مرتب کردن نایلون اضافی | ایده برای کیسه های پلاستیکی | جای پلاستیک اضافه

کلی کیسه پلاستیکی اضافه تو خونه ریخته؟ بیا بگم چجوری مرتبشون کنی!

اگه یه کابینت یا کمد آشپزخونت مخصوص کیسه های پلاستیکی شده، اینجوری مرتبشون کن.
کلی کیسه پلاستیکی اضافه تو خونه ریخته؟ بیا بگم چجوری مرتبشون کنی!

 اگر مثل من بعد از هر خرید نایلون های پلاستیکی آن را نگه می‌دارید تا بعداً استفاده کنید، حتما با این مشکل رو به رو هستید که برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی چیکار کنید؟ چون بعد از مدتی تعداد زیادی از این کیسه‌ها جمع می‌شوند و ممکن است آشپزخانه ما را نامرتب کنند یا حتی یک کابینت را بطور کامل بگیرند. برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی روش های مختلفی وجود داره حتی می تونید از نظم دهنده های مخصوص برای کیسه پلاستیکی از فروشگاه ها بخرید اما ما روش ساده و بدون خرجی رو برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی بهتون پیشنهاد میدیم. با سبک زندگی همراه باشید.


  روش ساده برای مرتب کردن کیسه های پلاستیکی:

بیشتر بخوانید: ترفندهای عالی و کاربردی برای چیدمان فریزر + عکس

     از یک جعبه بزرگ مانند جعبه کفش یا حتی سطل پلاستیکی ماست که در دارد می توانید استفاده کنید. اگر دوست دارید نمای زیباتری هم داشته باشد می‌توانید روی جعبه یا سطل را با کاغذ کادو بپوشانید. ( روش کادو کردن جعبه )
     روی در جعبه را بصورت مستطیلی مانند در جعبه دستمال کاغذی اما کمی بزرگتر، برش بزنید.(مثل فیلم)
     نایلون ها را یکی یکی داخل جعبه یا سطل قرار دهید و هر نایلون را وارد دسته نایلون قبلی کنید و تا آخرین کیسه پلاستیکی که دارید، اینکار را تکرار کنید.(در فیلم کامل نمایش داده شده)
 با این ترفند خیلی ساده نایلون‌ها همه در یک جعبه یا سطل جمع می‌شوند و مانند دستمال کاغذی از داخل جعبه میتوان آن‌ها بیرون کشید.

توجه: بهتر است نایلون‌های بزرگ و کوچک را در جعبه‌های جداگانه قرار دهید تا هر وقت به نایلون بزرگ نیاز داشتید به آن به راحتی دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: سیم های بهم ریخته رو با این ترفندها جمع و جور کن!


 ویدیوی زیر را ببینید تا بتونید از این ترفند ساده و کاربردی استفاده کنید.

منبع: ویکی گردی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36exwy

اخبار داغ