لوستر | مدل های لوستر | لوستر مناسب سقف کوتاه

سقف خونت کوتاهه؟ این لوسترها فضای خونت رو باز میکنه!

با استفاده از انواع لوسترهای مناسب برای سقف کوتاه، می‌ توان یک محیط کاملا روشن و دلباز از یک فضای بسته ساخت. در ادامه به معرفی این مدل لوسترها می پردازیم.
مدل های لوستر

مدل های لوستر شیک و خاص، زیبایی خانه را دو چندان می‌ کند که در انواع بی نظیر و خاصی طراحی شده است و باید توجه داشته باشید که ارتفاع لوستر با ارتفاع خانه در تناسب باشد. برای تبدیل یک خانه با سقف کوتاه به یک خانه با فضایی باز نیاز به استفاده از مدل های لوستر مناسب است که در این مطلب از سبک زندگی بهتون معرفی می کنیم. در ادامه با مدل های لوستر مناسب سقف های کوتاه همراه ما باشید.

 

لوستر سقفی

لوسترهای سقفی از مناسب‌ترین لوسترها برای سقف کوتاه هستند. این لوسترها برای تمام فضاهای خانه قابل استفاده هستند و مدل‌های بسیار متنوع و زیبایی دارند. در آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، راهروها و سرویس بهداشتی می‌توانید از این مدل لوستر استفاده کنید.

اگر فضای شما بزرگ است باید مدل‌های بزرگ را انتخاب کنید و یا با استفاده از چند لوستر سقفی، فضا را روشن کنید. همچنین می‌توانید با نور مخفی سقف یا دیوار، روشنایی بیشتری در فضای منزل خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لوسترهای مینیمال 2024

لوستر دیواری

لوستر دیواری نیز بسیار پرکاربرد و زیبا است. انواع مدرن و کلاسیک آن در خانه‌های ایرانی قابل استفاده هستند. این لوسترها تحت عنوان چراغ روشنایی یا چراغ دیواری نیز شناخته می‌شوند و به دلیل عدم اشغال فضا، انتخاب خوبی برای خانه‌های کوچک هستند.

لوستر جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه یک المان جذاب و کاربردی است. می‌توانید با نصب یک مدل لوستر جزیره، روشنایی آشپزخانه خود را تامین کنید. در اینجا مهم نیست ارتفاع لوستر شما چقدر باشد. فقط باید به سبک دکوراسیون و میزان نور مورد نیاز خود توجه کنید.

لوستر سقفی توکار

لوستر سقفی توکار یکی از بهترین انواع لوستر برای سقف‌های کوتاه است که در داخل سقف کاذب (معمولا کناف) کار می‌شود. این مدل لوستر روشنایی یکدست و زیبایی را در فضا ایجاد می‌کند و در تمام مکان‌ها قابل اجرا است. می‌توانید با ایجاد باکس نور مخفی در سقف کناف، نورپردازی سقف را کامل کنید.

نکات مهم انتخاب انواع لوستر

هنگام انتخاب انواع لوستر برای سقف کوتاه، باید نکاتی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • رنگ لوستر نقش مهمی در بلندتر دیده شدن سقف دارد. بنابراین بهتر است برای سقف‌های کوتاه از لوسترهای طلایی، نقره‌ای و سایر رنگ‌های روشن و براق استفاده کنید.
  • محل قرارگیری لوستر به اندازه مدل آن اهمیت دارد. در خانه‌هایی که سقف کوتاهی دارند، باید حتماً لوستر را در مرکز فضا نصب کنید تا فضا روشن‌تر و دلبازتر به نظر برسد.
  • به میزان نور مورد نیاز خود توجه کنید. برای مثال لوسترهای چندشاخه و پرنور برای فضاهای کوچک چندان مناسب نیستند.
  • لوستر دیواری را در محل مناسبی نصب کنید تا به عنوان مکمل نورپردازی سقف، ایفای نقش کند. در راهروها می‌توانید فقط از لوستر دیواری برای روشن کردن فضا استفاده کنید.

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2rwwy4

اخبار داغ