جوراب شلواری | ست کردن جوراب شلواری | استایل با جوراب شلواری

ایده های استایل کردن جوراب شلواری با جدید ترین مد روز!

اگر میخواهید از دامن یا پیرهن برای استایلتون استفاده کنید بهتر است با انتخاب یک جوراب شلواری مناسب تیپ تان را کامل کنید.
ایده های استایل کردن جوراب شلواری با جدید ترین مد روز!

سبک زندگی: جوراب شلواری نوعی شلوار چسبیده به جوراب است که در میان بانوان محبوبیت زیادی دارد و اگر از آن به درستی در کنار دیگر لباس‌هایتان استفاده کنید استایلی شیک و دخترانه به ظاهر شما می‌بخشد.جوراب شلواری‌ ها در رنگ‌ها، طرح‌ها و ضخامت‌های مختلف در بازار قابل دسترس هستند و با توجه به فصل و مکانی که قصد حضور در آن را دارید می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و بپوشید. در ادامه ایده های ست کردن جوراب شلواری با لباس را بررسی میکنیم.

چرا جوراب شلواری بپوشیم؟

جوراب شلواری باعث لاغرتر دیده شدن پاها می‌شود و فرم و جلوه‌ی زیباتری به آن‌ها می‌بخشد، جوراب شلواری برای کسانی که پوست خوبی ندارند و یا پوست رنگ پریده‌ای دارند مانند یک معجزه عمل می‌کند و با پوشاندن ایرادات پوست پا، آن‌ها را زیبا و بی‌نقص نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: شلوار هایی که 1403 مُد شدن + عکس

بیشتر بخوانید: جوراب رو چجوری ست کنیم؟

 

بیشتر بخوانید:با هر کفش چه شلواری بپوشم؟!

 

نکته:

در زمان خرید دقت کنید که جوراب شلواری شما کاملا اندازه و فیت بدنتان باشد، گشاد و یا تنگ بودن جوراب شلواری هر دو باعث آزار شما خواهد شد.

توصیه می‌کنیم هنگام پوشیدن دامن و پیراهن به استفاده از یک جوراب شلواری نیز فکر کنید تا زیبایی ظاهریتان کامل‌تر شود البته این نکته را در نظر داشته باشید که با پوشیدن جوراب شلواری قسمت بالایی پاها باید توسط دامن از نظرها پنهان شده و فقط ساق پاها در معرض دید باشد برای مثال فیش نت‌ها یا همان جوراب شلواری‌های توری باید با دامن‌ها و پیراهن‌های بلند پوشیده شوند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2xqp5l

اخبار داغ