معرفی کیف های کاربردی زنانه

3 مدل کیف، که واجبه هر خانمی داشته باشه! + عکس

در این مطلب از سبک زندگی به موضوع مدل کیف های کاربردی برای خانم ‌ها می‌پردازیم. تا شما بهترین انتخاب را در این خصوص داشته باشید.
3 مدل کیف، که واجبه هر خانمی داشته باشه! + عکس

درسته که همه خانم ها از مدل کیف های متنوعی استفاده می کنن یا حتی انواع مختلفی از مدل کیف رو تو کمدشون دارن. ولی جدا از همه کیف هایی که داریم 3 تا مدل کیف کاربردی هست که داشتنشون برای هر خانومی واجبه ، چون این کیف ها کاربرد های زیادی دارن. برای همین در ادامهبا سبک زندگی همراه باشین تا این کیف های کاربردی و پرطرفدار رو بهتون معرفی کنم.

کیف‌های دوشی ضربدری برای پیاده‌روی‌ها

این کیف‌ها معمولا در اندازه‌متوسط طراحی می‌شوند. معمولا افراد زمان پیاده‌روی لوازم زیادی را با خود حمل نمی‌کنند به همین دلیل جیب‌های زیادی را در کیف‌های ضربدری نخواهید دید. اما به هر حال این کیف‌ها با وجود اینکه کوچک هستند و جای زیادی ندارند اما استایل شما را بسیار زیبا می‌کنند.  خانم‌هایی که به تیپ‌های اسپرت علاقه‌ زیادی دارند و از طرفی دوست ندارند یک جسم اضافی را با دستان‌شان حمل کنند، معمولا از این مدل کیف استقبال زیادی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: ایده ست کیف و کفش مجلسی؛ برای خاص پسندها

کیف‌های دوشی کیف‌های بسیار کاربردی برای خانم‌ها هستند که شما می‌توانید در ابعاد کوچک و متوسط آن‌ها را تهیه کنید.

کیف‌های پاکتی ازکیف‌های کاربردی برای خانم‌ها

همان‌طور که از اسم‌شان معلوم است این کیف‌ها دقیقا مانند یک پاکت‌نامه طراحی شده‌اند. ظرافتی که این کیف‌هادارد به استایل شما جذابیت خاصی می‌بخشد. در ترند سال 2024 این دسته‌ کیف‌های پاکتی زنجیری به شکلی طراحی شده است تا کسانی که دوست ندارند از کمربندهای زنجیری استفاده کنند، با دسته‌ این کیف‌ها کمی استایل خود را رسمی‌تر کنند. بهتر است این کیف‌ها را با کفش‌هایی پاشنه‌بلند استفاده کنید.

برای استفاده از این کیف‌ها بهتر است استایل خود را کاملا رسمی و خانومانه انتخاب کنید زیرا جلوه بسیار شیک‌تری به شما خواهد داد.

کوله‌پشتی‌ها برای جابه‌جایی لوازم خیلی زیاد

از کیف‌های کاربردی برای خانم‌ها کوله‌پشتی‌ها هستند. معمولا در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند، ولی معمولا در مقایسه با کیف‌های دستی، محتویات بیشتری را در خود جای می‌دهند. کبااینکه ممکن است فکر کنید کول پشتی تنها برای افرادی که به دانشگاه، مدرسه و یا سرکار می‌روند مناسب است اما باید بگویم این فکر شما کاملا اشتباه است و شما به دلیل حمل وسایل بیشتر، این کیف‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که بتوانید آن‌ها را روی هر دو دست خود آویزان کنید که وزن زیادی را به دوش شما وارد نکنند.از این کیف‌ها معمولا برای مسافرت‌های کمپینی یا رفتن به دانشگاه استفاده می‌شود. البته افرادی که سر کار می‌روند و با خود لپ‌تاپ حمل می‌کنند نیز این مدل کیف را به دیگر انواع آن ترجیح می‌دهند. مطلب کیف های کاربردی برای خانم ‌ها را با هم خواندیم. امیدواریم ایده جدیدی به دست آورده باشید.

بیشتر بخوانید: پرطرفدار ترین مدل های کیف زنانه + عکس

 

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rapm6

اخبار داغ