صندل چرم | انواع صندل چرمی

تو تابستون به جای کتونی، صندل چرم بپوش و پاهات رو از گرما نجات بده + عکس

بهترین انتخاب برای تابستان استفاده از صندل چرم به جای کفش و کتونی است زیرا پا عرق نمی کند و خنک می ماند.
تو تابستون به جای کتونی، صندل چرم بپوش و پاهات رو از گرما نجات بده + عکس

با گرم‌تر شدن آب و هوا، افراد از پوشیدن انواع کفش و به‌ویژه کتانی، احساس کسالت و گرمای شدید می‌کنند و به سراغ استایل با صندل چرمی می‌روند. در سال‌های اخیر پوشیدن انواع صندل چرمی مردانه و زنانه به‌قدری شایع بوده که حتی جایگزین مناسبی برای انواع کفش تابستانی محسوب می‌شوند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که در فصول گرم بهار و تابستان با پوشیدن‌ کفش و کتانی مشکل دارید، انواع صندل چرمی که در ادامه معرفی شده را ببینید.

صندل چرم تخت

این مدل از صندل بسیار سبک و راحت بوده و همان‌طور که از نام آن پیداست فاقد هرگونه پاشنه است. سطح زیرین این صندل چرم کاملاً تخت بوده و به‌صورت روباز است. اکثر افراد علاوه‌بر فصل بهار و تابستان در منازل خود نیز از صندل تخت زنانه استقبال می‌کنند. چنان‌چه به دنبال گزینه‌ی مناسبی برای استایل با صندل چرمی زنانه برای محیط خانه و روزمره هستید، این مدل گزینه‌ی ایده‌آلی است.

بیشتر بخوانید:با صندل های توری تابستان راحتی داشته باشید

البته ناگفته نماند که پوشیدن این مدل از پاپوش زنانه برای خانم‌های کوتاه‌قامت و افرادی که کف پاهای آنها صاف است، توصیه نمی‌شود. اگر کف پاهای شما انحنا و برآمدگی استاندارد را ندارد حتماً به سراغ کفش و صندل‌های طبی بروید؛ زیرا در غیر این صورت به پاها و کمر شما آسیب جدی وارد می‌شود.

صندل پاشنه‌بلند چرم

این مدل از صندل‌های زنانه در دو مدل پاشنه‌بلند و کوتاه موجود است و افرادی که علاقه‌مند به داشتن قد و قامت بلندی هستند از آن‌ها استقبال می‌کنند. لازم به ذکر است که پوشیدن صندل چرم پاشنه‌بلند ضمن این‌که برای سلامتی شما خطرناک است، احتمال پیچ‌خوردن پای شما نیز به‌مراتب بیشتر است؛ زیرا صندل‌ها به اندازه‌ی کفش مقاوم نبوده و قسمت رویی آن‌ها چندان مقاوم نیست و داشتن پاشنه نیز منجر به کاهش تعادل در زمان راه‌رفتن می‌شود.

صندل زنانه بنددار

برخی از افراد از پوشیدن صندل زنانه تخت چندان رضایت نداشته و معتقدند که کف پاهایشان از سطح صندل جدا شده و حتی در زمان راه‌رفتن صدا تولید می‌کند. برای این افراد استایل با صندل چرمی بنددار مناسب‌تر است. این بند در قسمت پشت پاشنه پا بسته شده و موجب می‌شود که پاهای شما به روی صندل ثابت باشد و در زمان راه‌رفتن حرکت اضافه‌ای نداشته باشید. از طرفی این مدل از صندل‌های زنانه بیشتر موردپسند قشر جوان بوده و در مدل‌های فانتزی برای نوجوانان و جوانان نیز طراحی و تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: استایل تابستونی همه پسند؛ با این مدل صندل های اسپرت! + عکس

 

 

منبع: چرم آرا
 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36erdz

اخبار داغ