تمیز کردن موی حیوان از لباس | برداشتن موی حیوان از لباس

چطور موی حیوانات خونگی رو از لباسم جدا کنم؟

اگه موی سگ یا گربه خونگی به لباستون چسبیده با این روش ها راحت جداشون کنید.
چطور موی حیوانات خونگی رو از لباسم جدا کنم؟

مشکلی که خیلی از افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند با آن مواجه هستند، ریزش موی حیوانات و چسبیدن آن به لباس‌هاست. جدا کردن موی حیوانات از لباس کار ساده ای نیست. بعد از در آغوش گرفتن این حیوانات، حجم زیادی از موی آنها را بر روی لباس خود مشاهده می‌کنید. اولین کاری که برای جدا کردن موی حیوانات به ذهنمان می‌رسد تکان دادن لباس یا برداشتن موها با دست است، اما باید روش بهتری را برای این کار در پیش بگیرید. در ادامه به شما می‌گوئیم که چگونه و با چه روش‌هایی برای جدا کردن موی حیوانات از لباس اقدام کنیم.

آموزش جدا کردن موی حیوانات | استفاده از چسب نواری

 

جدا کردن موی حیوانات از لباس با دستکش لاتکس

یکی از روش‌های مؤثر برای جدا کردن موی حیوانات از لباس، استفاده از دستکش لاتکس مرطوب است. برای این کار، دستکش لاتکس را به آب کمی مرطوب کرده و روی لباستان بکشید. این کار را تکرار کنید تا موها به طور کامل جدا شوند. دستکش مرطوب باعث می‌شود که موها به دستکش بچسبند و به راحتی از لباس جدا شوند. این روش ساده و کم هزینه است و می‌تواند به سرعت لباس‌های شما را از موهای حیوانات پاک کند.

رفع مو حیوانات از لباس با جاروبرقی

اگر زمان زیادی برای جدا کردن موی گربه یا سگ از روی لباستان ندارید، می‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید. با استفاده از جاروبرقی، می‌توانید به راحتی موهای روی لباس را جدا کنید. جاروبرقی‌ها دارای سری‌های مختلفی هستند که برای جمع‌آوری موها مناسب‌اند. سری مخصوص مبلمان جاروبرقی می‌تواند کمک زیادی به شما کند. این روش برای زمانی که عجله دارید بسیار مناسب است و می‌تواند به سرعت لباس‌های شما را تمیز کند.

موی گربه در لباسشویی

 

جدا کردن موی حیوانات از لباس با اسفنج

می‌توانید از یک تکه ابر یا اسفنج خیس برای جدا کردن موی حیوانات از لباس استفاده کنید. برای این کار، اسفنج یا ابر را کمی مرطوب کرده و روی لباستان بکشید. این کار را تا جایی ادامه دهید که موها به طور کامل برداشته شوند. توجه داشته باشید که این روش به کمی حوصله نیاز دارد، اما می‌تواند بسیار مؤثر باشد. استفاده از اسفنج یا ابر برای جدا کردن موها از لباس یک روش ساده و در دسترس است که می‌توانید در خانه انجام دهید.

استفاده از ماشین لباسشویی برای رفع موهای حیوانات

یکی دیگر از روش‌های مؤثر برای جدا کردن موی حیوانات از لباس، استفاده از ماشین لباسشویی است. لباس‌ها را در ماشین لباسشویی بشویید و می‌توانید از توپ‌های مخصوص شستشوی لباس حیوانات خانگی نیز استفاده کنید. این توپ‌ها موها را جمع می‌کنند و از گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی جلوگیری می‌کنند. همچنین، می‌توانید نصف پیمانه سرکه را به همراه شوینده به ماشین لباسشویی اضافه کنید. سرکه به جدا شدن موها از لباس کمک می‌کند و لباس‌های شما را نرم‌تر می‌کند. این روش تضمینی برای جدا کردن موهای حیوانات از لباس است و می‌تواند لباس‌های شما را به خوبی تمیز کند.

استفاده از چسب نواری برای جدا کردن موی حیوانات

یک روش ساده و مؤثر دیگر برای جدا کردن موی گربه از لباس، استفاده از چسب نواری است. برای این کار، چسب نواری را بر روی لباس قرار دهید و فشار دهید تا موها به چسب بچسبند. سپس چسب را بردارید و موها را از روی لباس جدا کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که تمام موها از لباس جدا شوند. استفاده از چسب نواری یک روش سریع و آسان است که می‌تواند به سرعت لباس‌های شما را از موهای حیوانات پاک کند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2oavoo

اخبار داغ