طرز تهیه نیمرو خامه ای | نیمرو با خامه

اگه صبحانه امروز نیمرو خامه ای بزنی عمرا دیگه نیمرو معمولی نمیخوری + طرز تهیه

نیمرو خامه ای با خامه صبحانه تهیه می شود ولی شما می توانید با خامه محلی نیز تهیه کنید . حتما امتحان کنید که بسیار خوشمزه است.
اگه صبحانه امروز نیمرو خامه ای بزنی عمرا دیگه نیمرو معمولی نمیخوری + طرز تهیه

نیمرو خامه ای یکی از روش های فوق العاده خوشمزه برای تهیه یک صبحانه عالی و خوشمزه و متفاوت می باشد که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. نیمرو خامه ای با خامه صبحانه تهیه می شود ولی شما می توانید با خامه محلی نیز تهیه کنید و با پیاز داغ سرو کنید. اگر از پختن نیمرو تکراری خسته شدید و دوست دارید یک نیمرو با طعم فوق العاده را تجربه کنید حتما این رسپی را یک بار تست کنید. شما می توانید بدون استفاده از ابزار خاصی این نیمرو را در خانه تهیه کنید و به همراه نان تازه سرو کنید. برای تهیه نیمرو خامه ای می توانید از روغن معمولی یا کره یا مخلوط هر دو استفاده کنید تا کره نسوزد. امروز در سبک زندگی طرز تهیه نیمرو خامه ای به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه نیمرو خامه ای فوق العاده خوشمزه

  • خامه ۳ ق غذا خوری
  • پیاز داغ ۳ ق غذا خوری
  • تخم مرغ ۲ عدد
  • نمک به مقدار لازم
  • کره و روغن به مقدار لازم

بیشتر بخوانید:تخم مرغ ترکی با ماست یه صبحانه با طعم عالی

طرز تهیه نیمرو خامه ای حرفه ای و سریع برای دو نفر با پیاز داغ

مرحله اول: تفت دادن خامه

داخل تابه مورد نظر ابتدا کره و روغن را بریزید و صبر کنید تا داغ شود و بعد خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا خامه شروع به گرم شدن کند و زمانی که روی آن حباب زدن باید تخم مرغ را اضافه کنید.

مرحله دوم: افزودن تخم مرغ

تخم مرغ ها را وسط خامه بکشنید و به اندازه دلخواه نمک روی آن بریزید و درب تابه را قرار دهید و صبر کنید تا تخم مرغ ها پخته شود و خودشان را بگیرند. شما می توانید بنا به ذائقه خود میزان سفتی و شل نیمرو را کم و زیاد کنید اگر دوست دارید عسلی باشد ۳ دقیقه کافی می باشد.

مرحله سوم: تهیه نیمرو با خامه صبحانه

پیاز داغ را داخل یک تابه با کمی زردچوبه تفت دهید و بعد از نرم شدن کنار نیمرو ریخته و بعد از ۱ دقیقه دیگر از روی حرارت بردارید و به همراه نان تازه سرو کنید. می توانید در انتها روی نیمرو کمی فلفل سیاه بریزید. نوش جان

منبع: پارسی دی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2xqarq

اخبار داغ