مدل مبل تخت خواب شو جدید | مبل تخت خواب شو لاکچری | مدل های تخت خواب شو

مدل های جدید مبل تخت خواب شو؛ راحتی و زیبایی در کنار هم! + عکس

با زیباترین انواع مدل مبل تخت خواب شو آشنا شوید تا دکوراسیون خانه خود را لوکس کنید!
مدل های جدید مبل تخت خواب شو؛ راحتی و زیبایی در کنار هم! + عکس

اگر شما هم دوست دارید در هنگام تماشای تلویزیون و استراحت، بر روی مبل مورد نظر لم داده و یا دراز بکشید، برای این منظور شاید کاناپه گزینه‌ ی انتخابی شما باشد اما قطعا راحتی و آسایش تخت‌ خواب شو را نخواهد داشت. خبر خوب این است که شما می‌ توانید با خرید جدیدترین مدل مبل تخت‌ خواب شو، هم از داشتن کاناپه‌ ای زیبا بهره‌ مند شوید و هم در مواقع لزوم آن را به تخت خواب تبدیل و از آن استفاده نمایید. پس انواع مدل مبل تخت خواب شو را در این مطلب از دست ندهید! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با انواع مدل مبل تخت خواب شو آشنا می کنیم.

مبل ال تخت خواب شو

این مدل برای جای‌گیری در فضاهای محدود بسیار مناسب است. به این صورت که در عین برخورداری از ست مبلمان ال و برخورداری از نشیمن 4 نفره، بخشی را هم برای دراز کشیدن داشته باشید. این مدل از مبل با تنوع بسیاری روبروست و می‌توان آن را در انواع سبک‌های راحتی از جمله چستر، مدرن، باکسدار، کشویی، طبی و … مورد تهیه قرار داد. این مدل‌ها فقط در شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت بوده و کاربردی یکسان و مشابه موارد ذکر شده دارند.

بیشتر بخوانید: تخت خواب را کجای اتاق «نباید» بذاریم؟

یکی از محبوب ترین مدل های مبل راحتی و مبل ال تخت خواب شو مبل ال مدل السا است که در عکس زیر و در فروشگاه زیروهوم می توانید جزئیات و زیبایی های این مدل را مشاهده کنید.

مبل مینیمال تخت خواب شو

مبل مینیمال، همانطور که از اسمش مشخص است بیشتر مناسب فضاهای کوچک و خانه های نقلی که علاقمند به سبک های مدرن و ساده هستند! البته که مبل سبک مینیمال فقط برای خانه های کوچک نیست و در فضاهای بزرگ هم قابل استفاده است؛ حتی در کنار مبل های دیگر نیز بصورت ترکیبی در دکوراسیون و دیزاین منزل استفاده می شود. در کل این مبلمان به دلیلی راحتی در عین مدرنیته بودن و همچنین ظاهر شیک و لاکچری، مورد پسند اکثر افراد است.

یکی از زیباترین مدل های مبل مینیمال تخت خواب شو مبل مدل دینو است که در عکس زیر قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد مبل شنی؛ از نکات خرید تا مزایا و معایب!

مبل مدرن تخت خواب شو

از ویژگی های اصلی مبلمان مدرن این هست که به علت نداشتن تزئینات اضافی و همچنین کوچکتر و ساده تر بودن، فضای کمتری رو در خانه ها اشغال میکند و نسبت به بقیه سبک ها مقداری جمع و جور بنظر می آید. مبلمان مدرن دسته های مختلفی دارد که مبل مدرن ترک، مبل مدرن ایتالیایی، مبل مدرن کلاسیک، مبل مدرن اروپایی و ….از آن موارد هستند.

یکی از مدل های زیبای مبل مدرن تخت خواب شو را نیز می توانید در عکس زیر مشاهده کنید. مبل مدل بلومونت از مدل های جدید و مدرنی است که در عین راحتی و شیک بودن می توان به عنوان تخت نیز از آن استفاده کرد.

ویژگی های مبل تخت خواب شو

یکی از اهداف تولید و عرضه‌ی وسایل چند کاربری ایجاد سهولت برای مصرف‌کنندگان آن وسیله است. بنابراین لازم است تا با تمامی ویژگی‌ها و المان‌هایی که می‌توانند دلیلی بر خوب و با کیفیت بودن این وسایل باشند، آشنا شد و انتخاب خود را بر این اساس انجام داد. به همین منظور در این بخش به بررسی ویژگی‌های مبل تخت خواب شو می‌پردازیم.

از مهمترین ویژگی‌هایی که مبل تخت خواب شو باید دارا باشد جنس نشیمنی است که برای آن انتخاب می‌شود. به دلیل نوع استفاده‌ای که از این مدل مبل می‌شود حتما باید از کفی‌های مقاوم و با کیفیت طبی استفاده کرد. دلیل این امر افزایش طول عمر و نیز ایجاد راحتی و استاندارد بیشتر است.

توجه به کیفیت و جنس کلافی که در مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز بسیار مهم است. کلاف در واقع پایه و اساس و اسکلت مبل را تشکیل می‌دهد. بنابراین در صورت استفاده از کلافی با کیفیت پایین، حتی اگر متریال دیگر از نوع درجه یک انتخاب شود، مبل مورد استفاده نخواهد بود.

مبل تخت خواب شو طی فرآیند تا و باز شدن به دو صورت مبل و تخت خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین لازم است تا لولا و محل‌های خم و تای این مدل از مبلمان دارای مکانیزمی اصولی بوده و با استفاده از قطعات با کیفیت ساخته شود.

بیشتر بخوانید: 4 مدل بی نظیر چیدمان مبل ال در دکوراسیون منزل!

این امر باعث می‌شود تا در اثر تغییر حالت‌های متعدد مشکلاتی از قبیل ایجاد سر و صدا و یا شکستگی در این قسمت‌‌ها را شاهد نباشیم. مورد دیگر درباره‌ی اجزایی است که در سیستم خم و تا شدن مبل تخت‌ خواب شو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قطعات باید به نوعی تعبیه و تهیه شوند تا در اثر این امر و نمایان شدن دارای لبه‌های تیز و آسیب‌رسان نبوده و به خوبی صاف شده باشند تا مواردی از قبیل ایجاد پارگی بر روانداز‌ها و یا لباس را به وجود نیاورند.

نکات قابل توجه در خرید مبل تخت خواب شو

اگر با توجه به مواردی که پیش‌تر درمورد این مدل های دوکاره بیان شد نسبت به خرید آن ها ترغیب شده‌اید بهتر است نکاتی را هم در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید تا خریدی سودمند و رضایت‌بخش را تجربه کنید. به جنس مبلی که تهیه می‌کنید دقت نمایید. زیرا هم قرار است هزینه‌ای را متحمل شوید و هم اینکه قصد دارید چند سالی این مبل را مورد استفاه قرار دهید.

به علاوه نوع کاربری این مدل ها به صورتی است که نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر مورد استفاده است. مورد بعدی درمورد جنس فریم مبل است که باید از خرید مبلی با چوب نرم خوداری نمایید. باز و بسته شدن و نحوه‌ی قفل شدن محل خم و تا را به خوبی بررسی نمایید تا در اثر استفاده مداوم قفل ها و سایر اجزا دچار آسیب نشده و به راحتی باز و بسته شوند.

جنس پارچه این مدل ها را اول از لحاظ کیفیت و بعد بر اساس زیبایی مورد بررسی قرار دهید. زیرا ممکن است در اثر نشست و برخواست مداوم و دراز کشیدن روی آن پارچه‌ی کم کیفیت دچار آسیب شود و در آخر نیز به استاندارد بودن سایز تشک طراحی شده دقت نمایید. اینکه از نظر سایز با اندازه‌ی تشک‌های تک یا دونفره یکسان باشد. درمورد میزان تراکم، سختی و نرمی و فنری یا فوم سرد بودن آن نیز دقت نمایید.

تشک فنری را با تعداد فنر بالا تهیه نمایید تا راحتی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشند. در صورت انتخاب فوم سرد نیز مبلی دارید که دارای قابلیت ارتجاعی بالا بوده و حالت اصلی خود را حفظ می‌کند. با درنظر گرفتن تمامی این موارد می‌توانید به خریدی مناسب از این محصول برسید.

منبع: خبرگزاری برنا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2owov4

اخبار داغ