دکوراسیون خانه دوبلکس | چیدمان خانه دوبلکس | طراحی داخلی خانه دوبلکس

صفر تا صد دکوراسیون خانه دوبلکس+ فیلم

دکوراسیون خانه اگر درست و اصولی باشد می تواند بسیار شیک و دنج باشد. این مطلب برای دکوراسیون خانه دوبلکس به شما ایده می دهد!
صفر تا صد دکوراسیون خانه دوبلکس+ فیلم

طراحی خانه به شکل دوبلکس کم تر رواج دارد. اما آشنایی با نحوه دکوراسیون خانه دوبلکس خالی از لطف نیست. اینکه خانه دوبلکس را چطور دکور کنید که مقرون به صرفه باشد و به دل دیگران بنشیند احتیاج به دانستن یک سری نکات دارد که مربوط به دکوراسیون خانه دوبلکس می باشد؛ در ادامه این بخش از سبک زندگی ایده های دکوراسیون خانه دوبلکس را به شما یاد می دهیم!

فیلم آموزش دکوراسیون خانه دوبلکس

نکات دکوراسیون خانه دوبلکس

اتاق خواب

در دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس ایرانی به این دلیل اتاق خواب در طبقه بالا قرار داده می شود چون نورگیری بهتری دارد و فضای آرامش بخش تری به وجود بیاید. پس حتما از پنجره های بزرگ استفاده کنید و پرده هایی که کاملا جلوی نور خورشید را می گیرند مناسب نیستند.

 راه پله

انتخاب نوع راه پله مثل گرد، نیم دایره، سه طرفه و غیره به همراه نوع متریال مثل چوبی، شیشه ای و فلزی کاملا به سبک دکوراسیون داخلی و مساحت و فرم خانه بستگی دارد. به عنوان مثال دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس کوچک با پله های گرد مناسب نیست چون فضای پرتی زیادی دارد و خانه دلگیرتر می شود اما پله های مارپیچی با محور عمودی بسیار مناسب هستند که ضمن مرتبط کردن دو طبقه فضای کمی هم اشغال می کنند. نوع متریال نیز بستگی به سبک و سلیقه شما دارد. طرح دکوراسیون داخلی منزل دوبلکس اگر کلاسیک و روستیک باشد، نوع چوبی بهترین گزینه است در غیر این صورت برای سبک های صنعتی و مدرن نوع شیشه ای و فلزی گزینه بهتری است.

 نرده

طبیعتا به همان میزان که ساخت راه پله برای دکوراسیون داخلی خانه ی دوبلکس ضروری است نرده هم برای راه پله ضرورت دارد که مهمترین دلیل آن تأمین امنیت و سپس زیبایی است. هر سبک و مدلی که برای راه پله انتخاب کردید، نرده هم باید دقیقا به همان شکل باشد.

 آشپزخانه

در دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس آشپزخانه بیشترین ارتباط را با پذیرایی و نشیمن دارد. پس باید در انتخاب نوع کابینت، کفپوش و رنگ آن حساسیت زیادی به خرج دهید و از همان سبک و اصول بقیه محیط خانه پیروی کنید

 روی انتخاب رنگ‌ها حساس باشید

پالت رنگی مناسبی را برای منزل دوبلکس خود انتخاب کنید. اگر متراژ بزرگی دارید می‌توانید از تناژهای تیره هم انتخاب کنید.

 توجه به جذابیت و کاربری راه پله

در صورتی که امکان دارد، راه پله را در فضای میانی قرار دهید. راه پله می تواند زیبایی و شکوه زیادی را برای خانه دوبلکس به همراه داشته باشد. حتما از این المان اصلی برای خانه دوبلکس به بهترین شکل استفاده کنید.

منبع: دلتا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rml63

اخبار داغ