شکستن گردو | راه آسان شکستن گردو | روش راحت شکستن گردو

به راحتی آب خوردن، تو خونه گردو بشکن! | ترفند بینظیر شکستن گردو + فیلم

شکستن گردو در خانه دشواری های خاص خودش را دارد، در ادامه این مطلب شمارو با ترفند بینظیر شکستن گردو در خانه آشنا میکنیم!
به راحتی آب خوردن، تو خونه گردو بشکن! | ترفند بینظیر شکستن گردو + فیلم

برای بسیاری از افراد که تمایل به خرید و استفاده از گردو با پوست دارند، شکستن گردو یکی از دغدغه های اصلی است. شکستن گردو کار دشواری نیست اما با یک سری فوت و فن راحت تر هم میشود، در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با ترفند بینظیر شکستن گردو آشنا میکنیم!

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید! 

2 روش دیگر برای شکستن گردو 

۱- استفاده از گردوشکن: گردو را از جهات مختلف درون گردوشکن قرار دهید و هر بار به آن فشار اندکی وارد نمایید. با این کار، پوست گردو از نقاط مختلف می‌شکند و جدا کردن مغز آن به آسانی صورت می‌گیرد.

۲- استفاده از چکش یا سنگ: در این روش ابتدا به وسیله یک چکش یا سنگ، روی خط میانی گردو به آرامی ضربه بزنید تا شکاف وسط گردو باز شود؛ سپس آن را به راحتی با دست جدا کنید. اگر هم‌چنان پوست گردو به مغز آن چسبیده بود، یک چاقو را از کنار مغز گردو به پشت آن فرستاده و آن را شل کنید تا دربیاید.

نکته: دقت داشته باشید که خیس کردن گردو ممکن است کمی طعم و رنگ آن را تغییر دهد ولی در عوض مغز آن راحت‌تر جدا می‌شود. شما می‌توانید گردوها را به جای آب معمولی، به مدت ۴ الی ۵ ساعت در آب نمک خیس کنید و سپس پوست آن‌ها را با یکی از روش‌های بالا درآورید. با این کار هم احتمال خرد شدن مغز گردو کاهش می‌یابد و هم مغز گردوی شما خوش‌طعم‌تر و خوشرنگ‌تر خواهد شد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36eg72

اخبار داغ