شیک پوشی | راه های بهتر کردن استایل | اصول شیک پوشی | روش های خانم های شیک پوش

با این 4 راز شیک پوشی، هر چی بپوشی بهت میاد!

لباس یکی از مهم‌ ترین عوامل زیبایی خانم ها به حساب میاد که البته برای اینکه لباس هایی که میپوشین به چشم بیان باید اصول شیک پوشی رو بلد باشین!
با این 4 راز شیک پوشی، هر چی بپوشی بهت میاد!

شیک پوشی و خوش استایل بودن اصولی داره که کمتر کسی ممکنه از اونها مطلع باشه. برای شیک پوشی نه پوشیدن لباس های گرون قیمت مهمه و نه برند پوشی؛ فقط کافیه یه سری نکات رو رعایت کنین. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با اصول شیک پوشی در خانم ها آشنا می کنیم! پس همراه ما باشین.

راز اول: استایل ساندویچی

اگر میخواهید خیلی شیک و لوکس به نظر برسید،استایل ساندویچی را انتخاب نمایید، یعنی یک آیتم از بالاتنه را با یک آیتم از پایین تنه ست و هماهنگ نمایید. شما میتوانید برای داشتن استایل ساندویچی رنگ کفشتان را بارنگ پلیور، کت یا شومیز ست کنید یا می توانید رنگ شال را با دامن یا شلوار هماهنگ کرده و رنگ آیتم بالا یعنی کت یا مانتو را با کیف و کفش ست نمایید و ترکیب چشم نوازی را برای خود به وجود آورید.

 

راز دوم: استایل مونوکروم با یک لباس متضاد

استایل مونوکروم با استفاده از یک رنگ، ظاهری ساده ولی شیک را به ارمغان می‌آورد.این استایل کاملا انعطاف‌پذیر بوده و در هر فصلی از سال قابل استفاده است. این استایل با به‌کارگیری یک رنگ واحد و ایجاد تغییرات در تونالیته و شدت آن، طرح‌ها و الگوهایی منحصر به فرد ایجاد می‌کند. برای لوکس نشان دادن تیپتان می توانید استایل مونوکروم مشکی بزنید و رنگ کت و مانتو تان را تضاد آن(کرم یا سفید) انتخاب نمایید.

راز سوم: ست کردن اکسسوری ها

اکسسوری ها بر استایل ما تاثیر می‌گذارند و شیک‌پوشی را دوچندان می‌کنند. اکسسوری‌های مختلف در رنگ‌های متنوع و جذاب وجود دارند، این آیتم های کوچک و به ظاهر کم اهمیت استایل شما را به کلی تغییر می‌ دهند؛ برای زیباتر به نظر رسیدن رنگ اکسسوریهای شما باید با هم هماهنگ باشد،با افزودن بیش از اندازه اکسسوری، باعث از بین بردن جذابیت استایلتان می‌ شوید.اگر لباس‌ های شما شلوغ به نظر میرسد، از کمترین میزان اکسسوری و ساده‌ ترین آن ها استفاده کنید.

راز چهارم: استفاده نکردن از بیش از سه رنگ دراستایل

تناسب رنگ‌ها بخش مهمی از استایل شخصی و انتخاب لباس است. افراط در استفاده از انتخاب رنگ، باعث می‌شود که استایل چشم‌نوازی نداشته باشید و انبوه رنگ‌ها برای چشم خسته‌کننده خواهد بود. یکی از قوانین رایج در انتخاب تعداد رنگ، استفاده از سه رنگ شامل رنگ اصلی لباس، رنگ ثانویه و رنگ برجسته است. رنگ اصلی لباس بیشتر قسمت‌های استایل را به خود اختصاص می‌دهد و رنگ ثانویه، دومین رنگ پرکاربرد در لباس شما محسوب می‌شود و رنگ برجسته که معمولا با رنگ اصلی و ثانویه در تضاد است، نقش تأکیدی بر قسمت‌های خاصی از لباس دارد.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/369o73

اخبار داغ