گیاهان آپارتمانی | گل های مناسب هوای سرد | نگهداری گیاهان در فصل سرما | گیاهان مقاوم به سرما

این گل ها تو هوای سرد یخ نمیزنن! | گیاهان مناسب تراس در فصل سرما

همیشه وقتی هوا سرد میشه گل ها رو میاری داخل خونه تا تو سرما خراب نشن؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا گل‌ های مناسب بالکن و تراس در فصل سرما رو بهتون معرفی کنیم.
گیاهان آپارتمانی

در این مطلب از سبک زندگی به معرفی گیاهان آپارتمانی و گل های مناسب هوای سرد می پردازیم که حتی در فصل سرما هم مناسب بالکن می باشد. پیدا کردن گیاهان آپارتمانی و گل‌ های مناسب بالکن و تراس و درختچه های مناسب این فضا که در فصل های سرد سال  هم دوام بیاورند و قیمت خوبی هم داشته باشند کار راحتی نیست اما در ادامه به بهترین گیاهان آپارتمانی و گل‌ های مناسب بالکن و تراس اشاره کرده ایم که در برابر سرما بسیار مقاوم اند.

 

گل یخ از گل هایی که برای بالکن مناسب است

یکی از محبوب ترین گل هایی که میشه اون رو در بالکن نگه داشت و بهش برای ادامه ی حیاتش اعتماد داشت اون هم در دل سرما گل یخ هست. این گیاه زیبا رو بسیار به آفتابگردون شبیه هست و خیلی از افراد هم هستن که اون رو جزیی از آفتاب گردون ها میدونن ولی خب این زیبا رو برخلاف اسم آفتاب گردون در صورتی که آفتاب هم نباشه میتونه توی سرما خودش آفتاب بشه و بدرخشه. بنابراین در صورتی که مایل به نگهداری از یه گیاه جون سخت در دل زسمتون توی بالکن خونتون بودید توصیه ی ما به شما نگهداری از این گیاه هست.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن + عکس

گل های کاغذی از گل هایی که برای بالکن مناسب است

احتمالا تا به الان انواع مختلفی از گل های کاغذی رو دیده باشید این گل ها جذابیت ظاهریه فوق العاده ای دارن که به همین علت میتونن نظر هر کسی رو به خودشون جلب کنن و شما رو غرق تماشای خودشون کنن طوری که با خودتون بگید که خداوند چقدر قدرتمنده که همچین گیاهان زیبا و منحصر به فردی در دل زمین خلق کرده! بنابراین در صورتی که علاقمند هستید که یه گیاه در بالکن داشته باشید که هم نگهداری اون آسون باشه و هم به علت رنگ زیبایی که داره مثل گونه ی صورتی اون زیبایی بینظیری به بالکن ببخشه و اون رو خوراکه عکاسی کنه پیشنهاد ما به شما نگهداری از گل کاغذی هست.

پیچک از گل هایی که برای بالکن مناسب است

دنبال چه جور گل و گیاهی هستید برای بالکن آیا علاقمند هستید که یه باغ کوچیک و دیوارهای سبز توی بالکن داشته باشید که نه تنها خودتون رو مجذوب کنه بلکه هر کسی رو که در خیابون در حال گذره لحظه ای به مکث وادار کنه تا زل بزنه به بالکن شما و از زیبایی فوق العاده ی اون شوکه بشه! پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ گیاهان رونده و مقاوم در برابر سرما هست که میتونن به زیبایی و راحتی با هر آب و هوایی خودشون رو وفق بدن که پیچک یکی از این زیبارویان هست که در صورتی که در پاییز حتی برگ های اون زرد و نارنجی هم بشه باز زیبایی خودش رو نشون خواهد داد.

تاج خروس از گل هایی که برای بالکن مناسب است

برسیم به آخرین زیبارو از لیست این مقاله یعنی تاج خروس که به علت ظاهر جالب و بامزه ای که داره به این اسم شهرت گرفته که در واقعیت هم بی شباهت به تاج خروس نیست. این گل در هر دسته گلی میتونه به زیبایی هر چه تمام تر خودنمایی کنه و به کلی زیبایی دسته گل رو به سمت و سویی هنری ببره و شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه رو میشه به راحتی در فضای بیرونی و بالکن پرورش داد و از همین رو برای نگهداری در بالکن بسیار مناسبه.

منبع: شایان نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2xlzp2

اخبار داغ