جاماندگان سهام عدالت | سهام عدالت 1403

بالاخره تکلیف سهام عدالت جاماندگان 1403 مشخص شد + جزئیات

احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت، نخستین نشست خبری خود در سال ۱۴۰۳ را امروز در خصوص پرداخت جاماندگان سهام عدالت توضیح داد.
بالاخره  تکلیف سهام عدالت جاماندگان 1403 مشخص شد + جزئیات

به نقل از تابناک: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت، نخستین نشست خبری خود در مورد سهام عدالت جاماندگان را در سال ۱۴۰۳، امروز (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) برگزار کرد و در پاسخ به سوال تابناک، مبنی بر اینکه بالاخره تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد یا خیر، بیان کرد: بر اساس مصوبات اخیر، قرار شد از عبارت نومشمولان برای این دسته استفاده شود و رویکردی فراتر از دهه ۸۰ نسبت به آن شکل بگیرد. جزئیات بیشتر در خصوص سهام عدالت جاماندگان را در ادامه بخوانید.

وزیر اقتصاد، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه بالاخره تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص شد، بیان کرد: بر اساس مصوبات اخیر قرار شد از عبارت نومشمولان برای این دسته استفاده شود و رویکرد فراتری از دهه ۸۰ نسبت به آن شکل بگیرد.

وی ادامه داد: به این ترتیب، آن دسته از افرادی که مشخصا تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند و می‌توانند تحت شمول قرار باشند ذیل نومشمولان قرار می‌گیرند.

خاندوزی تصریح کرد: سال گذشته هم بر تحقق چنین موضوعی اصرار داشتیم، اما از آن‌ جایی که که یک مانع حقوقی وجود داشت با معاونت حقوقی مطرح شد و امید است در ماه های ابتدایی امسال این مشکل مرتفع شود و سهام عدالت به نومشمولان نیز تعلق گیرد.

منبع: تابناک

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36dzz4

اخبار داغ