استایل های ترند پاییز امسال | لباس های ترند پاییز امسال | استایل پاییزی ترند 1403

لباس هایی که برای پاییز 1403 ترند شدن! + عکس

در اواخر تابستون و در ماه شهریور هر سال، ترندهای پاییز و زمستون تا حدودی مشخص میشه.
1403/06/13 06:12
لباس هایی که برای پاییز 1403 ترند شدن! + عکس

امروزه با توجه به تولیدات برندهای بزرگ و تغییرات ویترین مغازه‌ها میشه لباس های ترند پاییزی و زمستانی و... رو برای چند ماه آینده پیش بینی کرد. در ادامه چند نمونه از مدل‌هایی که برای پاییز و زمستون امسال (۱۴۰۳) ترند هستن رو بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشین تا با ترندهای پاییز 1403 آشنا بشین و بتونین بهترین استایل رو برای خودتون بسازین.

کت‌های بلند و اورسایز: کت‌های بلند و اورسایز با رنگ و طرح‌های متنوع، امسال هم از مدل‌های ترند به حساب میان، این کت‌ها علاوه‌بر گرم نگه داشتن بدن شما، ظاهری شیک و جذاب و در عین حال راحت به شما میبخشن.

بیشتر بخوانید: لباس های پاییزی که برای کمد هر دختری واجبه

به طور کلی در سال‌های اخیر لباس‌های اورسایز به بخش مهمی از کمد لباس خیلی از افراد تبدیل شده.

پیراهن‌های بافتنی بلند: پیراهن‌های بافتنی بلند با شلوار جین یا لگینگ، یک ترکیب کلاسیک و راحته که برای روزهای سرد انتخاب ایده‌آلیه. احتمالا پاییز و زمستون ۱۴۰۳ هم کلی پیراهن‌های بافت بلند ببینیم.

شلوارهای گشاد و راسته: شلوار مردانه و زنانه گشاد و راسته با بلوزهای کوتاه یا تاپ، یکی دیگه از ترندهای امساله که استایلی مدرن و جوون پسنده.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) استایل با رنگ های ترند پاییز و زمستون امسال، طوسی و زغالی!

دامن‌های بلند و کوتاه: استفاده از دامن باعث میشه استایلی شکیل‌تر داشته باشین، یکی از ترند‌های پاییز، پوشیدن دامن‌های بلند به همراه بوت‌های بلنده که یک ترکیب شیک و زنونه میسازه. دامن‌هایی که معمولا از پارچه‌های پشمی چهارخونه تولید میشن.

همچنین دامن‌های کوتاه با جوراب شلواری ضخیم، ترکیبی زیبا و جذاب برای پاییز و زمستان ایجاد می‌کنن که بسته به سلیقتون میتونین اون‌ها رو با بوت‌های بلند، نیم بوت یا کتونی ست کنین و استایلی خاص و زیبا داشته باشین.

لباس‌های لایه لایه: پوشیدن لباس‌ها روی هم به صورت لایه به لایه هم جز ترند‌های امساله .مزیت این ترند اینه که، پوشیدن لباس‌ها به این صورت به شما این امکان رو میده، تا در طول روز با توجه به تغییرات دما، لباستون رو کم و زیاد کنین. این سبک لباس پوشیدن مخصوصا برای فصل پاییز خیلی مناسبه.

منبع: سارا بارا مگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2xolkz

اخبار داغ