ماسک پورتئین برای مو | تقویت ریشه مو با تخم مرغ | ماسک مو خانگی با تخم‌ مرغ

پروتئین تراپی موهات رو تو خونه با این ماسک مو انجام بده + روش تهیه

آموزش ماسک موی خانگی برای تقویت و بازسازی ساقه و ریشه مو را در این گزارش از سایت سبک زندگی بخوانید
1403/04/22 09:58
پروتئین تراپی موهات رو تو خونه با این ماسک مو انجام بده + روش تهیه

ماسک مو خانگی با تخم‌ مرغ، سس مایونز، روغن ‌زیتون و عسل برای حفظ بیشتر رطوبت و نرمی و پروتئین های مورد نیاز مو. سس مایونز را علاوه بر ساندویچ، روی موهایتان نیز می‌توانید استفاده کنید! چربی‌های موجود در سس مایونز، به مو کمک می‌کنند تا رطوبت را بهتر جذب کند، در حالی‌که اسیدهای چرب آن فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کنند. روغن‌ زیتون و عسل هم خاصیت آنتی‌اکسیدانی و مرطوب‌کنندگی دارند. پروتئین تخم‌ مرغ نیز به تقویت و ترمیم مو کمک می‌کند. این ماسک مو خانگی با تخم‌ مرغ، ، گزینه مناسبی برای موهای فر است تا رطوبت کافی را برای جلوگیری از وز شدن آن‌ها فراهم ‌کند.در ادامه مواد لازم برای ماسک مو خانگی با تخم‌ مرغ، برای تقویت کامل مو را مشاهده کنید.

  • 1 عدد تخم ‌مرغ
  •  2 قاشق غذاخوری سس مایونز
  •  1 قاشق غذاخوری روغن ‌زیتون
  •  1 قاشق غذاخوری عسل

بیشتر بخوانید: موهای آسیب دیدت رو با مواد طبیعی تو خانه ویتامینه کن!

طرز تهیه ماسک مو خانگی برای تقویت کامل مو:

مواد را با هم مخلوط کنید. موهای تمیز و نمناک‌تان را به دسته‌های کوچک تقسیم کرده و ماسک را روی آن‌ها بمالید. سپس موهایتان را با کلاه حمام بپوشانید و به مدت 30 تا 60 دقیقه صبر کنید. در نهایت موهایتان را مثل همیشه با شامپو بشویید و از نرم کننده استفاده کنید.

نکته: استفاده زیاد از روغن زیتون باعث سنگین شدن موهای فر و در صورتی که ضخامت موها کم باشد، باعث کاهش حالت فنری آن‌ها می‌شود. بنابراین اگر موهای فر اما نازک دارید، مقدار و تعداد دفعات استفاده از روغن زیتون را بسته به واکنش موهایتان به آن، تنظیم کنید.

منبع: نمناک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36egme

اخبار داغ