فال حافظ | فال حافظ هر روز | فال حافظ 17 اسفند

فال حافظ امروز؛ 17 اسفند 1402 چه برای شما دارد؟!

امروز، حافظ به متولدین ماه های مختلف توصیه های جالبی کرده است. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
فال حافظ امروز؛ 17 اسفند 1402 چه برای شما دارد؟!

مشهور است که امروز در خانه ی هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌ شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین و یا شب یلدا، فال حافظ می‌ گیرند. در واقع با توجه به فرهنگ و ادبیات ایران، فال حافظ یکی از رسوم و سنت‌ های محبوب است که برای گرفتن راهنمایی یا شناخت بهتر از مسائل زندگی استفاده می‌ شود. در ادامه این بخش از سبک زندگی می توانید فال حافظ امروز را بر اساس ماه تولدتان بخوانید!

فال حافظ متولدین فروردین:

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تفسیر فال حافظ:

مواظب رفتارتان باشید. گاهی زیاده روی می کنید، بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینان تان هم از خدا دور شده اند. از آنها دوری گزینید. از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

بیشتر بخوانید: فال روزانه چهارشنبه 16 اسفند 1402 چه پیغامی برایتان دارد؟!

فال حافظ متولدین اردیبهشت:

سحرگاهان که مخمور شبانه

گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می

ز شهر هستیش کردم روانه

تفسیر فال حافظ:

نیرنگ و حیله هایی که درمورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دل تان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی ها حل نمی شود.

فال حافظ متولدین خرداد:

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود

سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است

بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دلسردی تان شده است. از یکنواختی خسته شده اید. می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید؛ این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگی تان را بسازید.

فال حافظ متولدین تیر:

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی

شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

تفسیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری و هم دیگران را؛ پس از تجربه خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل آب روان پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

فال حافظ متولدین مرداد:

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی‌گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف

که در شیشه برآرد اربعینی

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است. برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید. چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلا با غم هایتان سازش کنید. با مشورت به آنچه =می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید. جواب این معما آنقدر باارزش است که به خاطر آن زحمت بکشید.

فال حافظ متولدین شهریور:

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد

که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و در یاب

که دایم در صدف گوهر نباشد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ شما نشان می دهد که باید قدر جوانی ات را بدانی و به خاطر مسائل کوچک غمگین نباشی. وجودت مثل گلستانی است که چند روزی سبز و باطراوت است و بعد خزان زندگی آن را از بین می برد. اگر می خواهی عمری دراز داشته باشی به مستمندان کمک کن. ناجی تو کسی غیر از خدا نیست و اوست که زینت دهنده دل هاست.

فال حافظ متولدین مهر:

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن

با بلبلان بی‌دل شیدا مکن غرور

تفسیر فال حافظ:

خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پس دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روییده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فال حافظ متولدین آبان:

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

شکنج زلف پریشان به دست باد مده

مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش

تفسیر فال حافظ:

از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن. خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی دل و زبانت باید یکی باشد. عمرتان طولانی است.

فال حافظ متولدین آذر:

به دور لاله قدح گیر و بی‌ریا می‌باش

به بوی گل نفسی همدم صبا می‌باش

نگویمت که همه ساله می پرستی کن

سه ماه می خور و نه ماه پارسا می‌باش

تفسیر فال حافظ:

تو کار خیرت را انجام بده و ار بنده خدا تمنای جواب نداشته باش. خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن. دشمن شکست می خورد و دست به هرچه بزنی طلا می شود.

فال حافظ متولدین دی:

درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

زهر هجری چشیده‌ام که مپرس

گشته‌ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده‌ام که مپرس

تفسیر فال حافظ:

یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید. حرف های او از صدق و صفاست. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هرچند بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقام تان را بالا می برد.

فال حافظ متولدین بهمن:

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم

محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها

توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تفسیر فال حافظ:

سعی و تلاش خود را می کنید. به این فکرید که عیب هایتان را برطرف کنید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

بیشتر بخوانید: فال روزانه سه شنبه 15 اسفند 1402 چه پیغامی برایتان دارد؟!

فال حافظ متولدین اسفند:

غلام نرگس مست تو تاجدارانند

خراب باده لعل تو هوشیارانند

تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز

و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند

تفسیر فال حافظ:

خواهان بی شمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی ولی خودت می دانی که به اصطلاح هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز در اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده بسیار مبارک و خوبی داری هرچند که گاهی گناه می کنی.

منبع: رکنا 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2xwrz4

اخبار داغ