ماسک بامیه برای مو | صاف کردن مو با بامیه | کراتینه مو با بامیه

بامیه قویترین کراتینه طبیعی مو! | موهای براق و نرم میخوای؟ ماسک بامیه بزن

اگه میخوای موهای صاف، نرم و خوش حالت داشته باشی، ماسک بامیه بهترین گزینه است.
بامیه قویترین کراتینه طبیعی مو! | موهای براق و نرم میخوای؟ ماسک بامیه بزن

اگر به دنبال روش طبیعی برای صاف کردن مو هستید، کراتین مو با بامیه روش طبیعی موثری است. برای کراتین مو با بامیه باید ماسک بامیه را تهیه و استفاده کنید. در این مطلب روش تهیه ماسک بامیه را خواهید خواند.

طرز تهیه ماسک بامیه برای مو:

اکنون که می دانید بامیه برای موهای شما مفید است و چه کسی می تواند از آن استفاده کند، زمان آن رسیده است که قدم به قدم نحوه انجام آن را بیاموزید.

بیشتر بخوانید: ۴ روش کراتیه مو با سس مایونز

موارد مورد نیاز:

  • 5 بامیه؛
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر (یا هر روغن گیاهی دیگری که ترجیح می دهید)؛
  • 200 میلی لیتر آب معدنی ساده؛
  • 2 قاشق غذاخوری از ماسک مرطوب کننده مورد نظر شما.

روش استفاده

بیشتر بخوانید: سه شماره موهات رو تو خونه کراتین کن!

  1. ابتدا بامیه ها را کاملاً در آب جاری بشویید و انتهای آنها را بردارید. سپس بامیه را از وسط نصف کرده و دانه ها را جدا کنید.
  2. آن بامیه های بدون دانه را داخل تابه ای با 1 تا 1.5 فنجان آب معدنی بریزید. حرارت را زیاد کنید تا به جوش بیاید، سپس آن را کم کنید تا بجوشد.
  3. حدود 20 دقیقه بجوشانید. به جوشاندن ادامه دهید تا زمانی که ژل غلیظ و چسبناکی بدست آورید. حتماً هر از چند گاهی آن را هم بزنید تا نچسبد و نسوزد.
  4. وقتی از نتیجه راضی بودید، آن را با پارچه پنیر (برای گرفتن ناخالصی از پارچه استفاده کنید) در ظرفی بریزید. کمی به آن زمان دهید تا خنک شود.
  5. طرفدار بوی بامیه نیستید؟ چند قطره از روغن مورد علاقه خود را اضافه کنید! این روغن ها به عطر کمک می کنند و همچنین با باکتری ها و قارچ ها مبارزه می کنند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا قدرت رشد موی ژل بامیه را افزایش دهید.
  6. روغن درخت چای، رزماری، نعناع فلفلی یا اسطوخودوس همگی انتخاب های عالی هستند. اگر می‌خواهید ماسک‌تان را شگفت‌انگیزتر کنید، چند چیز دیگر مانند شیر نارگیل، موز له شده، ژل آلوئه ورا، عسل، کره گیاهی و غیره اضافه کنید.
  7. حالا وقت آن است که ژل بامیه را به موهایتان بزنید.

حتما نتیجه را کامنت کنید.

 

منبع: پینک مد




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36ezbz

اخبار داغ