تابلوی خاطرات برای اتاق خوب | ایده تابلو برای اتاق خواب

اگه میخوای خاطرات قشنگ رو به اتاق خوابت ببری این ایده های خاص برای توئه!

تابلو های یادگاری، یکی از خاص ترین ایده ها برای استفاده تابلو در اتاق خواب می باشد که حس خوبی ایجاد میکند. در این مطلب چند ایده برای تابو و دکور اتاق خواب با تابلو قرار داده ایم.
اگه میخوای خاطرات قشنگ رو به اتاق خوابت ببری این ایده های خاص برای توئه!

یکی از وسایلی که در دکوراسیون منزل و اتاق خواب نقش کلیدی و مهمی ایفا می کند، تابلو عکس است که هم به صورت تابلو دیواری و هم به صورت رومیزی می توان از آن استفاده کرد. انتخاب تابلو اتاق خواب بسیار با دقت باید انجام شود زیرا علاوه بر داشتن هم خوانی با سایر اجزای اتاق، باید حس آرامش را نیز به ارمغان بیاورد.یکی از فاکتورهایی که هنگام انتخاب قاب عکس اتاق خواب باید به آن توجه شود، سن و جنسیت افراد ساکن در اتاق است. بر حسب اینکه اتاق متعلق به دختر یا پسر، کودک، نوجوان، جوان و یا فرد بالغ است، نوع تابلو نیز متفاوت است.

تابلو هایی که عکس های یادگاری در آن قرار دارند این روزها بسیار ترند شده است که در سایزهای مختلف در کنار یکدیگر روی دیوار یا شلف دیواری و یا آویز و ریسه های نوری قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: با این اشتباهات گند میزنی به دکور اتاقت!

ایده ی تابلوی عکس برای اتاق خواب

نکات تکمیلی:

سعی کنید تابلویی را انتخاب کنید که رنگ های به کار رفته در آن، با رنگ های روتختی، پرده و یا فرش اتاق هم خوانی داشته باشد. اگر اتاق شما رنگ روشن و محیط ساده ای دارد بهتر است از تابلوهای ساده و رنگ روشن استفاده نمایید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36bboj

اخبار داغ