رفع زانو انداختن شلوار جین | از بین بردن زانوی شلوار لی | نو کردن شلوار لی زانو انداخته

شلوار جینت زانو انداخته؟ | ترفندهای تعمیر شلوار لی زانو انداخته + ویدیو

اصولا بعد از مدتی که شلوار جین بپوشید کمی در قسمت زانو بد فرم میشه و بهاصطلاح زانو میندازه. برای رفع زانو انداختن شلوار لی همراه ما باشید.
شلوار جینت زانو انداخته؟ | ترفندهای تعمیر شلوار لی زانو انداخته + ویدیو

سبک زندگی: در این قسمت از سبک زندگی ترفندی برای رفع زانو انداختن شلوار لی رو بهتون معرفی می کنیم.  شلوار لی از آن دسته شلوار هایی محسوب می شود که جوانان امروزی حداقل یک عدد از آن در کمد خود دارند و برای بیرون و مهمانی ها، برای داشتن یک استایل شیک استفاده می کنند که ممکن است پس از مدت زمانی از استفاده، با زانو انداختن شلوار روبرو شوند. در ادامه با بهترین ترفند  رفع زانو انداختن شلوار لی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : ترفند گشاد کردن شلوار لی در کمترین زمان!

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید! 

راه حل های دیگر برای رفع مشکل زانو انداختن شلوار بگ یا جین

1- چسباندن لایی در قسمت زانوی شلوار ها

معمولا می توانید برای شلوار های راحتی و شلوار کودکان که نمی خواهید در ظاهر آن تغییری ایجاد شود می توانید استفاده کنید. یکی از مزیت های چسباندن لایی در شلوار علاوه بر اینکه چیزی در شلوارتان احساس نمیکنید ، باعث ناراحتی شما نیز نمی شود.
برای چسباندن لایی ابتدا شلوار مورد نظر را پشت و رو کنید ، محل زانو را دقیقا مشخص کنید و بعد با اتو کشی آن را فیکس کنید.
کاربرد اصلی این روش بیشتر برای شلوارهای گشاد و راسته است و برای شلوارهای چسبان و لگینگ از روش های دیگری استفاده می شود. معمولا لایی چسبی نازک در این قسمت برایتان کارایی زیادی دارد.


2- تکه دوزی روی زانوی شلوار

یکی از روش های بسیار ترندی و جذای استفاده از اپلیکه یا تیکه دوزی های مختلف است. این روش علاوه بر اینکه از زانو انداختن شلوار های شما جلوگیری می کند می تواند آن را تبدیل به یک لباس جدید کند.
تا چند وقت گذشته معمولا اکثر تکه دوزی ها برای سر زانو کودکان بود و بیشتر از رنگ های قرمز استفاده می شد و تنوع رنگی بسیار کمی داشت. ولی در حال حاضر انواع طرح های مجلسی و آماده در بازار وجود دارد و شما می توانید با کمی خلاقیت و ایجاد طرح ها و ایده هایی از تور ، پارچه های چهل تکه و .. از تکه دوزی ها استفاده کنید.

یکی از مزایای این کار این است که شما دوباره می توانید از شلوارهایی که زانو انداخته و سر زانوهایش سفید است استفاده کنید و آنان را دیگر دور نریزید. میتوانید از پارچه های نمدی برای شلوار کودکان استفاده کنید و انواع حیوانات ، گلها و طراح های جذاب را روی شلوارهایشان بدوزید.

 

3- زاپدار کردن شلوار

پیشنهاد می کنیم برای شلوار های جین زانو انداخته، میتوانید از روش زاپ دار کردن استفاده کنید. اکثر ما در گذشته از شلوار های جین و شلوارهای لی استفاده کرده ایم و داشته ایم و گاهی به دلیل کوتاه و تنگ شدن دیگر قابلت استفاده برایمان نداشتند، برای همین گاهی دور انداخته ایم و گاهی نگه داشته ایم . امروز به سراغ شلوار های جین و شلوار های لی خود بروید. و از ترفند زاپدار کردن شلوارهای جین استفاده کنید. اگر هنوز شلوار اندازه تان می شود.

 

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2raq63

اخبار داغ