استایل کردن | استایل کردن سلبریتی ها | نکات استایل افراد معروف

مثل سلبریتی ها استایل کن!

بازیگرها و سلبریتی‌ ها نقش پر رنگی تو دنیای مد و فشن دارن، به خاطر همین میخوایم نکات استایل کردن سلبریتی ها رو با هم بررسی کنیم تا بتونین ازشون ایده بگیرین!
مثل سلبریتی ها استایل کن!

سبک زندگی: همیشه بین خوش استایل‌ ترین افراد، نام چند فرد مشهور و سلبریتی هم دیده میشه و وقتی اسم استایل کردن سلبریتی ها وسط میاد همه دوست دارن از اون استایل ها ایده بگیرن، استایل کردن سلبریتی ها در گروی رعایت نکات خاص و مهمی هست، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با نکات استایل کردن سلبریتی ها آشنا می کنیم!

اکسسوری های خاص همراه با استایل ساده

اولین قانون در جذابیت سلبریتی ها ساده بودن است. اکثر سلبریتی ها با استایل ساده به گونه ای جذاب به نظر می رسند که شاید در نگاه اول، افراد علت جذابیت آن استایل را درک نکند اما راز این جذابیت استایل ساده استفاده از اکسسوری های خاص و چشم نواز است.

این اکسسوری ها میتوانند کیف، کفش، طلا و زیورآلات، دستمال گردن، سنجاق سینه و موارد دیگر باشد. مد

برای جذاب به نظر رسیدن استایل خود بهتر است از اکسسوری هایی استفاده کنید که همرنگ مابقی موارد استایل شما نباشد و طرح هایی خاص داشته باشند. در تصویر زیر چند مورد استفاده از دستمال گردن، گوشواره خاص و کمربند طرح دار برای شما عزیزان قرار دادیم.

اگر قصد دارید برای متفاوت کردن استایل خود از طلا و جواهرات خاص استفاده کنید ما به شما چند روش پیشنهاد میکنیم:

  • انگشتر، گردنبند و دستبند را به صورت چند لایه استفاده کنید.

  • از مدل‌های مختلف گوشواره استفاده کنید. مد

  • اگر یقه لباستان باز است، از گردنبندهای بلند و آویزدار استفاده کنید.

  • از جواهرات رنگی و درخشان استفاده کنید.

استایل تک رنگ یا مونوکروم

در گذشته پوشیدن لباس یک دست و یک رنگ نشان دهنده سادگی بود. اما امروزه یکی از بهترین استایل های موجود در میان سلبریتی ها، هنرمندان، ورزشکاران و بلاگرهای مد و فشن استفاده از استایل مونوکروم است. افراد مشهوری همانند دیوید بکهام ، رایان رینولدز و نیک ووستر از طرافداران این سبک هست و بسیار از استایل مونوکروم استفاده می کنند. 

عاملی که در استایل مونوکروم مهم هست، رنگ و نوع بافت پارچه است. استایل تک رنگ شما را قدبلندتر و لاغرتر نشان می دهد. این استایل طرفداران زیادی در میان سلبریتی ها دارد.

پوشیدن کتانی با هر لباسی

اکثر مردم تصور میکنند باید کتانی را فقط با تیپ اسپرت بپوشند. اما بسیاری از سلبریتی ها این تصور عامیانه را نقض کردند و کتانی را با هر استایلی ست میکنند. از مشهورترین افرادی که طبق این تصور عمل نمی کند “جی جی حدید” است.

رنگ و مدل مو مناسب چهره تان را انتخاب کنید

مدل و رنگ مو در تغییر چهره برای نشان دادن پیرشدن یا جوان ماندن، یا مدل هایی که با چهره و صورت هم خوانی داشته باشد نقش مهمی دارد. پس برای اینکه همیشه زیبا و جذاب به نظر برسید باید به موهای خودتوجه کنید و مدل موی مناسب چهره خودتان را انتخاب کنید.

نیازی نیست همیشه همراه با مد حرکت کنید، زیرا گاهی مواقع ممکن است جدیدترین ترندهای مدل و رنگ مو، متناسب با چهره و استایل شما نباشد. برای انتخاب بهترین نوع مدل مو مناسب برای چهره تان، اینجا کلیک کنید.  

اضافه کردن یک رنگ جذاب

وقتی یک استایل ساده و مرتب دارید که از رنگ های خنثی و بدون جلوه تشکیل شده است راز زیبایی شما در استفاده از یک اکسسوری با رنگ شاد و جذاب مثل قرمز، ارغوانی یا زرد است.

منبع: چی بپوشم 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rwaz4

اخبار داغ