دکوراسیون بالکن | ایده دکوراسیون بالکن | نکات دکوراسیون بالکن

با این چند ایده دکوراسیون؛ بالکن خونتون رو به یه جای دنج تبدیل کن + عکس

اگر خونتون یه بالکن داره و ایده ای برای دکورش ندارین همراهمون باشین تا با چند نکته چیدمان تراس، خونتون رو دنج کنید.
دکوراسیون بالکن

بالکن خونه رو همینطوری رها نکنید و حتما به دکوراسیون این بخش از خونتون اهمیت بدین. چیدمان تراس خونه ممکنه نسبت به بقیه جاها یه کم سخت تر باشه اما اگر شما خوب و کاربردی دکورش کنید باعث میشه به یه جای دنج و دوست داشتنی تبدیل شه؛ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم چیدمان تراس رو بررسی کنیم. حالا چیدمان تراس خونه باید چطوری باشه؟ همراهمون باشید.

نکات دکوراسیون بالکن

استفاده از دیوارپوش های زیبا

اگر می‌خواهید فضای طبیعی به تراس یا بالکن خودتان بدهید؛ می‌توانید از انواع دیوار پوش های چوبی، ترمووود و چوب پلاست بهره ببرید.

نقش تاثیرگذار گل ‌ها و گیاهان را فراموش نکنید

همه ما می‌دانیم که فضای تراس و بالکن فضای بسیار کوچکی است. به همین دلیل شما می‌توانید به ‌جای استفاده از گلدان ‌های ایستاده، از گلدان هایی بهره ببرید که روی دیوار ها نصب می‌شوند. استفاده از این گلدان ‌ها، می‌تواند به شما کمک کند که یک طبیعت و جنگل کوچک برای خود بسازید و از گذراندن اوقات در تراس خانه‌ خود لذت ببرید.

نورپردازی را در دکوراسیون بالکن جدی بگیرید

اگر شما برای بالکن خود یک فضای خصوصی در نظر گرفته اید. بهتر است که حتما یک نورپردازی مناسب و درخور را برای بالکن خودتان تهیه کنید. خصوصی کردن فضا ممکن است که کمی عبور نور طبیعی را محدود کند. علاوه ‌بر این موضوع، شما در شب‌ هنگام نیز به نور نیاز خواهید داشت. نورپردازی می‌تواند با توجه به سلیقه و نحوه طراحی و دکوراسیون بالکن انتخاب شود. برای مثال شما می‌توانید از ریسه‌ های رنگی یا یک عدد لامپ ال‌ای‌دی بهره ببرید. رنگ نور مورد نیاز نظر نیز کاملاً به سلیقه خود شما بستگی دارد

استفاده از مبلمان

یکی از عناصر مهم برای طراحی بالکن و تراس انتخاب مبلمان برای آن است. با توجه به کوچک بودن بالکن، انتخاب مبلمان مناسب برای بالکن کوچک خانه‌ اهمیت زیادی دارد. عواملی مانند: مدت زمان استفاده از فضای بالکن، تعداد افرادی که قرار است همزمان در بالکن باشند، اقلیم منطقه، جنس مبلمان، نوع استفاده شما از بالکن؛ مثلا شما دوست دارید روی صندلی چوبی کوچکی، پشت میز بنشینید و کتاب بخوانید و یا دوست دارید روی یک صندلی راحت دراز بکشید و ریلکس کنید! و یا ممکن است از بالکن برای نشستن با مهمان خود و گپ زدن استفاده کنید، در این صورت یک نیمکت هم می‌تواند به ایجاد فضای کافی برای نشستن کمک کند.

چند تصویر برای ایده دکوراسیون بالکن

منبع: دکورشاپ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ojev3

اخبار داغ