استایل های زمستانی | ست کردن لباس زمستانی | ایده های استایل زمستانی

اینطوری تیپ بزنی استایل زمستونیت گرون تر به چشم میاد!

گاهی فقط با چند ترفند ساده می توانید بدون هزینه زیاد، استایل خود را لوکس و گران تر نشان دهید. در ادامه بهترین ایده‌ ها برای گران‌ تر به نظر رسیدن استایل‌ های زمستانی رو بهتون میگیم.
1402/10/06 06:15
استایل زمستانی

گاهی برای اینکه خوش استایل به نظر برسیم لازم نیست که هزینه زیادی بپردازیم؛ بلکه برعکس می توان راه ها و ترفندهای ساده ای پیدا کرد که با کمترین هزینه، بهترین استایل های زمستانی رو داشته باشید. برای گران‌ تر به نظر رسیدن استایل‌ های زمستانی فقط باید بدانید چه لباسی را با چه آیتم هایی ست کنید و چه مدلی بپوشید. در ادامه ایده هایی رو بهتون میگیم که به کمک آن ها می توانید استایل های زمستانی رو گران تر نشان دهید. 

لباس با لوگوی فیک نپوشید!

همه ما آرزو داریم که یک کیف لویی ویتون اصل از جدیدترین کالکشنش داشته باشیم، کت چرم ایرانی اصل بپوشیم یا غیره، اما اگر توانستیم واقعا اصل این لباس‌ها را بخریم، می‌توانیم استایلی گران قیمت در زمستان داشته باشیم، آن هم در صورتی که بلد باشیم آن‌ها را با لباس‌های دیگر ست کنیم. پوشیدن کت، کیف، کفش و غیره چرمی در زمستان، به سرعت ترک می‌خورند و از بین می‌روند. در حالی که ممکن است مبلغ زیادی هزینه کرده باشیم. وجود لوگوهای شلوغ شنل و لویی ویتون روی شال‌ها و لوازم دیگر هم هیچ زیبایی خاصی ندارند، به جای آن می‌توانیم از لباس‌هایی ساده استفاده کنیم که به راحتی با هر لباس دیگری ست می‌شوند و هیچکس هم نمی‌تواند بگوید که ما لباسی فیک یا اصل پوشیده‌ایم. اگر به لباس‌های طرحدار خوشمان می‌آید نیز بهتر است لباس‌هایی تهیه کنیم که دارای خطوط اصلی مثل راست و دایره هستند.

از رنگ‌ها غافل نشوید!

اجازه بدهید ابتدا درباره اکسسوری‌های طلایی صحبت کنیم. این رنگ از اکسسوری می‌تواند به استایل ما سکه بدهد. اما، پوشیدن لباس‌های طلایی بیشتر برای مجالس مناسب است نه استایل‌های روزانه. جدای از رنگ اکسسوری‌ها باید رنگ لباس‌ها را هم در نظر بگیریم. رنگ‌هایی مثل مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و رنگ‌های نود انتخاب‌هایی همیشگی و بسیار خاص هستند که هم برای فصل زمستان مناسبند هم استایل ما را به شدت گران نشان می‌دهند. اگر این رنگ‌ها را دوست ندارید، سعی کنید باقی لباس‌هایتان را با این رنگ‌ها ست کنید. به عنوان مثال پوشیدن لباس‌های کرم رنگ با رنگی مثل سبز زیتونی، آبی روشن و حتی نارنجی جلوه‌ای خاص به ظاهر شما می‌دهد.

به پوست و موهایتان برسید!

به‌جای هزینه کردن برای لباس‌های گران‌قیمت، هزینه برای سلامت پوست و موهایتان را در اولویت قرار دهید. اولین گام شست‌وشوی مداوم مو است. نباید اجازه دهید که هیچ روزی، مردم شما را با موهای چرب یا بهم ریخته ببینند. شاید برخی فکر کنند اگر موی ژولیده‌ای داشته باشند، شبیه به انیشتین خواهند شد، اما همیشه اینطور صدق نمی‌کند. به‌عنوان مثال، در فرهنگ فرانسوی‌ها، موی ژولیده برای زنان جلوه‌ای زیبا دارد، اما فراموش نکنید که آن‌ها موی خود را ژولیده دیزاین می‌کنند، نه اینکه ژولیده باشند. در زمستان، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را هم جدی بگیرید تا دچار آفتاب سوختگی نشوید، میان آن همه لباس‌های گرم، پوستی سوخته جالب نیست! با این روش‌ها خوش‌تیپ‌تر به نظر می‌رسید. در این میان فراموش نکنید که استفاده از عطرها نیز می‌تواند ارتباط مستقیم با نظافت شخصی شما داشته باشد. اگر نمی‌خواهید برای عطر هزینه زیادی بکنید، از عطرهای دست‌ساز کمک بگیرید و آن را برای خود شخصی‌سازی کنید.

لباس سالم بپوشید!

زمستان‌ها موقعیتی هستند برای پوشیدن لباس‌های پشمی، فوتر و غیره. این جنس پارچه‌ها به سرعت دانه دانه می‌شوند، جالب این است که این مساله ارتباط زیادی با گران قیمت یا مارک بودن لباس‌ها ندارد. لباس‌های بافتنی نیز وقتی کوچکترین نزدیکی با چیزی تیز پیدا می‌کنند، پاره یا نخ‌کش می‌شوند. سعی کنید این نوع پارگی‌ها را برطرف کنید و اگر رفع نشدنی بود، دیگر از آن‌ها استفاده نکنید. حساسیت نسبت به دانه دانه شدن لباس‌های زمستانی هم در شما باید بسیار زیاد باشد. این مساله واکنش پارچه‌های زمستانی به اصطکاک است، برای از بین بردن آن می‌توانیم از لوازم موجود استفاده کنیم یا حتی با یک ژیلت، کار خود را راه بیاندازیم.

تمیز و اتوکشیده باشید!

اگر جنس لباس‌های زمستانی خوب باشند، تا سال‌ها می‌توانند برای شما کاربردی باشند. لباس‌هایی مثل یک شلوار مشکی یا شال آبی پشمی در زمستان هیچوقت از مد نمی‌افتند. اصلا هم مهم نیست که چه اندازه برای آن هزینه کرده باشید. فقط کافی است همواره آن‌ها را اتو بکشید (به قولی طوری اتوکشی انجام دهید که خطوط اتو مثل چاقو عمل کنند). بعلاوه، بی‌توجهی به کوچک‌ترین لکه‌ها را هم از سرتان بیرون کنید. درست است که شستن لباس‌های زمستانی کمی چالش‌برانگیز است، اما لباس‌ها باید همواره تمیز باشند تا هم سلامت شما را حفظ کنند هم استایل شما را گران نشان دهند. جنس پارچه لباس‌ها را بشناسید و بهترین روش برای شست‌وشو لباس‌های زمستانی را انتخاب کنید.

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3688e2

اخبار داغ