انیمه | معرفی انیمه های نوستالژی | لیست انیمه های نوستالژی

این انیمه ها خاطرات بچگیت رو زنده میکنه!

انیمه های نوستالژی یکی از انیمه های پر طرفدار و محبوب است که در این مطلب 5 تا از بهترین انیمه های نوستالژی رو بهتون معرفی می کنیم.
1402/10/08 20:30
انیمه

انیمه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و بسیاری افراد فارغ از هر رده سنی که در آن قرار می‌ گیرند، علاقه‌ مند به تماشای این آثار هستند؛ به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم به معرفی انیمه های نوستالژی بپردازیم. این انیمه‌ ها در شخصیت‌ پردازی عالی هستند و تمام خاطرات دوران کودکی ما رو زنده می کنند. در ادامه به 5 مورد از انیمه‌ های نوستالژی پرطرفدار می‌ پردازیم. با ما همراه باشید.

1. Sonic X

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی هاجیمی کمگاکی و بر اساس سری بازی‌های ویدیویی سونیک خارپشت از شرکت سگا ساخته شده‌است. سونیک ایکس توسط تی‌ام‌اس اینترتینمنت تحت همکاری سگا و سونیک تیم تولید شد و در ۵۲ قسمت از ۶ آوریل ۲۰۰۳ تا ۲۸ مارس ۲۰۰۴ از تی‌وی توکیو پخش شد.

۲۶ قسمت دیگر از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ در ایالات متحده، کانادا، اروپا و خاورمیانه پخش نیز شد. بومی‌سازی آن در آمریکا توسط ۴کیدز انترتینمنت انجام شد که با تولید موسیقی متن جدید آن نیز همراه بود.

داستان این انیمه درباره گروهی از حیوانات انسان‌گونه است که پس از تلاش برای نجات یکی از دوستانشان از دست دشمن خود دکتر اگمن، به‌طور تصادفی از سیاره خانه خود به زمین وارد می‌شوند. سونیک خارپشت که از تیم خود جدا شده، توسط پسر بچه‌ای به نام Chris Thorndyke نجات می‌یابد. او به سونیک کمک می‌کند تا دوستان خود را پیدا کند، در این میان آنان باید با دکتر اگمن و روبات‌هایش بر سر کنترل زمردهای آشوب قدرتمند مبارزه کنند.

این انیمه سریالی در مجموع نقدهای مختلفی دریافت کرد، اما جالب است بدانید که این مجموعه در ایالات متحده و فرانسه محبوب بود اما در ژاپن کمتر مورد توجه قرار گرفت.

2. Bakugan Battle Brawlers

هنگامی که Bakugan Battle Brawlers در سال ۲۰۰۸ جایگزین انیمه پرطرفدار One Piece در Toonami شد، به سرعت دست مایه خنده و تمسخر برخی از افراد گردید. طرفداران در آن زمان نمی‌دانستند که با چه اثر فوق‌العاده‌ای روبه‌رو هستند. باکوگان به مدت چهار فصل پخش شد و عناصر ترکیبی را از دیگر سریال‌های کودکان مانند Yu-Gi-Oh و Beyblade به‌نمایش گذاشت!

داستان از این قرار است که یک روز، کارت‌ها از آسمان افتاد و بچه ها تصمیم گرفتند از آن یک بازی بسازند. چیزی که آنها نمی دانستند این بود که موجودات باکوگان در واقع از بعد دیگری بودند که با مجموعه قوانین خاص خود بازی می‌کردند. این انیمه شخصیت‌های هیجان‌انگیز و داستان بسیار سرگرم‌کننده‌ای دارد.

3. Monster Rancher

مجموعه بازی‌های ویدیویی Monster Rancher درباره رشد دادن و بزرگ کردن یک هیولا در مزرعه و تبدیل شدن به بهترین دامدار اطراف آن منطقه بود. اما در انیمه پرورش‌دهنده هیولا که بر اساس همین بازی ساخته شده، پسری به نام Genki در بازی بهترین عملکرد را داشت و سپس وارد دنیای بازی شد. از آنجا، او درحالی که در طول مسیر با دوستان و دشمنان ملاقات می کرد، به دنبال یافتن ققنوس افسانه‌ای و متوقف کردن استاد موو شیطان صفت رفت.

انیمه Monster Rancher مجموعه‌ای از هیولاهای به یاد ماندنی داشت. طرفداران با نبردهای عالی و شخصیت‌های جذاب برخورد می کردند. متاسفانه در یک دوره خاص پخش این انیمه در ایالات متحده قطع شد و پس از چند سال دوباره در سرویس هولو در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

4. Pokémon

بدون شک پوکمون یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تمام دوران است. اش، پیکاچو و تعداد زیادی از شخصیت‌های دیگر به چهره‌های نمادین فرهنگ عامه تبدیل شده‌اند و لحظات به‌یادماندنی را برای طرفداران رقم زده‌اند.

این انیمه در طول سال‌ها میلیون‌ها طرفدار را با ماجراجویی‌های خانوادگی خود و تلاش اش برای تبدیل شدن به «بهترین» به دست آورده است. اگرچه سفر اش پر از زحمت و دشواری بوده، اما طرفداران هم مانند پیکاچو به او پایبند بوده‌اند. تاثیری که این انیمه بر کودکان گذاشته هرگز از بین نمی‌رود.

5. Mon Colle Knights

این انیمه از شبکه فاکس کیدز پخش می‌شد و دو کودک به نام‌های موندو اویا و روکونا هیراگی و پدر روکونا، دانشمند پروفسور ایچیروبی هیراگی، در آن حضور داشتند. هدف اصلی تیم این بود که هم جهان انسان و هم دنیای هیولا را برای بهبود نهایی بشر متحد کند.

این انیمه نیز طبق معمول سریال‌های‌ آن دوران، پیش‌نیازهای معمول نبردهای هیولاها و طیف گسترده‌ای از شرورها را مانند یک فرشته سقوط کرده و یک اشراف شرور را داشت. Mon Colle درباره حفظ صلح و دوستی با هیولاها بود و مطمئنا فرمول منحصر به‌فرد خود را داشت داشت، اما هنوز هم بسیار سرگرم کننده است. گفتنی است که نسخه دوبله انگلیسی آن نیز به زود به نمایش خانگی می‌آید.

6. Avatar: The Last Airbender

Avatar: The Last Airbender یکی از بهترین انیمه های سریالی زمان خود بود. جایگاه کلی آن به عنوان یک انیمه قابل بحث است، اما هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که داستان آن به طرز شگفت‌انگیزی غنی و داستان سرایی آن نیز همیشه بی‌نظیر بود. طرفداران رفته رفته رشد واقعی برخی از بهترین شخصیت‌های سه بعدی را حس کردند، به خصوص در داستانی که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده بود.

آواتار دستاورد بزرگی بود که داستان‌سرایی در انیمیشن را به سمت و سویی جدید سوق داد. سفر Aang برای متوقف کردن یک جنگ صد ساله، طرفداران را به خنده، گریه و هیجان واداشت. آواتار داستانی با ابعاد حماسی بود که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های کودک تا به امروز معرفی می‌شود.

منبع: ویجیاتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2r8j64

اخبار داغ