نگهداری نان | تازه نگه داشتن نان | ترفندهای نگهداری نان

با این 4 ترفند همیشه تو خونه نون تازه داری!

برای اینکه انوع نان ها رو برای مدت طولانی تر تازه نگه دارید نیاز است تا با اصول درست نگهداری نان آشنا باشید. با ما همراه باشید.
1402/10/11 13:45
نگهداری نان

بهترین روش نگهداری نان چیست؟ تقریبا می‌ توان گفت روزی نیست که در وعده‌ های غذایی ما ایرانیان نان وجود نداشته باشد به همین دلیل تازه بودن نان در ارزش غذایی آن تأثیر به‌ سزایی دارد و نگهداری نان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم تا روش‌ های صحیح نگهداری نان را بررسی کنیم.

ترفندهای تازه گه داشتن نان در خانه

1. نگهداری نان در فریزر

اگر می‌خواهید نان شما برای مدت زمان بیشتری سالم بماند و هر زمان کگه می‌خواهید نان تازه در دسترس داشته باشید، بهترین روش فریز کردن نان است؛ در این روش شما نان را برای مدت 1 الی 2 ساعت در دمای محیط قرار داده و بعد آن‌ها را در کیسه گذاشته و درون فریزر قرار دهید؛ در این روش هر زمان که نیاز به نان تازه داشته باشید، کافی است آن را از فریزر درآورده و در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود.

2. استفاده از ظرف چوبی

اگر می‌خواهید نان را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید، می‌توانید آن را در ظرف چوبی قرار دهید؛ چرا که چوب توانایی جذب رطوبت را دارد و به تازه نگه داشتن نان کمک می‌کند.

3. استفاده از فویل آلومینیوم

همیشه این سوال برای ما وجود داشته که فست‌فودها چگونه نان ساندویچ خود را برای مدت زمان طولانی تازه نگه می‌دارنند؛ در حالی که با نگهداری همین نان در خانه، به سرعت بیات می‌شود؛ بهترزین ترفند برای تازه نگه داشتن نان ساندویچ، پیچیدن آن در فویل آلومینیومی است؛ با استفاده از این روش می‌توانید نان را به مدت 3 ما تازه نگه دارید؛ لازم به ذکر است که در استفاده از این روش، اجازه دهید تا نان به طور کامل خنک شود؛ در غیر این صورت گرما نان مجدد به نان بازگشته و زودتر آن را بیات می‌کند.

4. استفاده از ظرف‌های بسته‌بندی برای تازه نگه داشتن نان

استفاده از این روش به تازه نگه داشتن انواع نان کمک می‌کند؛ در بازار ظروف مخصوص نگهداری نان موجود است که می‌توانید آن را خریداری کرده و نان را درون آن نگه داری کنید.

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rgqm3

اخبار داغ