مدل های فرش | انتخاب مدل فرش جدید | مدل فرش های امسال | مدل فرش پذیرایی جدید | فرش مد سال 1403

مدل های جدید فرش که امسال تو بازار زیاد دیده میشن! + عکس

اگه دکوراسیون شیک و لوکس می خواین بهتره جدیدترین مدل های فرش امسال رو بشناسین و از اونها در دکوراسیون خونه استفاده کنین!
مدل های جدید فرش که امسال تو بازار زیاد دیده میشن! + عکس

هر کدام از شما دوست دارید خانه خود را شیک و خاص دکور کنید و از دیدن زیبایی آن لذت ببرید، پس بهتر است از جدیدترین مدل های فرش استفاده کنید! یکی از راه های زیباسازی خانه، انتخاب جدیدترین مدل های فرش است که امروزه در بازار مد شده اند! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با جدیدترین مدل های فرش آشنا می کنیم!

فرش های طلاکوب

یکی از مدل های فرش که در این سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده فرش طلاکوب هست که اون رو نمادی از شکوه و لوکس بودن در دنیای فرش میدونن چرا که در این فرش دقت دستبافت و هنر همراه با نخ های با کیفیت ترکیب شده و مثل یه قطعه ی هنری خودنمایی میکنه و صد البته که استفاده از رنگ طلایی در اون باعث شده که جلوه ی خاص و البته مجللی پیدا کنه. طرح و نقشه ی فرش طلاکوب بسیار با دقت فراوانی اجرا میشه از این رو از نظر قیمت هم از خیلی از فرش های دیگه شاید گرون تر دربیاد. البته که باید دقت کنید که در بیشتر اوقات شما باید با این مدل از فرش ها دکور مجلل و البته کلاسیک داشته باشید و یه دکور مدرن احتمالا زیاد به این مدل فرش نیاد.

بیشتر بخوانید: قبل از انتخاب فرش مدرن، باید این نکات رو بدونی!

فرش های دستبافت گونه 

امسال هم توی دنیای فرش ها اون دسته از فرش های دستبافت گونه که با خود دستبافت مو نمیزنن مد شدن و حسابی محبوب هستن چرا که این مدل از فرش ها با دقت بالایی بافته شده و در انتها زیبایی خاصی به خودشون میگیرن و با قرارگیریشون توی هر فضایی میتونن اون رو شیک و مجلل جلوه بدن. بنابراین شما با این مدل از فرش ها هم خدا رو خواهید داشت و هم خرما یعنی یه فرشی دارید که بسیار نرم و لطیف هست مثل فرش های دستبافت و هم قیمت کمتری نسبت به دستبافت پرداخت خواهید کرد ولی یه فرش با کیفیتی در حد همون رو که با نخ های مرغوب و بادوام بافته شده رو تحویل خواهید گرفت، این رو هم اضافه کنیم که تنوع طرح در اون ها خیلی بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 6 نکته مهم قبل از انتخاب فرش آشپزخانه!

فرش های مدرن

اسم دنیای امروز مدرنه و در راستای اون دکورها مدرن شدن و بنابراین برای اون ها یه فرش مدرن لازمه که این روزا برای خودشون حسابی طرفدار دارن و این به علت زیبایی منحصر به فرد و خاص اون هاست که مثل یه اثر هنری خاص و زیبا کف خونه پهن میشن و به زیبایی هر چه تمام تر با سایر المان های موجود در دکوراسیون از مبل گرفته تا پرده هماهنگ میشن و میتونن یه دکور یکدست و ست براتون به وجود بیارن همچنین از خوبی هایی که این مدل از فرش ها دارن میشه به این اشاره کرد تنوع بسیار بالایی دارن و پشت طرح های اون ها میشه خلاقیت بالای طراح رو مشاهده کرد.

منبع: شایا نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rnzb4

اخبار داغ