دارد که باعث ایجاد ماسیدگی و حالت کثیف نشان دادن میکاپ نخواهد شد. 

بیشتر بخوانید: لیست ضروری ترین لوازم آرایشی برای هر خانم!

4- رژ لب یا تینت لب 

رژلب ها نیز یکی از محصولات آرایشی غیر قابل چشم پوشی هستند که در زمان و مکانی بکار می آیند. اما هدف ما این است که بهترین انتخاب را برای مسافرت داشته باشیم. بنابراین استفاده از تینت های لب می تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. زیرا از تینت ها می توانید به عنوان رژلب، رژگونه و سایه چشم نیز استفاده کنید. علاوه بر این، بافت سبک تینت ها از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و زمان طولانی تری روی پوست باقی می مانند. بالم لب های رنگی یا لیپ گلاس ها نیز عملکردی مشابه تینت های لب دارند. اما اگر به هر دلیلی مایل به استفاده از رژلب ها هستید، توصیه می کنیم به جای چندین رژلب، یک رژلب با چند خط لب انتخاب کرده تا ضمن دسترسی به رنگ های زیبا، حجم کمتری از کیف را پر کنید. از طرفی دیگر شما می توانید از خط لب به عنوان خط چشم های رنگی نیز استفاده کنید. 
یکی از محصولات مناسب برای هر نوع و رنگ پوستی، تینت لب و گونه اتود هاوس سری دییر دارلینگ است. این محصول حاوی رنگدانه های غنی و رنگ دهی و ماندگاری بسیار بالایی بوده و در برابر آب و غذا خوردن نیز مقاوم است. شما می توانید این تینت را برای لب ها و گونه ها و حتی پشت پلک ها استفاده کررده و جلوه طبیعی و براق و شادابی را به آن ها ببخشید. این محصول به دلیل فرمولاسیون مایع و فوق العاده سبکی که دارد، حس سنگینی و چسبناکی ایجاد نمی کند. از طرفی حاوی ویتامین و عصاره انار و گریپ فروت بوده و به آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست و لب شما کمک می نماید. این محصول فاقد سرب بوده و رنگ و رایحه میوه ای و آلبالویی فوق العاده ای دارد. 

5- پودر فیکس یا پنکک

فیکساتورهای آرایشی نیز از جمله لوازم آرایشی لازم و ضروری برای مسافرت هستند. این محصولات در آخرین مرحله از میکاپ استفاده شده و سبب می شود تا مواد آرایشی در جای خود فیکس و ثابت باقی بمانند. از این رو برای مسافرت ها به ویژه سفر به آب و هوای شرجی که احتمال به هم ریختن میکاپ شما وجود دارد، بسیار کاربردی هستند. پودرهای فیکس کننده آرایش مانع چرب شدن یا برق افتادن آرایش صورت شده و دوام و ماندگاری میکاپ را افزایش می دهند. برای این منظور می توانید از پودرهای شل بی رنگ و یا پنکک استفاده کنید.

پودر شل فیکس کننده آرایش صورت مدل های دفنیشن الف با فیکس کننده آرایش صورت باعث افزایش ماندگاری میکاپ می شود. این محصول پودری و سبک کیفیت بالایی داشته و پوشش طبیعی و شفافی روی صورت ایجاد می کند. همچنین ظاهر عیوب قابل مشاهده پوست، خطوط ریز و ظریف، منافذ باز و لکه ها را پوشش داده و ظاهری صاف و نرم و یکدست به پوست می بخشد. این محصول را می توانید به تنهایی برای کاهش برق و درخشش ناخواسته پوست استفاده کنید. همچنین بعد از آرایش برای جلوگیری از حالت کیکی یا چروک شدن و برق افتادن میکاپ استفاده نمایید. طراحی جمع و جور و ایده آل این پودر فیکس برای به همراه داشتن در سفر یا در کیف های آرایشی بسیار مناسب است. 

6- براش آرایشی مسافرتی

برای اعمال و پخش بیشتر مواد آرایشی بر روی پوست نیاز به یک براش مناسب دارید. البته مواد آرایشی را می توان با انگشت نیز بر روی صورت پخش کرد ولی اگر پوشش و سطحی صاف و طبیعی تر در سفرها می خواهید، بهتر است یک براش یا اسفنج آرایشی مناسب در سایز کوچک و مسافرتی با خود ببرید.
براش آرایشی کرمپودر و کانسیلر 6 اینچی کلینیک برای اعمال سریع و پخش یکدست مواد آرایشی طراحی شده است. این براش از موهای نرم و متراکم و محکمی ساخته شده که ظاهری طبیعی و آرایشی بی عیب و نقص را برای شما رقم می زند. طراحی این براش به گونه ای است که در تمام قسمت های صورت از جمله نواحی باریک اطراف بینی، دهان، چشم ها و خط رویش موها استفاده می شود. یکی از مزیت های این براش کلینیک، تکنولوژی منحصر به فرد آنتی باکتریال است که رعایت بالاترین سطح بهداشت را تضمین می نماید. به علاوه در صورت کثیف شدن، به راحتی قابل شستشو می باشد. 

بیشتر بخوانید: از هر لوازم آرایشی چه مدت میتونیم استفاده کنیم؟

7- کیف لوازم آرایشی مسافرتی و آینه کوچک

کیف های ارایشی را می توان یکی از ملزومات اصلی و پایه ثابت مسافرت ها دانست. زیرا شما می توانید تمامی محصولات ارایشی خود را در این کیف ها قرار داده و در صورت نیاز سریعا به آن ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین دیگر نیازی به در هم ریختن کل چمدان برای پیدا کردن وسایلتان نمی باشد. از طرفی این کیف ها ار لوازم آرایشی در برابر آسیب دیدن، شکستن، گم شدن و .... محافظت می کنند. همچنین اگر کیف آرایشی شما دارای آسترهای داخلی ضد آب باشد، موادی به بیرون از کیف پس نمی دهد و بالعکس، آب و رطوبت را به درون کیف نیز منتقل نمی کند. این ویژگی برای جلوگیری از نشتی احتمالی مایعات در اثر شکستن و باز شدن دربشان بسیار مناسب است. علاوه بر کیف ها، به همراه داشتن یک آینه کوچک نیز در کیف لوازم آرایشی بسیار مفید و کاربردی است. 

کیف لوازم آرایشی مسافرتی سیلیکونی کوبی داپ تولترایز رنگ ذغالی یکی از باکیفیت ترین، بادوام ترین و شیک ترین کیف آرایشی های مسافرتی می باشد. این کیف از جنس سیلیکون چرم مانند و ضد آب ساخته شده است که در برابر نشتی مقاوم می باشد. از این رو محتویات داخل را هنگام سفر کاملا خشک نگه می دارد و چنانچه محصولی در داخل کیف ریخته شود، محتویات آن به بقیه چمدان شما نشت نمی کند. این کیف فضای داخلی زیادی برای نگهداری همه اقلام آرایشی و نظافتی مورد نیاز شما دارد. این فضای بزرگ در کنار جنس سیلیکونی بادوام و ضد آب این امکان را به شما می دهد که علاوه بر لوازم آرایشی، حتی شامپوها و کیت اصلاح و ... را در آن قرار داده و از بابت عدم نشت آن ها مطمئن باشید. این کیف ارایشی بر خلاف بسیاری از کیف های دیگر به راحتی تمیز می شود. لذا انتخاب ایده آلی برای مسافرت ها است. 

8- میسلارواتر یا پاک کننده های آرایشی و پدهای آرایش پاک کن

احتمالا اکثر افراد بر اثر تفریح های روزانه در مسافرت ها خسته به محل اقامت خود باز می گردند. اما این خستگی نباید باعث شود تا شما مراقبت از پوست خود را فراموش کنید و با ارایش بخوابید. توصیه می کنیم هر شب قبل از خواب به کمک یک پد آرایش کن و میسلارواتر صورت خود را تمیز نمایید. 
پیشنهاد ما، میسلارواتر روشن کننده و متعادل کننده پوست حاوی آلوئه ورا اربن هیدریشن مینی سایز است. این محلول با ترکیبات طبیعی، عصاره میوه، برگ آلوئه ورا و ویتامین های A و E فرموله شده است. از این رو ضمن پاکسازی و تصفیه ملایم آلودگی ها، چربی اضافی و مواد آرایشی از روی پوست، آن را آبرسانی و مرطوب می کند. این میسلار واتر بدون ایجاد خشکی، پوست را تمیز و متعادل کرده و آن را تسکین می دهد. این محصول اثرات درمانی مانند مبارزه با آکنه ها، علائم پیری و چروک و لکه های تیره نیز داشته و از پوست شما محافظت می کند. از طرفی فرمولاسیون ایمنی دارد که برای همه افراد حتی پوست های چرب، پسوریازیس و مستعد اگزما قابل استفاده می باشد. 

منبع: رایا میکاپ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2lax83

اخبار داغ