لباس مناسب عروسی غریبه | لباس مناسب عروسی | نکات خرید لباس مجلسی

عروسی غریبه چی بپوشم تا بیشتر به چشم بیام؟!

انتخاب لباس برای عروسی یکی از دغدغه های همه خانم ها هست، مخصوصا اگه عروسی غریبه ها باشه. بیاین اینجا تا شما رو با نکات لباس مناسب عروسی غریبه آشنا کنیم!
عروسی غریبه چی بپوشم تا بیشتر به چشم بیام؟!

در انتخاب لباس مناسب عروسی غریبه نه تنها باید به محل برگزاری مراسم، تم مورد نظر و... توجه کرد بلکه باید نسبت خانوادگی عروس و داماد را نیز در نظر گرفت. به نظر شما انتخاب لباس مناسب عروسی غریبه شامل چه نکاتی است؟! در ادامه مطلب شما رو با نکات لباس مناسب عروسی غریبه آشنا می کنیم!

لباس بدن نما نپوشید

اگر به مجلسی عروسی دعوت شده اید که آنها با شما نسبت خیلی نزدیکی ندارند، بهتر است لباس های بدن نما نپوشید، لباسی بپوشید که پوشیده‌تر باشد و کمتر مورد توجه قرار بگیرید. استفاده از لباس های بدن نما اصلاً ظاهر خوبی ندارد و می‌تواند شما را نزد افراد مختلف بسیار کوچک کند.

به رنگ لباس توجه کنید

در مجلس عروسی که عروس و داماد از اقوام دورتان هستند، لباس رنگ جیغ نپوشید و از رنگ‌های ملایم تر استفاده نمایید. طوری رنگ لباس مجلسی را انتخاب کنید که لباس زیر شما مشخص نشود و قانون لباس زیر این است که همواره هم رنگ لباس یا پوست شما باشد.

بیشتر بخوانید: لباس عروس شیک 2024 + عکس 

لباس بلند بپوشید

اگر می خواهید به مجلس عروسی بروید که عروس و داماد از اقوام دورتان هستند، لباس خیلی کوتاه نپوشید، لباس بلند شما را شیک تر و زیباتر نشان داده و اندامتان کشیده‌تر به نظر خواهد رسید. از آنجایی که شما در عروسی زیاد می نشینید و بلند می شوید، با پوشیدن لباس بلند لازم نیست که مانند لباس کوتاه مرتب دامنتان را پایین بکشید.

به سراغ لباس‌های تک رنگ با طرح ساده بروید

تصور کنید که به جشن عروسی دوست یا یک آشنای دور دعوت شده‌اید. قطعا دوربین‌های مختلفی در مراسم از شما فیلم و عکس می‌گیرند. پس باید در بهترین حالت ممکن در این مراسم حاضر شوید. در اینجا برای بسیاری از مردم این سوال پیش می‌آید که لباس مناسب عروسی غریبه چیست؟ توجه کنید که این مراسم خودمانی نیست و عروسی آشنا و فامیل نزدیک شما نیز نیست. پس لزومی ندارد به سراغ لباس‌هایی بروید که کار شده و بسیار مجلسی هستند. شما از فامیل درجه یک عروس نیستید. در این مواقع و در هنگام انتخاب لباس در عروسی غریبه بهتر است به سراغ پیراهن‌های با طرح ساده و تک رنگ بروید. همچنین می‌توانید از لباس روشن برای این منظور استفاده کنید که گزینه مطمئن و درستی برای پوشیدن است.

لباس پفی و سفید نپوشید

خوشایند نیست در مجلس عروسسی فردی دیگر شما لباس مجلسی سفید یا پفی بپوشید و تاج بگذارید! اجازه دهید تنها عروس اینگونه لباس بپوشد و در مجلس عروسی بدرخشد پس دور لباس سفیـد، رنگ بژ یا نخودی، کرمی را خط بکشید.

شلوار جین نپوشید

شلوار جین برای یک مراسم رسمی مانند عروسی مناسب نیست پس از این نوع شلوار ها استفاده نکنید زیرا این دسته از شلوارها در فعالیت‌های روزمره ما نقش دارند.

تاپ و شلوارک نپوشید

درست است که مجلس عروسی غریبه دعوتید و عروس و داماد از نزدیکانتان نیستند اما هر لباسی را برای عروسی نپوشید و به فکر شیک به نظر رسیدن خود باشید، تاپ و شلوارک برای عروسی مناسب نیست پس دور این لباس را خط بکشید.

از جواهرات و زیورآلات زیادی استفاده نکنید

در هنگام رفتن به عروسی غریبه باید به این نکته نیز توجه کنید که نیازی به استفاده زیاد از جواهرات نیست. در حالی که استفاده از چند قطعه جواهر یا زیور آلات هماهنگ با لباستان خوب و زیبا است، اصل بر این است که استفاده از آ‌ن‌ها باید ساده باشد. شواتزر، کارشناس مد، می‌گوید که زیور آلات باید زینت دهنده و نشان دهنده ظرافت باشد. زیور آلات بسیار بزرگ، براق یا رنگی می‌تواند باعث انحراف توجه افراد از مراسم شود.

از کیف‌های بزرگ استفاده نکنید.

بعد از انتخاب لباس بهتر است به انتخاب کیف نیز دقت کنید. نیازی نیست از کیف‌های بزرگ به همراه خود در مراسم استفاده کنید. بهتر است در مراسم عروسی از کیف‌های کوچک و شیک استفاده کنید و به هیچ وجه از کیف‌های با سایز بزرگ استفاده نکنید زیرا آن کیف‌ها مخصوص عروسی نیستند.

از دامن کوتاه استفاده نکنید.

ممکن است در خانه پیراهن یا دامن کوتاهی داشته باشید که زیبا و خاص باشد. ولی باید این موضوع را بدانید که این گزینه انتخاب و لباس مناسب عروسی غریبه نیست. پس به این لباس دست نزنید و به سراغ لباس‌های بلندتر و پوشیده‌تر بروید. پیراهن یا دامنی که بر تن می‌کنید بهتر است بلند باشند و تا نوک پا بیایند. استفاده از لباس‌های کوتاه بیشتر مناسب افراد نزدیک عروس داماد است و برای غریبه مناسب نیست و جلوه زیبایی ندارد.

از لباس‌های شاینی استفاده نکنید.

ممکن است در کمد خود یک لباس سرتا پا پولکی و شاینی داشته باشید که بسیار هم زیبا باشد. ولی این مراسم مناسب لباس براق نیست. در هنگام انتخاب لباس در عروسی غریبه باید به این نکته توجه کنید که شما آشنای نزدیک نیستید و نباید لباسی بپوشید که بیش از حد مجلسی باشد.

لباس قدیمی نپوشید

گاهی برای رفتن به مجلس عروسی دچار اشتباهاتی می شویم و به ذهنمان خطور می کند لباس قدیمیان را از کمد در آورده و حالا که به عروسی نزدیک دعوت نیستیم، بپوشیم اما این کار اشتباه است و لباس های چنـد سال پیش یا لباس هایی که به دوران نوجوانی یا اوایل جوانی تان مربوط می شونـد یا لباس هایی با پولک های زیاد برای عروسی مناسب نیستند

لباس تنگ یا گشاد نپوشید

در انتخاب سایز لباس مجلسی دقت کنید و لباسی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد، لباس تنگ و خیلی گشاد، اندام شما را خوب نشان نخواهد داد و همه نگاه ها جذب شما می گردد.

لباس خیلی نازک یا کلفت نپوشید

در مراسم های عروسی که مربوط به دوستان دور یا فامیل های دور شما می باشد بهتر است زیاد در معرض توجه قرار نگیرید و لباس های خیلی کلفت و یا لباسهای خیلی نازک و لباس های زرق و برق دار نپوشید.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rj7z3

اخبار داغ