ساخت کتابخانه | درست کردن کتابخانه | کتابخانه خانگی

ایده های ساختن کتابخانه به راحت ترین روش! | چگونه خودمان کتابخانه بسازیم؟!

با یادگیری روش های ساخت کتابخانه، می توانید هر سبک و مدل کتابخانه ای را که دوست دارید در خانه برای خود درست کنید!
ایده های ساختن کتابخانه به راحت ترین روش! | چگونه خودمان کتابخانه بسازیم؟!

داشتن کتابخانه یکی از دغدغه های بزرگ است. زیرا کتابخانه ای که دارید شامل کتاب هایی می شود که شخصیت شما را نشان می دهد. همیشه لازم نیست برای داشتن یک کتابخانه جذاب هزینه زیادی صرف کنید و به جای آن می توانید روش های ساخت کتابخانه را یاد بگیرید، کتابخانه ای که در آن کتاب هایتان قرار می گیرد بسیار مهم است که چگونه دکور شود، چه شکل ظاهری ای داشته باشد و حتی چه رنگی باشد! با ساخت کتابخانه خانگی می توانید هر مدل کتابخانه ای را که دوست دارید در خانه داشته باشید، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با روش های ساخت کتابخانه آشنا می کنیم!

آموزش ساخت کتابخانه با جعبه‌ میوه

تعدادی جعبه میوه با ظاهر سالم‌تر و تمیزتر تهیه کنید. آن‌ها را بشویید، سمباده بزنید و روغن کاری کنید. می‌توانید آن‌ها را رنگ کنید و یا با رنگ طبیعی خود باقی نگهدارید. با یک چیدمان مناسب و در یک زمان کوتاه شما ساخت یک کتابخانه دیواری را به پایان رسانده اید.

نحوه ساختن کتابخانه خانگی با چوب و طناب

ساخت کتابخانه خانگی با چوب و طناب ایده متنوع و جذابی است که به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید و به کمک آن کتابخانه خانگی زیبا و متفاوتی بسازید

ایده ساخت کتابخانه دیواری با ماژولار

شما می‌توانید ماژول‌های پلاستیکی یا چوبی در تعداد نه چندان زیاد تهیه کنید. با سوراخ کردن وسط قطعات و عبور دادن یک ریسمان یا طناب محکم و به کمک گیره هی فلزی یک طبقه از کتابخانه خود را بسازید. البته این روش ساخت کتابخانه، بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو دارد.

ساخت کتابخانه چوبی با پالت های چوبی متقاطع

تنها روش اتصال طبقه‌های کتابخانه، نصب آن‌ها به صورت افقی نیست. می‌توانید برای زیباتر شدن و متفاوت جلوه کردن کتابخانه، چند تخته چوبی به شکل عمودی را نیز از طبقات عبور دهید. 

ساخت کتابخانه با تخته چوب

یکی از روش‌های ساده استفاده از تخته‌های چوب و نصب آن‌ها روی دیوار است که به کمک آن می‌توانید کتابخانه‌های ساده و زیبایی فراهم آورید.

منبع: مجله ی خوگر




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ldlr3

اخبار داغ