تزیین ستون وسط پذیرایی | ستون وسط پذیرایی | دکوراسیون پذیرایی

با ستون مزاحم وسط پذیرایی چی کار کنم؟!

تزیین ستون وسط پذیرایی نقش مهمی تو طراحی دکوراسیون داره و می تونه دکوراسیون منزل شما رو خیلی شیک و جذاب کنه!
با ستون مزاحم وسط پذیرایی چی کار کنم؟!

یکی از مهم ترین مشکلات رایج در ساختمان ها ستون ها هستند، این ستون ها ممکن است در نگاه اول یک مشکل بزرگ برای خریداران خانه یا ساکنین باشد. اما قطعا هیچ کدام از این افراد با ایده های تزیین ستون وسط پذیرایی آشنا نیستند، با حذف این ستون ها، سازه ساختمان ممکن است به طور کامل فرو بریزد و خسارت های جبران ناپذیری بر جای بگذارد. به همین دلیل باید به دنبال ایده های تزیین ستون وسط پذیرایی بگردیم، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های تزیین ستون وسط پذیرایی آشنا می کنیم!

1- دیوار تلویزیون 

می توانید از ستون به عنوان یک دیوار مانند دیوار تلویزیون استفاده کنید.

2- کتابخانه

ایده بعدی استفاده از ستون به عنوان یک کتابخانه است. اگر ستون وسط سالن قرار گرفته است با افزودن شلف به اطراف ستون مانند تصویر زیر می توانید برای خود یک کتابخانه ایجاد کنید.

3- شلف بندی

اگر ستون نزدیک دیوار قرار گرفته است می توانید آن را شلف بزنید و داخل شلف ها گلدان، وسایل دکوری یا کتاب نیز بگذارید.

4- کانتر آشپزخانه

اگر ستون نزدیک آشپزخانه است می توانید از آن به عنوان کانتر استفاده کنید، در واقع باید کانتر را به این ستون وصل کرد.

5- تزئین ستون وسط پذیرایی با آینه

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی از آن استفاده کنید، استفاده از هنر آینه کاری است. آینه ها همیشه می توانند زیبایی بیشتری به دکوراسیون خانه ببخشند و اگر از آنها درست و به جا استفاده کنید، قطعا می توانید یک دکور بسیار زیبا و دیدنی برای خانه تان بسازید.

برای این کار کافیست سعی کنید از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید تا براساس دکوراسیون خانه شما و فضاهایی که دارید، بهترین روش آینه کاری را برای ستون به شما پیشنهاد بدهد و بتوانید با استفاده از این پیشنهاد، ستون وسط خانه خودتان را بسیار زیباتر و چشم نوازتر کنید.

حتی می توانید با استفاده از این تکنیک، عمق بیشتری به خانه خودتان بدهید و منظره های بسیار زیبایی را در خانه خودتان ایجاد کنید.

6- ساخت ستون هنری

استفاده از ستون برای نصب تابلوهای دکوراتیو، تابلوهای دست ساز یا حتی قاب عکس ایده بسیار جذابی است. چرا که جذابیت بصری این المان در سالن پذیرایی را افزایش میدهد و شانس تلطیف را بیشتر می کند. بهتر است بدانید که چنین ایده هایی میتوانند با توجه به هارمونی رنگ قالب در دکوراسیون اجرایی شوند تا همه چیز در حرفه ای ترین شرایط خودش باشد.

7- استفاده از ستون های وسط پذیرایی جهت افزایش روشنایی 

نورپردازی و روشنایی میتواند هر فضایی را متحول کند. اگر کمی اهل خلاقیت باشید، با یک ایده جذاب مانند عکس میتوانید فضای خشک و بی روح ستون وسط پذیرایی را جذاب تر نشان دهید. با تامین نور کافی و دکوراتیو در وسط پذیرایی، استایل بی نظیر خلق کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

8- تزئین ستون وسط پذیرایی با گل و گیاه 

یکی از روش های جذاب و ایده آل جهت تزئین ستون های مزاحم، خصوصا اگر این ستون ها در وسط منزل باشند، با استفاده از رنگ سبز برای ستون و می توان با انواع گل های آپارتمانی رونده تزئین کرده و حس سر زندگی و طراوت را در منزل خود ایجاد کنید.

اگر ستون باریک بود و به هیچ یک از این آیتم های ذکر شده نزدیک نبود می توانید روی آن را کاور هایی با جنس چوب، سنگ، آیینه یا ترکیبی از این ها کاور کنید.

منبع: لینوم فاکس




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36r7j3

اخبار داغ