ست کردن رنگ سبز | بهترین ترکیب رنگ سبز برای لباس | ست کردن لباس سبز

ترکیب رنگ های بی نظیر برای ست رنگ سبز!

رنگ سبز از دسته رنگ هایی هست که می تونین خیلی شیک و زیبا اون رو ست کنین،پس بهتره با ایده های ست کردن رنگ سبز بیشتر آشنا بشین!
ترکیب رنگ های بی نظیر برای ست رنگ سبز!

رنگ سبز نماد آرامش، زندگی، اعتماد به نفس و رشد است. ست کردن رنگ سبز با برخی از رنگ ها می‌ تواند استایل شما را بی‌ نهایت زیبا و جذاب کند. به نظر شما ست کردن رنگ سبز با چه رنگ هایی ترکیبی خاص و منحصر به فرد تشکیل می دهد؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن رنگ سبز آشنا می کنیم!

ترکیب ست سبز با زرد

از آنجایی که رنگ زرد نشان دهنده درخشش خورشید و رنگ سبز نشان دهنده طبیعت است و با هم هارمونی خوبی دارند، پس در نتیجه کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ ترکیب بسیار خوبی را ایجاد می‌کند. به عنوان مثال: بسیاری از خانم‌ها مانتوهای زرد رنگ خود را با شال و کیف سبز ست کرده و استایلی خاص و زیبا برای خود خلق می‌کنند.

ترکیب ست سبز با صورتی

یکی از خوش رنگ‌ترین ترکیب‌ها با سبز، رنگ صورتی می‌باشد و در فصل تابستان طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها دارد. شلوار سبز پاستلی با بلوز صورتی یا سرخابی مناسب با آن، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای دورهمی‌ها باشد. انتخاب سبز و صورتی کنار هم ویژگی افراد با روحیه‌ی شاد، پرانرژی و سرزنده می‌باشد.

ترکیب ست سبز با نارنجی

یکی از مکمل‌ترین‌ها با سبز، نارنجی می‌باشد. خیلی از پیراهن‌های هاوایی مردانه از پارچه‌هایی دوخته شده‌اند که داخلشان ترکیبی از رنگ‌های سبز و نارنجی است که با شلوارک‌های جین، برای دورهمی‌های دوستانه‌ در فصل تابستان و باغ و طبیعت مناسب می‌باشد. همین طور پیراهن‌های بلند زنانه یا به اصطلاح امروزی، کفتان‌ها، از پارچه‌های سبز یشمی رنگی هستند که با اکسسوری‌های نارنجی به خوبی ست می‌شوند.

ترکیب ست سبز با مشکی

سفید و مشکی از آن دسته از رنگ‌هایی هستند که به راحتی با اکثر رنگ‌ها ست می‌شوند. سبز هم یکی از آیتم‌های مناسب برای ست کردن با مشکی می‌باشد. برای خانم‌ها، بلوز سبز با دامن مشکی و برای آقایان، بلوز سبز تیره یا لجنی با کت و شلوار مشکی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند در جذابیت و درخشش بیشتر آن‌ها تاثیر گذار باشند. همین‌ طور در استایل‌های سبز و مشکی خود، می‌توانید به صورت هوشمندانه از رنگ سفید هم استفاده کنید.

ترکیب ست سبز با کرم

از رنگ‌های شاد و روشن که بگذریم، رنگ‌های خنثی و نود هم برای ست کردن با سبز مناسب می‌باشند که یکی از آن‌ها رنگ کرم است. ترکیب این دو رنگ با یکدیگر متانت خاصی را به استایل شما می‌بخشد. آقایان می‌توانند شلوارهای کرم رنگ خود را با بلوز سبز یشمی و زیتونی برای قرارهای اداری و رسمی ست کنند. همچنین شومیز و شلوارهای سبز، با کیف، کفش و شال کرم رنگ، ترکیب زیبایی را برای خانم‌هایی که می‌خواهند در استفاده از رنگ‌های شاد زیاده روی نکنند، ایجاد می‌کنند.

منبع: مجله ی ژوبیس 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ormd2

اخبار داغ