شومیز هاوایی بلند | شومیز طرحدار بلند

با این شومیزهای طرحدار هاوایی، هم خنک میشی هم دلبر+ عکس

در این مطلب به مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید تونیک هاوایی زنانه به آن‌ها توجه کنید، اشاره می‌کنیم و انواع ایده ها را معرفی میکنیم
با این شومیزهای طرحدار هاوایی، هم خنک میشی هم دلبر+ عکس

شومیز طرحدار یکی از زیباترین آیتم های تابستان هستند. این لباس های رنگارنگ و خنک، نه فقط انتخاب مناسبی هستند بلکه شما را به یکی از خوش استایل ترین افراد تبدیل می کند. شومیز طرحدار را می توانید از بین طرح های هاوایی انتخاب کنید و یا سبک های دیگری را بپسندید. پوشیدن شومیز طرحدار همیشه احساس خوبی نه فقط به شما بلکه به اطرافیان شما می دهد. استایل کردنش را یاد بگیرید

انتخاب تونیک طرحدار مناسب به عوامل مختلفی مانند فرم بدن، جنس پارچه، نوع طرح و رنگ بستگی دارد. در این بخش به مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید تونیک هاوایی زنانه به آن‌ها توجه کنید، اشاره می‌کنیم:

 

 

این تونیک‌ها برای انواع فرم بدن مناسب هستند اما با کمی دقت در انتخاب مدل، می‌توانید اندام خود را زیباتر نشان دهید. مثلا اگر بالاتنه درشت‌تری دارید، تونیک‌های یقه هفت یا دکلته انتخاب کنید و اگر پایین‌تنه‌تان پرتر است، تونیک‌های راسته یا کمی کلوش بپوشید.

 

پارچه‌های خنک و سبک مانند نخ، لینن و ویسکوز برای تونیک هاوایی زنانه ایده‌آل هستند. این پارچه‌ها هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند و در روزهای گرم تابستان احساس راحتی به شما می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید: تونیک جلو بسته بپوش تا همه جا راحت باشی

تونیک‌های طرحدار معمولا با طرح‌های گل‌دار در رنگ‌های شاد و گرمسیری به بازار عرضه می‌شوند. اما اگر به استایل ساده‌تری علاقه دارید، طرح‌های هندسی یا گل‌های ریز را هم می‌توانید انتخاب کنید.

تونیک‌های طرحدار زنانه با طرح‌های شاد و رنگارنگ، انتخابی ایده‌آل برای روزهای گرم تابستان هستند. این لباس‌ها در انواع مدل‌ها و جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فرم بدن و سلیقه خود، تونیک مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:به جای شومیز های لینن از تونیک های حریر استفاده کن!! + عکس

با ست کردن تونیک طرحدار با اکسسوری‌های مناسب، استایلی شیک و تابستانی برای خود بسازید و از قدم زدن زیر نور آفتاب لذت ببرید.

منبع: ترینی ها




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ramow

اخبار داغ