چیدمان گیاهان آپارتمانی | ایده چیدمان گیاهان آپارتمانی | مدل های مختلف چیدمان گیاهان آپارتمانی

اگه خونه کوچیکی داری، گل و گیاه ها رو اینطوری بچین!

کمبود جا برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی یکی از مسئله های چالش برانگیز است. با کمی خلاقیت و چند ترفند کاربردی می توانید فضایی برای نگهداری گیاهان آپارتمانی در منزل نقلی و کوچک خود در نظر بگیرید.
1402/09/29 14:30
چیدمان گیاهان آپارتمانی

آیا شما هم گیاهان آپارتمانی زیبایی دارید ولی چون خونتون کوچیکه نمیدونید چجوری بچینید؟ چیدمان گیاهان آپارتمانی کار ساده ای است که با کمی خلاقیت می توانید آن ها را به شکل های مختلف در گوشه و کنار منزل بچینید و با آن ها منزل تان را دیزاین کنید. چیدمان گیاهان آپارتمانی می تواند نقش به سزایی در زیبایی منزل داشته باشد. در این مطلب از سبک زندگی ایده های خلاقانه و زیبایی برای چیدمان گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل داریم که به وسیله آن ها منزل تان زیباتر می شود.

1- قفسه کتاب بدون پشتی

 از یک قفسه کتاب بدون پشتی برای جدا کردن اتاق خواب یا آشپزخانه از اتاق نشیمن و چیدمان گل و گیاهان مختلف استفاده کنید. این قفسه ها مقدار ناچیزی از فضای افقی را اشغال می کنند و عمدتا از فضای عمودی استفاده می کنند. علاوه بر این، سطوح زیادی را برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی در اختیار شما قرار می دهند.

2- قفسه های دیواری

قفسه های دیواری یک گزینه عالی برای صرفه جویی در فضا هستند و شما می توانید از لوازم دکوری گرفته تا انواع گل و گیاه را بر روی آنها قرار دهید. به لطف گزینه های متعدد موجود در بازار، می توانید یک قفسه دیواری متناسب با سبک لوازم منزل خود انتخاب کنید. این قفسه ها نیز هیچ گونه فضایی بر روی سطح زمین اشغال نمی کنند و مکان مناسبی را برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی در اختیار شما قرار می دهند.

3- پله

بیشتر خانه ها پله ندارند، اما اگر در جایی زندگی می کنید که پله دارد، می توانید از آن برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، صاحب خانه به جای از بین بردن این پله های بی استفاده، از آنها برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی بهره برده است و گیاهان را به بهترین نحو در معرض دید قرار داده است.

4- آویزان کردن

آویزان کردن گیاهان از سقف یک ایده عالی برای افزودن مقداری فضای سبز به محیط خانه بدون اشغال فضای کف است. این کار از شلوغی بصری زمین و دیوار اتاق جلوگیری کرده و طبیعت را به اتاق شما می آورد.

5- قفسه لباس

می توانید از یک قفسه لباس برای جدا کردن اتاق ها و آویزان کردن گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. آویزان کردن گیاهان آویزی و دنباله دار بر روی قفسه، آن را به یک دیوار جدا کننده سرسبز و سرشار از زندگی تبدیل می کند.

6- قفسه افقی

یک قفسه افقی بلند را در امتداد دیوار و بالای پنجره نصب کنید و تعداد زیادی گیاه آپارتمانی بر روی آن قرار دهید. این ایده نیز هیچ فضایی از کف اشغال نخواهد کرد و فضای زیادی را برای قرار دادن انواع گیاهان آپارتمانی در اختیار شما قرار می دهد.

7- دیوار

با نصب گلدان ها بر روی دیوار به صورت پراکنده، یک دیوار زنده پر از گیاهان آپارتمانی خلق کنید. این ایده فضایی آرامش بخش و زیبا بر روی دیوار ایجاد کرده و از شلوغ شدن فضای کف جلوگیری خواهد کرد.

منبع : راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2x99z2

اخبار داغ