داستان کودکانه | قصه شب صوتی | قصه صوتی مناسب بچه ها

داستان کودکانه | قصه شب صوتی، خواب مار زنگی

سایت سبک زندگی، هر شب داستان کودکانه صوتی برای فرزندان عزیز شما می گذارد تا لذت ببرند!
داستان کودکانه | قصه شب صوتی، خواب مار زنگی

این روزها مشکلات خانواده ها نسبت به قدیم بیشتر شده و این مشکلات کمتر به مادرها و پدرها اجازه می دهد که برای فرزندان خود قصه هایی را شب به شب بگویند و مطمئنا همگی به دنبال پیدا کردن داستان کودکانه برای فرزندانشان هستند که هم حس خوبی به آن ها منتقل کنند و هم خواب آرامی را به کودکانشان هدیه دهند. بهترین کاری که در این زمان باید انجام دهید این است که از منابع معتبر، قصه های صوتی از داستان کودکانه پربار و آموزنده را دانلود و برای کودکتان پخش کنید. هم چنین باید بدانید که بچه ها با شنیدن داستان کودکانه قدرت شنیداری خود را نیز افزایش می دهند.

فایل صوتی داستان کودکانه، خواب مار زنگی:

موضوع داستان کودکانه امشب:

زمستان داشت از راه می رسید و همه حیوانات داشتند برای زمستان آماده می شدند. بعضی ها به جاهای گرم می رفتند بعضی ها به لانه هاشون می رفتند بعضی ها هم به خواب زمستانی فرو می رفتند.

بعضی ازحیوانات قبل از زمستان مهاجرت می کردند بعضی ها می خوابیدند و بعضی آذوقه جمع می کردند. مار زنگی یکی از حیواناتی بود که قبل زمستان حسابی غذا خورد و آماده شد برای خواب زمستانی. پیرترین مار برای همه مار ها داستان بلندی گفت و مارها خوابیدند و به خواب زمستانی رفتند.این داستان در اوایل زمستان تهیه و تولید شده است

داستان"خواب مار زنگی" با اجرای خانم مریم نشیبا در صدا و سیمای ایران تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: داستان صوتی کودکانه "میخوام سفید بشم"!

منبع: رادیو کودک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2lma83

اخبار داغ